Презентація "Традиційний урок: мотиваціяучнів, які мають труднощі у навчання"

Про матеріал
Допомогти педагогам освоїти алгоритм роботи з формування та підтримці мотивації уцнів на уроці, які мають труднощі у навчання. У работі є формула підвищення мотивації, психологічний закон, алгоритм створення успіху, прийоми заохочення у навчанні ,щоденник успішності ,типологія неуспішних учнів ,причини низької мотивації,завдання, що сприяють розвитку уваги, уяви, пам'яті, мислення, мови ;прийом «Побудуй фігури» .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Традиційний урок:мотивація учнів, які мають труднощі у навчання. Виконала вчитель хімії НВК «Ліцей-школа № 14» Цибуциніна О. С., «Фахівець вищої категорії»

Номер слайду 2

Мета: допомогти педагогам освоїти алгоритм роботи з формування та підтримці мотивації уцнів на уроці

Номер слайду 3

Актуальность темы: Компетентность - … … знания, умения, навыки + мотивация к их применению и приобретению

Номер слайду 4

Формула підвищення мотиваціїОрганізація індивідуального підходу +Організація переживання успіху у навчальній діяльності

Номер слайду 5

Формування інтересу до будь-якої діяльності, зокрема і пізнавальної, формується через переживання успіху у цій діяльності. Мотивуємо і навіть через переживання успіху Психологічний закон:

Номер слайду 6

Алгоритм створення успіху На тлі емоційної комфортності зняття страху Авансування успішного результату Приховане інструктування дитини у способах діяльності Внесення мотиву (позначити практичне значення) Персональна винятковість Мобілізація активності, або педагогічне навіювання Висока оцінка деталей

Номер слайду 7

Прийоми заохочення у навчанні словесна оцінка накопичувальна система оцінювання створення щоденника успішності Оцінювання результативності учня (підсумкова оцінка)

Номер слайду 8

Щоденник успішності {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№№ завдань. Виконав сам/сама. Виконав за допомогою друга чи вчителя. Не впорався із завданням12 Ф.І. уч-ся. Поставте собі оцінку за урок. Что необходимо сделать, чтобы её исправить

Номер слайду 9

Типологія неуспішних учнів з Ю. З. Гільбух І група – учні з недостатньо сформованими мотивами навчальної діяльності ІІ група – учні з низькою ефективністю навчальних дій (витрачають багато зусиль та часу, але результат незадовільний) III група - школярі з поєднанням низької мотивованості та низької ефективності навчальної діяльності.

Номер слайду 10

Причини низької мотивації: слабо розвинені уява; мислення; увага; пам'ять; мова.

Номер слайду 11

Індивідуальний підхід забезпечує оптимальне формування компетентностей за рахунок надання учневі можливості систематично переживати успіх у навчальній діяльності

Номер слайду 12

Завдання, що сприяють розвитку уваги, уяви, пам'яті, мислення, мови Інструктивні картки, алгоритми, схеми, опорні конспекти;Завдання за винятком зайвого поняття; Завдання на відповідність, пошук закономірностей та класифікацію; Завдання на докази; Ребуси; Термінологічні диктанти.

Номер слайду 13

Прийом «Побудуй фігури» Хімічний диктант проводять із метою перевірки знання хімічних знаків та його зображення. КРОК 1 Кожному учню видають аркуш паперу із безладно розставленими точками, кожній з яких відповідає знак хімічного елемента (рис. 1, 2).

Номер слайду 14

Номер слайду 15

КРОК 2 Вчитель у певній послідовності називає хімічні елементи (фосфор, калій, нітроген, сульфур, флуор, оксиген, магній, кальцій, натрій, гідроген, гідаргіум, ферум, фосфор), а школярі поєднують знаки цих елементів прямими лініями у тій самій послідовності.

Номер слайду 16

В результаті повинні вийти певні фігури (рис. 3, 4).

Номер слайду 17

Причини низької мотивації: слабо розвинені уява; мислення; увага; пам'ять; мова.

Номер слайду 18

Рефлексія визначення рівня задоволеності учасника технопарку

pptx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Інші матеріали
Інкл
Додано
27 січня 2022
Переглядів
299
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку