поглибити та систематизувати знання учнів про трикутник та його елементи; формувати обчислювальні навички учнів, розвивати самостійність мислення, вчити об’єктивно оцінювати себе і коригувати свою діяльність та інших учнів в ході виконання проректу; виробити у школярів практичні навички під час розв’язування задач; виховувати спостережливість, науковий підхід , та любов до математики.
Трикутник (італ. triangolo) — ударний музичний інструмент у вигляді зігнутого трикутником стального пруту (діаметр 8-10 мм), який вільно підвішують та вдаряють по ньому металевою паличкою. Звук трикутника — невизначеної висоти, дзвінкий, блискучий і в той же час ніжний. Розрізняють малий (довжина основи — 150 мм), середній (200 мм)
Бермудський трикутник - район в Атлантичному океані, в якому, нібито, відбуваються таємничі зникнення морських і повітряних суден. Він обмежується районом від Флориди до Бермудських островів, далі до Пуерто-Ріко і назад до Флориди через Багами. Аналогічний «трикутник» в Тихому океані називають диявольським.
Трикутники, кола, квадратики Ми вивчаєм на уроці математики. Вчитель каже: «Ось трикутник, Діти подивіться, Треба виміряти градус, Щоб не помилитись». Щоб зробити всі заміри Ми дістанем транспортири. І ми вивчемо тоді Гострі і тупі кути. Сперечалися фігури, Аж здригалася земля! Хто з них найстаріший. Всі гуртом зійшлись на тому, Що це прямокутник. Незважаючи на втому, Слово взяв трикутник. Я, – сказав він гордовито, - Може й не найстарший, Та багато родовитий, Аж сказати страшно! Називають за кутами Весь мій рід могутній:
Гострокутний, тупокутний, Навіть прямокутний. І не варто вам панове, Сперечатись з нами, Нагадаю про рід знову: Я за сторонами Рівнобедрений трикутник і рівносторонній. Так скажіть же, добрі люди, Чи ми не достойні?! Як закінчились змагання, Не почули через гам. Хто отримав там визнання, Це судити, діти, вам
«Музика може возвеличити або заспокоїти душу, Живопис – радувати око, Поезія – пробуджувати почуття, Філософія – задовольняти потреби розуму, Інженерна справа – удосконалювати матеріальну сторону життя людей, А математика здатна досягти усіх цих цілей.» Так сказав американський математик Моріс Клайн.