Цікаві розвивальні дидактині вправи для творчої мовної розминки на уроках літературного читання. Можна використовувати в 3-4класах як на уроках читання, так і на уроках української мови та розвитку мовлення.
Для вчителя4 клас КЗЗСО «Дубищенський ліцей»Розділ: «Фантазуємо, творимо і мріємо»Вибери урок: Урок 1 Урок 2 Урок 3 Урок 4 Урок 5
Номер слайду 3
Завдання 2 Завдання 3 Завдання 4 Завдання 5 Завдання 6 Завдання 1 Завдання 7 Лінь. Що робити?Наче тінь,приросла до менелінь!Я хотів уроки вчити —адже в менестільки справ!А вона шепоче:— Вітю,взяв би краще —та поспав... Суперечок не терплю!Що поробиш?Ліг — та сплю... Вранці … Анатолій Костецький Прочитаємо вірш разом в повільному темпі і продовжіть його. Які почуття і думки виникли у вас при читанні?Прочитайте з інтонацією здивування. Прочитайте зі стверджувальною інтонацією. Прочитайте з інтонацією незадоволення. Прочитайте з веселою інтонацією. Прочитайте з інтонацією захоплення.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 4
Завдання 4 Завдання 3 Завдання 2 Художники. На столі було не пусто: Морква,РіпаІ капуста,І картопля,Й буряки,І салат, і огірки. Захотілося зайчатам. Все оте намалювати. Ну а поки малювали,Потихеньку все жували:…Валентин Кириленко. Завдання 1 Продовжіть вірш. Що відбулося, на вашу думку, далі? Підберіть синоніми до словосполучення “не пусто”. Прочитайте з питальною інтонацією. Прочитайте уривок із вірша виразно. Завдання 5style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 5
Завдання 2 Завдання 3 Завдання 4 Завдання 1 Паперовий кораблик щодня. Перевозить у трюмах знання,Після плавання цей корабель. Повертається в рідний портфель.?Прочитайте загадку повільно и спробуйте її відгадати. Як назвали книгу в загадці? Чи можна назвати по-іншому?Як ви розумієте останню строфу?Прочитайте загадку виразно.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 6
ДВІ КНИЖКИЗійшлися дві книжки: Галі та Оришки,Одна чиста, мов на свято,Друга вся пом'ята…… …. ….. ….. …. Так росте Орися: Щодня щось навчиться. А що буде Галя знати?Можете вгадати?Леся Храплива Завдання 2 Завдання 3 Завдання 4 Завдання 5 Завдання 6 Завдання 1 Знайдіть в додаткових джерелах інформації цей вірш і порівняйте свої припущення. Про кого розповідається у цьому уривку вірша?Які почуття викликає уривок вірша?Як по-іншому можна назвати вірш?Про що можна написати в пропущеній частині вірша?Прочитайте виразно початок і закінчення вірша.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 7
Головна професія …Учитель, лікар та геолог,Письменник, слюсар чи кресляр —Всі називають головною. Одну професію — школяр!Бо всім відомо, що без школи,Без знань, що мусиш там набуть,Не станеш у житті ніколи. Тим, ким в дитинстві мрієш буть!А. Костецький Завдання 2 Завдання 3 Завдання 1 Доведіть думки автора. Як ви розумієте цей вірш?Прочитайте виразно,виділяючи професії людей.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type