Дана презентація ознайомлює учнів із такими перетвореннями :
- винесення множника з під знака кореня,
- внесення множника під знак кореня,
-звільнення від ірраціональності в знаменнику.
А також виконання дій з арифметичними коренями.
Підготувала презентаціювчитель математики. Мурафського ЗЗСО І-ІІІ ст. Жмеринського району. Вінницької областіЯблонська Валентина Іванівна. Тотожні перетворення виразів,що містять квадратні корені8 клас
Номер слайду 2
Винесення множника з під знака кореня. Внесення множника під знак кореня. Додавання і множення виразів, що містять квадратні корені. Ділення виразів, що містять квадратні корені(скорочення дробів). Звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу. План вивчення теми
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Винесення множника з під знака кореня.
Номер слайду 5
Внесення множника під знак кореня.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Арифметичнi дiї з виразами, що мiстять арифметичний квадратний корiнь.б) множення:а) Алгебраїчне додавання:
Номер слайду 8
в) дiлення: г) позбавлення вiд iррацiональностi в знаменнику дробу:
2. Внесення (винесення) буквеного додатного множника пiд знак (з-пiд знака) кореня. де б) де в) г) д) е) 2) Винесiть множник з-пiд знака кореня: б) в) де г) д) е) де а) а) 1) Винесiть множник з-пiд знака кореня:
Номер слайду 14
3) Внесiть множник пiд знак кореня: де б) в) 3. Порiвняння значень iррацiональних виразiв. і б) і в) і г) і 1) Порiвняйте значення виразiв:а) а)
Номер слайду 15
2) Порiвняйте значення виразiв: і б) і в) і г) і а)
Номер слайду 16
Розташуйте в порядку зростання числа: б) 1) Винесiть множник з-пiд знака кореня: де б) де в) де г) д) е) ж) з) 5. Логiчнi вправи та завдання пiдвищеного рiвня складностiа) 4. Розташування ірраціональних чисел у порядку зростання (спадання).а)