Презентація роботи вчителя української мови та літератури Шолоховської ЗОШ Нікопоського району Дніпропетровської області Ткаченко Вікторії Миколаївни Презентація роботи вчителя української мови та літератури Осинівської гімназії Бойко Валентини Миколаївни
Номер слайду 2
Освіта: ВНЗ: Харківський державний педагогічний інститут ім. Г. С. Сковороди, 1992 рік Спеціальність: українська мова та література Кваліфікація: вчитель української мови та літератури Підвищення кваліфікації: КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», 2016 рік
Номер слайду 3
Педагогічна стратегія:
Номер слайду 4
Тема самоосвіти: Впровадження інтерактивних методів на уроках української мови та літератури
Номер слайду 5
Актуальність вибраної теми: Готує до участі у науково-дослідницькій роботі Вивчення різноманітних шляхів розвитку креативної особистості Розвиток творчої здібності учнів Допомагає зберегти кожен урок словесно цікавим Дає змогу досягти творчої співпраці вчителя та учня
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Елементи інтерактивних вправ: Дитина має справжнє емоційне й інтелектуальне життя тільки тоді, коли вона живе в світі ігор, казки, музики, фантазії і творчості. В. Сухомлинський Зв’язок сучасного з минулим
Номер слайду 8
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Номер слайду 9
Працюю, впроваджуючи: Створення проблемних ситуацій Творчі завдання Рольову гру. Роботу в парах та малих групах Коло знань Мікрофон Мозковий штурм Ажурну пилку Навчаючи вчуся Дебати Дискусії Зміни позицію Займи позицію Ігрове навчання Рольові ігри Імітацію
Номер слайду 10
Вважаю, що Учні вчаться працювати у команді; За короткий час опановується багато нового матеріалу; ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАЮТЬ ПЕРЕВАГИ: Формування навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми; У роботі задіяні всі учні класу; Формується доброзичливе ставлення до опонента; Створюється “ситуація успіху”; Кожна дитина має можливість пропонувати свою думку;
Номер слайду 11
Навчально-методична діяльність: - член районного методоб`єднання вчителів української мови та літератури; голова методоб`єднання вчителів гуманітарного циклу гімназії; - відпрацювання технології методу проектів та методу творчого мислення; - підготовка здобувачів освіти до участі у предметних олімпіадах, творчих конкурсах; - застосування ІКТ засобів навчання.
Номер слайду 12
Навчально-методична діяльність:
Номер слайду 13
Номер слайду 14
ІІ етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка: № п/п Прізвище, ім`я, по батькові Клас Навчальний рік Місце 1 Єрмолаєнко В.О. 5 2018-2019 ІІІ 2 Китаєв М.Є. 7 2018 - 2019 ІІ 3 Юдаєва К.С. 8 2018 - 2019 ІІІ 4 Китаєв М.Є. 6 2017 - 2018 ІІ 5 Юдаєва К.С. 7 2017 - 2018 ІІІ 6 Китаєв М.Є. 5 2016 - 2017 ІІІ 7 Юдаєва К.С. 6 2016 - 2017 ІІІ
Номер слайду 15
Досягнення учнів
Номер слайду 16
Досягнення учнів
Номер слайду 17
Досягнення учнів
Номер слайду 18
Позаурочна діяльність
Номер слайду 19
Мої прагнення: Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому. Впроваджувати в освітній процес інноваційні методики навчання. Вивчати сучасні методики викладання української мови. Створити комфортні умови навчання згідно з вимогами нового освітнього простору. Цінувати критичне мислення учнів. Стимулювати здобувачів освіти до вільних висловлювань. Сприяти вихованню любові до мистецтва слова, загальної ерудиції учнів.
Номер слайду 20
Напрямки діяльності
Номер слайду 21
Мрію виховати: Креативну особистість Уміє: Визначати мету і проектувати діяльність; Будувати взаємини з людьми; Використовувати знання на практиці. Має активну громадську і професійну позицію Усвідомлює необхідність підготовки до життя і праці в ХХІ ст. Працелюбна, духовнозбагачена Готовий до саморегуляції самовиховання і саморозвитку