Мета тематичного дня створити умови для здобуття нових і закріплення набутих учнями знань з предметів, що були інтегровані; набути навичок написання рядкових букв; формувати вміння розвитку мовлення, вміння передавати свої спостереження; стимулювати розв’язувати задачі; продовжити роботи з вдосконалнення навички роботи в групах, розвивати мислення; розширити знання дітей про гостинність; сприяти розвитку в учнів образного мислення, уяви, фантазії, спостережливості, слухової пам’яті; формувати вміння уміння учнів виготовляти аплікації; закріпити навички роботи з ножицями та клеєм; змотивувати до самостійності, охайність, увагу; виховувати естетичний смак, відчуття прекрасного.
Інтегруються предмети навчання грамоти, математика, трудове навчання, фізична культура Письмо малої літери г,ґ. Підготовчі графічні вправи. Таблиці додавання й віднімання числа 2. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Обчислення значень виразів. Які бувають рослини. Дерева, кущі, трав'янисті рослини рідного краю, їх будова. Практична робота: упізнавання дерев, кущів, трав за наочністю. Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи з м’ячем. Вправи на релаксацію. Перекидання м’яча у парах. Рухлива гра «Донеси м’яч»
Очікувані результати учні отримають обчислювальні навички додавання і віднімання чисел, засвоять принципи роботи із таблицями додавання і віднімання числа 2; Очікувані результати учні повторять та закріплять знання про вивчені звуки та букви; вдосконалять навички передавання власних спостережень та почуттів засобами слова;
Ігри Ігри Гра «Впіймай слово на гачок» Сом – гном – сом – сом Кора – гора – кора – кора Грай – край – край – край Калина – калина – Галина – калина Гра «Назвіть слово, в якому є записаний склад» Ґудзик упав і скотився під ґанок. Ґава подумала: з’їм на сніданок. І гонорово ґава ходила, Ґудзик шукала – ґулю набила. Гра «Ногою по кулі» Робота в парах Діти розбиваються по парах і стають на відстані один від одного у 3-и кроки. У кожної пари є по одній кульці, яку вони за сигналом мають штовхнути у бік напарника таким чином, щоб той зміг відбити кулю у протилежному напрямі, а кулька – не торкнулась землі.
Розв’язування задач Читання вчителем умови задачі: ‒ Гном Гордійко несе у корзинці 3 червоних яблука і 2 жовтих. Скільки яблук несе гном? ‒ Прочитайте умову задачі. ‒ Прочитайте запитання. ‒ Що означає в задачі число 3? ‒ Що означає в задачі число 2? ‒ Про що запитується в задачі? ‒ Поясність, чому задачу розв’язали так: 3 + 2? ‒ Яка правильна відповідь? Завдання усного рахунку (3 хв). - Скільки буде: Джерело: http://www.myclass.dp.ua/load/prezentaciji_do_urokiv/matematika/21-2 Робота з підручником (6 хв) - Вчимось у парі працювати,- І дружбу цінувати. Розгорніть , будь ласка, підручник на с. 60, розгляньте малюнки вправи 4. За малюнками складіть вирази, запишіть їх у зошит і знайдіть значення цих виразів. І ряд – ( 7) ІІ ряд –( 9) ІІІ ряд – ( 8) 2 + 2 +3 = 7 6 + 2 + 1 = 9 6 + 1 + 1 = 8 4 + 2 + 1 = 7 4 + 2 + 3 = 9 4 + 1 + 3 = 8
Вправа на релаксацію Вправа «Метелик» Діти зручно сідають: руки вільно лежать на колінах, плечі та голова опущена, очі заплющені. Та уявляють собі, що на їх обличчя намагається сісти метелик. Він сідає то на ніс, то на ротик, то на лоб, то на очі. Завдання дитини – не розплющуючи очей, відігнати метелика. Вправа «Усмішка» Закрийте очі та уявіть собі, що ви бачите перед собою на малюнку гарне сонечко, рот якого розплився в широкій посмішці. Посміхайтеся у відповідь сонечку і відчуйте, як посмішка переходить у ваші руки, заходить до долонь. Зробіть це ще раз і спробуйте посміхнутися ширше. Розтягуються ваші губи, напружуються м’язи щік. Дихайте і посміхайтеся, ваші руки і долоні наповнюються усміхненою силою сонечка. А тепер потягніться і на рахунок «три» відкрийте очі. Чарівний світ наповнив вас свіжими силами та енергією.