Презентація "Тип Членистоногі"

Про матеріал
Презентація сприяє закріпленню й узагальненню знань з теми "Тип Членистоногі",. допоможе суттєво підвищити зацікавленість учнів у вивченні предмета та опануванні біологічних знань, сприяє розвитку логічного мислення учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Пояснити особливості пристосованості зовнішньої та внутрішньої будови, процесів життєдіяльності членистоногих до різноманітних середовищ існування. Назвати загальні ознаки організмів типу Членистоногі. Навести приклади видів, що є паразитами людини, тварин і рослин, переносниками збудників хвороб. Застосовувати знання для боротьби з комахами, що завдають шкоди людині. Робити висновки про значення членистоногих в екосистемах і в житті людини.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Назвати їх і розкрити господарське значення даних ракоподібних.

Номер слайду 12

1. Серед павукоподібних є представники прісноводної та морської фауни. 2. Тіло павукоподібних поділяється на голову, груди і черевце. 3. На черевці розташовано чотири пари ходильних кінцівок. 4.Травлення у павуків позашлункове. 5. Поверх хітину в павуків формується тоненький шар воскоподібної речовини, яка запобігає випаровуванню. 6. На головогрудях розташовано восьмеро простих очей. 7. Хеліцери призначені для утримання здобичі. 8. Органами виділення павуків є мальпігієві судини. 9.Тіло кліщів поділяється на голову і черевце. 10. Кліщі поширені в морях, прісних водоймах, у ґрунті, живуть на рослинах і тваринах. 11. Кров’ю людини і тварин живляться іксодові кліщі. 12. Переносниками кліщового енцефаліту є свербуни.

Номер слайду 13

Назвати частини тіла павука і їх функції. Як полює павук?

Номер слайду 14

РАНОК ПАВУКА. Вранці, як тільки сонячне проміння торкнулося неба, павук відкрив очі. Вийшла чудова мозаїка. Озирнувшись, він став приводити себе до ладу. Насамперед він почистив вусики, бо він ними дуже пишався. Закінчивши, павучок пригадав, що кожного ранку слід робити зарядку, й почав розминатися. Це було не дуже просто, бо не кожен здатен по десять разів підвести п’ять пар ніжок. Але раптом павук почув голосний лемент, що лунав з боку павутини. Він миттєво повернув голову, слід за якою ланцюжком потягнулися груди та черевце, й прожогом метнувся до ловчої сітки. Павук так швидко біг спіральною павутиною, що вже за секунду був біля жертви. Нею виявилася дебела муха. Вона звивалася та безпомічно голосила, але незважаючи на це, наш павук взявся до справи. Він відривав хітиновими зубами від мухи величезні шматки й пожадливо їх ковтав. Заморивши черв’ячка, павук повернув назад. Цього разу він ішов неквапливо, перекочуючись з боку на бік. Потім він ліг на спину й довго дивився в небо, вдихаючи зябрами чисте, насичене ароматом весни повітря.

Номер слайду 15

Які кліщі спричинюють захворювання людини і тварин і як запобігти зараженню кліщами?

Номер слайду 16

За 3 хвилини виписати найбільшу кількість слів. ка тул сик цель ло ву ран ло шня фа ри лоп нія мо чін пе мо мік це ва то тин та со даф ге хе гія лім лі во кле ен хі цик вдо

Номер слайду 17

1. Летить – виє, сяде – землю риє. 2.Живе лише улітку він, шовкові крила має, І з квіточки на квіточку він весело літає. 3.Не мотор, а шумить, не пілот, а летить, не гадюка, а жалить. 4.Сто сестер одну хустку в’яжуть. 5.Хто над нами догори ногами? 6.Не звір, не птиця, а ніс, як спиця. 7. Музикант в траві сидів, грав на скрипці, як умів Цей зелений музикант – неабиякий талант, Він на скрипці виграва музикальнії дива, А слухачка – дама слухає... ногами. 8. Цей смугастий диверсант на обжерливість талант. У картоплі листя з’їв й стебла їсти вже хотів, Та прийшов я з апаратом, розквитався з диверсантом.

Номер слайду 18

І група. Навести приклади поведінки членистоногих. ІІ група. Розкрити роль комах у природі і житті людини. ІІІ група. Назвати “жителів” Червоної книги України.

ppt
Додано
18 січня 2019
Переглядів
1224
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку