Творчий проект " В кого бджоли - в того й мед ". Умови конкурсу
Категорії конкурсних робіт:
1. Поробка „Бджола - королева комах".
2. Художня робота „У світі бджіл".
3. Казка „У світі бджіл".
Обсяг - 1 сторінка, формат
Творчий проект Прийняли участь: вчителі – предметники та учні 1 -3 кл. (вікова категорія № 1) та 4 -6 кл. ( вікова категорія №2) Керівник проекту: Підгородецька О.В. КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «АУЛІВСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ» АУЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Номер слайду 2
Умови конкурсу Категорії конкурсних робіт: 1. Поробка „Бджола - королева комах". Форма поробки - об'ємна, підвішена: максимальний розмір до 0,5 м3, має бути виконана з екологічно чистих або природних матеріалів: папір, картон, тканина, вовна, газ, дерево та ін. Замість поробок допускається представлення матеріалів (фільм, фото на CD) про процес виготовлення поробок та кінцевий результат. Учасники, учні 4 - 6 класів. 2. Художня робота „У світі бджіл". Малюнки, колажі формату А3; техніка - акварельні фарби, темпера, акрил. Учасники - учні 1 - 3 класів (вікова категорія №1) та 4-6 класів (вікова категорія №2). 3. Казка „У світі бджіл". Обсяг - 1 сторінка, формат А- 4, шрифт 12 кеглею. Учасники - учні 4- 6 класів. 4. Вірш «Як у вулику». Короткі віршики до 4 чотирьох лінійних строф про життя у вулику, шрифт 14 кеглею. Учасники - учні 1 - 3 класів (вікова категорія №1) та 4-6 класів (вікова категорія №2). 5. Мультимедійна презентація або сторінка в інтернеті „Бджоли - люди -довкілля - охорона - взаємозв`язки ". Учасники - учні 4-6 класів. 6. Комп'ютерна мультиплікація „Бджоли - люди -довкілля - охорона - взаємозв`язки ". Геометричні форми створені бджолами, формат gif. Учасники - учні 4- 6 класів.
Номер слайду 3
Поробка “ Бджола – королева комах “ Процес виготовлення Підготувала вчитель початкових класів: Кізь Н.В.
Номер слайду 4
Творча майстерня
Номер слайду 5
Художня робота “ У світі бджіл “ Колажі підготувалаи учні 5 кл.(вікова категорія №2) Вчитель образотворчого мистецтва: Курило О. М. Колаж
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Інтегрований урок з предметів “ Я і Україна ” та образотворчого мистецтва на тему: “ У світі бджіл “ Підготували вчитель початкових класів: Бабенко А. О. та вчитель образотворчого мистецтва: Курило О. М. та учні 4 класу.
Номер слайду 8
Пальчикова техніка зображення Групова робота
Номер слайду 9
Жужа В одному дрімучому лісі жила маленька бджілка Жужа. Вона була вся смугаста і водночас така кумедна. Жужа жила не одна, а з сім′єю. Вона кожного дня літала із квітки на квітку і збирала нектар. І в цьому було її щастя. Одного ранку бджілка залетіла далеко від будиночка-дупла і заблукала. Вона літата по лісі і голосно дзижчала, бо мріяла про те, що її почують близькі її бджілки . Але марно. Казка “ У світі бджіл ” Підготувала: вчитель української мови Блоха Н.А. та учениця 6 класу Скляр Варвара
Номер слайду 10
Жужа побачила мураху, що працювала біля мурашника. Бджілка запитала у мурахи: - А чи знаєш ти де мій будиночок? - Ні,- відповіла мураха – я не літаю, а повзаю по землі. Тож не бачу далеко. Бджілка звернулась до зайчика-стрибайчика, і запитала. -Ні, - відповів він,-я з вами бджілками, не товаришую, запитай у ведмедика. Жужа літала по лісі і вже не сподівалася знайти свою родину, як раптом зустріла ведмедика-ласунчика. Він саме лазив на дерево шукаючи меду для поживи. Жужа тихенько сіла ведмедикові на хутро і сиділа довго, тримаючись за нього. Ведмедик-ласунчик вилазив то на одне дерево, шукаючи мед, потім на друге, а Жужа все чекала, коли ж він знайде саме її житло. І ось, чудо, Ласунчик знайшов її будиночок. Але ж він зараз з′їсть увесь медок, що заготувала рідня бджілки на весь рік, а родина зараз майже вся на полюванні за нектаром. Бджілка швиденько відчепилася від хутра, залетіла до дупла, а потім, коли Ласунчик вже майже набрав значний шмат меду із дупла, вона швиденько вилетіла і вжалила ведмедика у самий кінчик носа. Ласунчик закричав і покинув дупла. - Все, відстояла медок, - подумала Жужа. А на серці так добре – і будиночок знайшла і мед відстояла.
Номер слайду 11
Авторські вірші “ Як у вулику “ уч. 6 кл. Малашкіної Єви. Вчитель зарубіжної літератури: Пузікова Л.Є. Що то за будиночок у садочку нашому? І гуде, і трудиться і живе відважно. Це вулик бджолиний, сімейка весела, Що працює радісно у квітучих селах. Бджілка трудівниця весело літає З квіточки на квітку і медок збирає Він такий солодкий, він такий корисний – Кожен про це знає. У свою домівку часто залітає І у соти дбало скарб свій закладає. Танцями веселими друзів закликає. Назбирать побільше і часу не згаять.
Номер слайду 12
Пчелка На лужку летала пчелка. -Жу-жу-жу! Жу-жу-жу! Колокольчик отищу. И ромашка мне понраву, Будет праздник мне поправу. -Жу-жу-жу! Жу-жу-жу. Дальше я не полечу. -Жу-жу-жу! Жу-жу-жу! На цветочке посижу. Весь никтар соберу И в свой улий отнесу. Будет праздник без забот. Будем кушать мы свой мед.
Номер слайду 13
Підготували учні 6 класу: Малюк І. Гулай Л. Керівник проекту: вчитель біології Підгородецька О. В.
Номер слайду 14
Геометричні форми створені бджолами Підготувала вчитель математики: Бурхович Л. О. Та уч. 6 кл. Терещенко В. Геометрія сот Шестикутна форма є найбільш економічною й ефективною фігурою для будівництва сот. Найщільніша упаковка кіл на площині Горизонтальний діаметр бджолиної комірки 5,3 — 5,7 мм (на 1 см 2 припадає близько чотирьох комірок), глибина 10-12 мм; товщина сот з незапечатаним розплодом — в середньому 22 мм, а після їх запечатування — до 25 мм і більше. Обсяг комірки — близько 0,28 см 3 . При будівництві сот бджоли використовують магнітне поле землі в якості орієнтира. Комірки сот бувають трутневі, медові та розплідні. Вони відрізняються розміром і глибиною. Медові — глибші, трутневі — ширші. Закриті кінці сот приклад геометричної ефективності, хоча й тривимірної та мало помітної. Кінці вершини тригранника, що утворюють ромбічнийдодекаедр, утворюють кут в 120°, який зводить до мінімуму площу поверхні при даному обсязі. (Кут, утворений краями на вершині піраміди становить близько 109 ° 28 '16 "(= 180° - arccos}(1/3))). Комп'ютерна модель комірки, демонструє гексагональну трубку розділену на три рівні ромби, які сходяться в точці на осі соти:
Номер слайду 15
Протилежні прошарки сот поєднуються один з одним Клітини також знаходяться під кутом близько 13° від горизонталі, щоб запобігти капанню меду. Пластина "штучної соти", де бджоли вже завершили деякі клітини Тривимірна геометрія соти Форма сот є такою, що два протилежні шари комірок гнізда входять один на одного, кожна грань з'єднує решту, що розділяють протилежні комірки.