Презентація: "Умови успішного навчання. Уміння ефективного навчання. Розвиток сприйняття, уваги, пам’яті, творчих здібностей."

Про матеріал
Дана презентація широко розкриває тему уроку та розрахована на урок. Її можна використовувати і як виховний захід на тему: "Умови успішного навчання. Уміння ефективного навчання. Розвиток сприйняття, уваги, пам’яті, творчих здібностей.". Слайди розміщенні для зручного використання презентації під час онлайн уроків в ZOOM.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Умови успішного навчання. Уміння ефективного навчання. Розвиток сприйняття, уваги, пам’яті, творчих здібностей. Остапенко Л. Ю.

Номер слайду 2

«Скажіть мені і я забуду! Покажіть мені і я запам’ятаю! Залучіть мене і я зрозумію!»(Конфуцій 450 р. до н.е.)Епіграф:

Номер слайду 3

и

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Притча про секрет навчання

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Інтелект - це здатність людини думати, мислити, тобто її розум, здатність до пізнання.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Увага – це форма психічної діяльності людини, яка полягає в її спрямованості і зосередженості на певних об’єктах.

Номер слайду 16

ВИДИ УВАГИне потребує волі, зусиль, відбувається сама по собі, без постановки мети людиною. увага, яку особистість свідомо викликає, спрямовує і регулює, виникає внаслідок вольових зусиль.увага, що виникає на основі інтересу до процесу діяльності.

Номер слайду 17

Уява - це відтворення у психіці людини предметів та явищ, які вона сприймала коли-небудь раніше, а також створення нових образів предметів та явищ, котрих раніше вона ніколи не сприймала.

Номер слайду 18

Розрізняють: Пасивну уяву - що виявляється у хворобливих фантазіях, маренні, або втакому фантазуванні, яке не має усвідомленої мети;2. Активну уяву - яка відбувається в межах творчої діяльності, підкорена певній меті.

Номер слайду 19

Пам'ять – психічний процес, який полягає в закріпленні, збереженні та наступному відтворенні минулого досвіду, дає можливість його повторного застосування в життєдіяльності людини.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Запам'ятовування. Збереження. Забування. Відтворення. Закріплення у свідомості людини отриманої інформації, яка є необхідною умовою збагачення досвіду людини новими знаннями і формами поведінки. Запам'ятовування буває мимовільним і довільним. Способи довільного запам'ятовування - механічний і смисловий. Поява у свідомості раніше сприйнятих думок, образів. Форми відтворення: впізнавання, згадування, пригадування. Види відтворення: мимовільне в довільне. Процес гальмування, ліквідації, стирання слідів нервового збудження і відповідних нервових зв'язків, що впродовж тривалого часу не підкріплювалися. Основний шлях боротьби із забуванням – повторення. Утримання в пам'яті одержаних знань на протязівідносно тривалого періоду часу. Фізіологічна основа – збереження слідів нервового збудженняі відповідних нервових зв'язків. Процеси пам’яті

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Здібності індивідуально стійкі психічні властивості людини, що визначають її успіхи в різних видах діяльності або це здатність людини робити щось дуже успішно.

Номер слайду 25

Обдарованість. Талант. Геніальність. Творчість. Сукупність декількох здібностей, яка обумовлює успішну діяльність людини в певній галузі. Дяльність людини, спрямована на створення якісно нових, невідомих раніше духовних або матеріальних цінностей( нові твори мистецтва, наукові відкриття, інженерно-технологічні інновації тощо). Необхідними компонентами творчості є фантазія,уява, психічний зміст. Вищий ступінь розвитку таланту, який дозволяє зробити щось принципово нове в тій чи іншій сфері діяльності. Сукупність здібностей, яка дозволяє досягати вищого рівня творчості. Рівні здібностей

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Творчість – діяльність людини, спрямована на створення якісно нових, невідомих раніше духовних або матеріальних цінностей (нові твори мистецтва, наукові відкриття, інженерно-технологічні інновації тощо).

Номер слайду 34

«Ми сьогодні успішні, завтра також досягнемо успіху, завжди і в усьому будемо успішними!»

Номер слайду 35

Домашнє завдання§15, стор.97-102, §16, стор.103 -109 На вибір, за бажанням: - скласти перелік переваг «Користь від знань із … (математики, мови, літератури тощо);- скласти план розвитку своїх пам’яті, уваги або уяви;- написати есе «Секрет мого успіху».

Номер слайду 36

Дякую за увагу!Будьте здорові!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Чапська Лариса Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гармаш Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Юрченко Андрій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Domanetska Valentina
    Дякую за допомогу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Шульга Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Паславська Тамара
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
pptx
До підручника
Основи здоров`я 7 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
25 січня 2021
Переглядів
19688
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку