Презентація " Третинний сектор господарства країн Європи "

Про матеріал
В презентації зібрані матеріали , які формують загальну характеристику розвитку сфери послуг постіндустріальних країн Європи
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТРЕТИННИЙ СЕКТОР ЕКОНОМІКИ ЄВРОПИ

Номер слайду 2

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СФЕРИ ПОСЛУГПОНЯТТЯ ПОСЛУГ охоплює всі види діяльності, що не завершуються виробництвом продукту, але сприяють процесу виробництва, покращуючи продуктивність. ВИДИ ПОСЛУГ : фінансова і банкова діяльність, транспорт, оптова і роздрібна торгівля, страхування, інформаційна галузь, медицина, освіта та індустрія розваг тощо.Інформаційні технології часто відокремлюють і включають у четвертинний сектор економіки. У розвинутих країнах третинний сектор економіки найбільший за кількістю працівників і зростає найшвидшими темпами. СФÉРА ПÓСЛУГ частина економіки, яка включає всі види комерційних послуг. Саме сфера послуг складає в економічно розвинутих країнах основну частину економіки (більше 50%)Сферу послуг часто відносять до постіндустріального економічного устрою. Працівники, зайняті у сфері послуг, і які безпосередньо обслуговують клієнтів, іменуються обслуговчим персоналом.

Номер слайду 3

Європа - головне ядро фінансових операцій, саме тут розміщена 1/3 всіх фінансових ресурсів світу, особливо це стосується Швейцарії з її відомими банками. Світовими фінансовими центрами є Лондон, Франкфурт-на-Майні, Цюрих, Амстердам, Париж, Люксембург.

Номер слайду 4

ТРАНСПОРТНІ ПОСЛУГИ

Номер слайду 5

 Залізниці зародилися в Європі, і нині їх протяжність становить 10 % від світової і відзначається високою густотою (особливо країни Бенілюксу, Німеччина, Швейцарія). Високошвидкісні залізниці у Франції та країнах Бенілюксу представлені системою TGV (Trainsa Grande Vitesse), у Німеччині - «Інтерсіті», які поступово збільшують швидкість до 350 км/год. Лідером у Європі за вантажо- та пасажироперевезеннями залишається автотранспорт. Найважливіші швидкісні автомагістралі проходять із північного заходу на південний схід (Лондон — Франкфурт-на-Майні — Відень — Белград — Стамбул) і з південного заходу на північний схід (Лісабон — Париж — Стокгольм). Європейські автодороги за зручністю, освітленням, сервісом - поза конкуренцією у світі. ХАРАКТЕРИСТИКА ТРАНСПОРТНОЇ ГАЛУЗІ ЄВРОПИ

Номер слайду 6

Річковий транспорт дуже важливий для внутрішніх вантажоперевезень. Річкові шляхи мають як меридіональний (Рейн, Рона, Вісла, Одер), так і широтний (Темза, Дунай, По) напрямок. Авіаційний транспорт незамінний у міжнародних перевезеннях. У Європі діють понад 160 аеропортів і численні авіакомпанії. Морський транспорт здійснює переважно вантажні міжнародні перевезення. Найбільші торговельні флоти мають Велика Британія, ФРН, Нідерланди, Франція. Більше ніж 10 європейських портів можуть приймати судна вантажопідйомністю понад 20 тис. т, серед них найбільший порт Європи («ворота Європи») - Роттердам (466 млн т вантажів у 2015 р.). У Європі функціонує потужна система нафто- і газопроводів, а також численні паромні переправи. ХАРАКТЕРИСТИКА ТРАНСПОРТНОЇ ГАЛУЗІ ЄВРОПИ

Номер слайду 7

АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТЛідером автомобільних перевезень в Європі є Польща, її парк налічує понад 150 тис. автомобілів. Великою перевагою є мобільність і можливість доставки товару до кінцевого пункту. З огляду на те, що в більшості випадків точки доставки знаходяться поруч, значно зростає частота поїздок. Завдяки невеликій відстані між основними містами Європи автомобільний транспорт поступово набуває головну роль. Це стосується як вантажних, так і пасажирських перевезень.

Номер слайду 8

АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТЗа розмірами європейський автомобільний парк займає друге місце після США. Великою перевагою є мобільність і можливість доставки товару до кінцевого пункту. З огляду на те, що в більшості випадків точки доставки знаходяться поруч, значно зростає частота поїздок.Європа – батьківщина автобанів – швидкісних автострад підвищеної комфортностіСтолиці держав сполучені міжнародними транспортними коридорами (МТК)Європейський маршруи Е85 : від Балтійського моря до Чорного

Номер слайду 9

НАЙВАЖЛИВІШІ ПАНЄВРОПЕЙСЬКІ КОРИДОРИОсновна риса автомобільного транспорту - маневреність

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

У наш час найпоширеніша ширина колії у світі — 1435 мм, цю ширину колії мають 720 000 км залізниць у світі.{22838 BEF-8 BB2-4498-84 A7-C5851 F593 DF1}Поширеність стандартів ширини колій залізниць світу. Назва коліїШирина колії%Європейська колія   1435 мм55 Російська   1520/1524 мм17 Капська колія   1520/1524 мм9 Метрова колія   1000 мм7Індійська колія   1000 мм6

Номер слайду 13

Номер слайду 14

ШВИДКІСНІ МАГІСТРАЛІ ЄВРОПИКраїни-лідери Європи за протяжністю залізниць, тис. км

Номер слайду 15

У Швейцарії одна з розвинених у світі залізничних мереж, найбільш пунктуальні поїзди і одні з найбільш вражаючих гірських залізниць в Європі. Залізницею тут можна доїхати практично в будь-який населений пункт країни, навіть самий невеликий і віддалений. Швейцарія - європейський лідер за кількістю людей, які використовують залізницю для поїздок: в середньому одна людина проїжджає 2451 кілометр на рік у швейцарських поїздах за рік. У Швейцарії - цілих 74 залізничні компаніїШВЕЙЦАРІЯ – КРАЇНА ЗАЛІЗНИЦЬ

Номер слайду 16

Понад 350 км швейцарських залізничних колій проходять через тунелі: одним з найстаріших у світі був Готардський тунель, відкритий в 1882 році та має довжину близько 15 км. З червня 2016 року його замінив новий Готардський базисний тунель довжиною 57 км - найдовший залізничний тунель у світі. У швейцарських поїздах комфортно всім категоріям населення. Діти можуть вільно бігати та грати в "сімейній кареті Ticki Park" — справжньому ігровому майданчику на колесах. Ті, кому потрібно працювати в дорозі, дістатися до нього в бізнес-купе зі столами, розетками й доступом в інтернет. Ті, хто шукає тиші та спокою, можуть взяти квиток в тихе купе. Любителі спорту можуть взяти велосипед з собою в поїзд і повісити його на спеціальний гачок. ШВЕЙЦАРІЯ – КРАЇНА ЗАЛІЗНИЦЬ

Номер слайду 17

10 НАЙБІЛЬШИХ АЕРОПОРТІВ ЄВРОПИ: Новий аеропорт Стамбула – 37 мільйонів. Шереметьєво у Москві – 30,9 мільйона. Шарль-де-Голь у Парижі – 26,2 мільйона. Схіпхол в Амстердамі – 25,5 мільйона. Домодєдово в Москві – 25,1 мільйона. Сабіха Гьокчен у Стамбулі – 25 мільйонів. Франкфурт – 24,8 мільйона. Барахас у Мадриді – 24,1 мільйона. Анталья – 21,3 мільйона. Хітроу у Лондоні – 19,4 мільйона. ПОВІТРЯНИЙ ТРАНСПОРТ

Номер слайду 18

В Європі не припиняються спроби пересадити пасажирів з літаків на потяги заради екології, і вже в 2024 році на континенті запрацюють ще кілька цікавих поїздів далекого прямування, які з'єднають низку популярних європейських міст в різних країнах. Три найочікуваніші міжнародні потяги в Європі, які запустять вже наступного року.1. Париж – Берлін. Вперше за дев'ять років столиці Франції та Німеччини знову будуть пов'язані високошвидкісним нічним сполученням без пересадок і зупинок на проміжних зупинках.2. Париж – Мадрид. Столиці Франції та Іспанії нарешті будуть пов'язані прямим залізничним сполученням. Італійська компанія Trenitalia планує запустити за цим маршрутом свої знамениті потяги "Червона стріла", які вже обслуговують Париж, Ліон, Турин і Мілан. Подорожуючи зі швидкістю до 400 кілометрів на годину, поїзд Frecciarossa є одним з найпопулярніших поїздів в Європі. НАШІ ОЧІКУВАННЯ 50 евро30 евро3. Брюссель – Прага. Цей маршрут, який з'єднає столиці Бельгії та Чехії, стане розширення маршруту "Брюссель – Берлін" від European Sleeper. Дорогою поїзд робитиме зупинки в Антверпені (Бельгія), Роттердамі та Амстердамі (обидва – Нідерланди), а потім в Берліні та Дрездені (обидва – Німеччина).?

Номер слайду 19

Європейські перевізники розвивають транс'європейську мережу нічних поїздів з 40 міжнародних ліній далекого прямування, яка до 2030 року має з'єднати понад 200 міст і населених пунктів по всій Європі. Крім того, різні країни Європи починають вводити єдині проїзні квитки на поїзди на своїй території. Зокрема, така схема вже запрацювала в Німеччині з травня 2023 року. Також про подібні плани заявили у Франції і Португалії. НАШІ ОЧІКУВАННЯ

Номер слайду 20

МОРСЬКИЙ ТРАНСПОРТЗа тоннажем морського торгівельного флоту : Греція, Мальта, Норвегія, Велика Британія, Німеччина та Данія900 морських портів. Країни «зручного» прапора : Греція і Мальта. Найбільші портові ворота Європи : Роттердам ( Нідерланди), Антверпен ( Бельгія) , Гамбург ( Німеччина )

Номер слайду 21

Річка Рейн протікає по основній частині Європи, тому дуже зручна для перевезень великих обсягів вантажу. По ній щорічно переміщуються до 300 млн тонн товарів. Наявність цієї водної магістралі значно розвантажує сухопутні лінії. Річкові напрямки поділяються на 2 типи: Широтний. Переміщення вантажів йде по річках Дунай і Темза. Меридіанний. Тут використовуються річки Рона і Рейн. Серед великих річкових вузлів виділяється Дуйсбург. Розташований він в Рурській області. Морський транспорт використовується для міжнародної торгівлі. Тут перевезення здійснюються у великих обсягах. В основному морським сполученням користуються країни, які мають великий флот (Нідерланди, Англія і Франція). До великих портів відноситься Роттердам («Ворота Європи» ). Кільський канал пов’язує 2 моря: Балтійське і Північне. Через нього відбувається великий вантажообіг товарів.

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

ТОРГІВЕЛЬНІ ПОСЛУГИ

Номер слайду 26

ТУРИСТИЧНІ ПОСЛУГИ

Номер слайду 27

ВИТРАТИ У РОЗРАХУНКУ НА ОДНОГО ДОСЛІДНИКА

Номер слайду 28

Єдиної європейської моделі технопарків не існує. Найбільш типовим для більшості країн є технологічні парки інкубаторського типу, які часто називають інноваційними центрами, але й вони між собою відрізняються за розмірами, складом фірм-клієнтів, мірою прив’язаності до дослідницьких центрів. Основна ідея технопарків - комерціалізація наукових досліджень університетських, академічних та інших дослідних центрів, наукова продукція яких з допомогою інноваційних процедур доводиться до промислових та комерційних структур. Основне завдання парку - перетворити наукові розробки в товар, у корисну продукцію та вивести її на ринок зусиллями нових чи вже існуючих фірм, у тому числі дрібних та середніх.

Номер слайду 29

Перші європейські парки були створені у 1971 році в Шотландії при Единбурзькому університеті і в корпусі Кембриджського університету. Сьогодні європейська інноваційна структура нараховує понад 1,5 тисячі різноманітних інноваційних центрів, у тому числі понад 260 науково-технологічних парків, яким властивий коротший термін становлення (був досвід, пророблені програми і бізнес-плани).

Номер слайду 30

Взірець європейської моделі організації цього процесу – найбільший технопарк Франції «Софія Антиполіс», розташований на Рів’єрі на площі більш ніж 2 тисячі гектарів. Тут в 1200 технологічних компаніях (близько 100 з них – іноземні) працюють 24 тисячі інженерів та вчених. Приблизно половина компаній займається дослідженнями, інша половина розвиває такі галузі, як інформаційні, агро- та біотехнології. Другим за значенням технопарком Франції є науковий центр у Монпельє, де сьогодні працює стільки ж компаній і десь 21 тисяча вчених та інженерів. Дослідження ведуться у трьох напрямках: медицина, інформаційні та агротехнології. ТЕХНОПАРКИ ЄВРОПИ

Номер слайду 31

У Німеччині сьогодні працюють три із сімох найкращих кластерів високих технологій в світі, котрі отримали назву «Силіконова долина ХХІ століття» – в Мюнхені, Гамбургу, Дрездені. Мюнхенський технопарк засновано на базі Технічного університету та Баварської академії наук. Місцевий Технічний університет став фундаментом і Дрезденського технопарку – тут за 66 спеціальностями навчається більше 22 тисяч студентів, просто поруч із технологічним центром та компаніями, що займаються виробництвом чипів та панорамних фотокамер. У Гамбурзькому технопарку швидко ростуть інноваційні компанії, сконцентровані на дослідженнях в області мультимедіа. ТЕХНОПАРКИ ЄВРОПИ

Номер слайду 32

Номер слайду 33

ФІНАНСОВА діяльність. Фінансові послуги становлять великий і зростаючий сектор у всіх країнах Європи, особливо в тих, господарство яких зазнає стрімкої модернізації. Нині важлива роль в об'єднанні Європи належить єдиній європейській валюті - евро. Вона стала другою світовою валютою. Найбільшим фінансовим центром в Європі є Лондон Лондонський фінансовий центр включає чотири ринки: золота, валют, коротко- та середньострокового кредитування, страхування. Лондонський валютний ринок є найбільшим у світі. Лондонська фондова біржа - найбільш інтернаціональна у світі: на ній торгує понад 445 міжнародних компаній зі 63 країн світу. До великих фінансових центрів в Європі також належать Париж (Франція), Амстердам (Нідерланди), Цюріх і Женева (Швейцарія), Франкфурт-на-Майні (Німеччина). нікальним фінансовим центром є Люксембург - місто-держава, в якому понад 35 % ВВП дає фінансовий сектор.

Номер слайду 34

Номер слайду 35

{69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}Університети. Країна. Дата утворення. Кількість студентів. Кембридж. Велика Британія1209 р.25 500 Оксфорд. Велика Британія1096 р.23 195 БолонськийІталія1088 р.82 360 Единбурзький. Велика Британія1583 р.36 490 Берлінський. Німеччина1810 р.32 550 Віденський. Австрія1365 р.94 000 БарселонськийІспанія1450 р.54 645 НАЙПРЕСТИЖНІШІ ВИЩІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ ЄВРОПИ

Номер слайду 36

Номер слайду 37

НАЙВІДВІДУВАНІШІ КРАЇНИ ЄВРОПИ (МЛН ТУРИСТІВ У 2016 Р.) У Європі сходяться шляхи 50 % усіх мандрівників за кордон. Європа приваблює потужні потоки туристів із США, Китаю, Японії, Австралії, Канади, країн Латинської Америки тощо. 

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Презентацію створила вчитель – методист вищої категорії Кузьмук Ірина Вікторівна

pptx
Пов’язані теми
Географія, 10 клас, Презентації
Додано
26 жовтня 2023
Переглядів
571
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку