ТЕСТИ ДЛЯ УЧНІВ 7-ГО КЛАСУ З ПРЕДМЕТА «ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я»

Про матеріал
Завдання для контролю знань та засвоєння вивченого матеріалу з тем: - «Інфекційні та неінфекційні захворювання. Захисні реакції організму. Заходи профілактики»; - «Безпека пасажира легкового і вантажного автомобіля. Небезпечні вантажі»; - «Безпека оселі. Правила безпеки при користуванні засобами побутової хімії, газовими приладами та пічним опаленням»; - «Показники фізичного розвитку підлітків. Способи покращення фізичної форми»; - «Функції шкіри. Особливості функціонування шкіри в підлітковому віці»; - «Особливості психічного і духовного розвитку підлітків. Розвиток потреб. Життєві цінності і здоров’я» - Тестові завдання складені у відповідності до підручника «Основи здоров’я» для 7-го класу (О.В.Тагліна)
Перегляд файлу

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «НОВОВОДОЛАЗЬКА  САНАТОРНА  ШКОЛА»  ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕСТИ ДЛЯ УЧНІВ 7-ГО КЛАСУ

З ПРЕДМЕТА «ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                     Автор: Ірина ЧЕРНИШ

вчитель предмета «Основи здоров’я»  

 

 

 

 

 

 

 

 

2021

 

 

Завдання для контролю знань та засвоєння вивченого матеріалу з тем:

  • «Інфекційні та неінфекційні захворювання. Захисні реакції організму. Заходи профілактики»;
  • «Безпека пасажира легкового і вантажного автомобіля. Небезпечні вантажі»;
  • «Безпека оселі. Правила безпеки при користуванні засобами побутової хімії, газовими приладами та пічним опаленням»;
  • «Показники фізичного розвитку підлітків. Способи покращення фізичної форми»;
  • «Функції шкіри. Особливості функціонування шкіри в підлітковому віці»;
  • «Особливості психічного і духовного розвитку підлітків. Розвиток потреб. Життєві цінності і здоров’я»
  •  

Тестові завдання складені у відповідності до підручника «Основи здоров’я» для 7-го класу (О.В.Тагліна)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ПІБ учня (учениці) ______________________________ Дата _______  Варіант 1

Тема: «Інфекційні та неінфекційні захворювання. Захисні реакції організму. Заходи профілактики»

1.  Профілактика – це   ________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2. Які дії підвищують стійкість організму до різних захворювань?____________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3.Від яких хвороб захищають профілактичні щеплення?_____________________________

________________________________________ _______________________________________

 

4. Захворювання, які не передаються від людини до людини називаються  ____________

 ________________________________________________________________________________

5. Захворювання, які різними шляхами можуть передаватися від хворої людини до здорової називаються  ___________________________________________________________ 

 

6. Ознаки інфекційної хвороби  ___________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 7. Розставте наведені слова в таблицю 

Туберкульоз, поліомієліт, сколіоз, малярія, діабет, холера, чума, грип, гіпертонія, інфаркт, лихоманка Ебола, діабет, натуральна віспа, плоскоступість

 

 

Інфекційні захворювання

 

Неінфекційні захворювання

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Доповніть схему

Захисні бар’єри на шляху проникнення інфекції в організм людини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слизові оболонки органів травлення

 

9.Чим відрізняється вроджений імунітет від набутого?  ____________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ПІБ учня (учениці) ______________________________ Дата _______  Варіант 2

Тема: «Інфекційні та неінфекційні захворювання. Захисні реакції організму. Заходи профілактики»

1.  Для чого потрібна профілактика захворювань? __________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2.  Імунітет – це _________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

3.Від яких хвороб захищають профілактичні щеплення?_____________________________

________________________________________ _______________________________________

 

4. Захворювання, які не передаються від людини до людини називаються  ____________

 ________________________________________________________________________________

5. Захворювання, які різними шляхами можуть передаватися від хворої людини до здорової називаються  ___________________________________________________________ 

 

6. Ознаки інфекційної хвороби  ___________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 7. Розставте наведені слова в таблицю 

Туберкульоз, поліомієліт, сколіоз, малярія, діабет, холера, чума, грип, гіпертонія, інфаркт, лихоманка Ебола, діабет, натуральна віспа, плоскоступість

 

 

Інфекційні захворювання

 

Неінфекційні захворювання

 

 

 

 

 

 

 

8. Доповніть схему

Захисні бар’єри на шляху проникнення інфекції в організм людини

 

 

 

 

 

 

 

 

Слизові оболонки верхніх дихальних шляхів

 

 

 

9.Коли в школі оголосили карантин, один з учнів зателефонував однокласникам і запропонував усім разом сходити в кіно. Чи правильно він учинив? Чому?  ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

   Варіант 1

Тема: «Безпека пасажира легкового і вантажного автомобіля. Небезпечні вантажі»

1. Чому дорожньо-транспортні пригоди називають «убивцею номер один?»  ________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2. До якого віку  дітей не можна перевозити в кузові вантажного автомобіля?__________

 

3.  До засобів безпеки автомобіля належать: _______________________________________ ________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

 

4. Чому пасажиру автомобіля не слід пити гарячі напої з відкритого посуду?

 ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Які засоби безпеки починають працювати в момент аварії? _______________________ ________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Які вантажі можуть бути небезпечними? ________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________  7. Намалюй знаки, якими позначають речовини й вироби, що містять небезпеку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Займисті гази

Речовини і вироби, що містять небезпеку вибуху

Токсичні гази

 

 

8. Чому в більшості цивілізованих країн застосування пасків безпеки є обов’язковим?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  Варіант 2

Тема: «Безпека пасажира легкового і вантажного автомобіля. Небезпечні вантажі»

1. Чому саме діти найчастіше потрапляють під колеса транспорту?   _______________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2. До якого віку  дітей не можна перевозити в кузові вантажного автомобіля?__________

 

3.  До засобів безпеки автомобіля належать: _______________________________________ ________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

 

4. Чому пасажиру автомобіля не слід пити гарячі напої з відкритого посуду?

 ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Які засоби безпеки починають працювати в момент аварії? _______________________ ________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Які вантажі можуть бути небезпечними? ________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________  7. Намалюй знаки, якими позначають речовини й вироби, що містять небезпеку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Токсичні гази

Речовини і вироби, що містять небезпеку вибуху

Займисті гази

 

 

8. Доведіть, що дорога потребує уваги 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Прізвище, ім’я ______________________________               Дата _____________

   

Тема: «Безпека оселі. Правила безпеки при користуванні засобами побутової хімії, газовими приладами та пічним опаленням»

1. Чому оселя може стати небезпечною? __________________________________  ________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2. Чому в разі витікання газу не можна користуватись електроприладами? ___________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3.  Які правила безпечного користування газовими приладами ви знаєте? _______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. На які три групи діляться небезпечні речовини? Наведи приклади цих речовин.

1.__________________________________________________________________________

2.___________________________________________________________________________

3.__________________________________________________________________________

 

5. Що слід робити щоб не потрапити в небезпечну  ситуацію у себе вдома, користуючись електричними приладами та обладнанням? ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Ви зібралися розігріти на плиті залишений для вас обід. Коли ви підійшли до газової плити, то почули тихе шипіння. Оцініть ризики, з якими ви можете зіткнутися в такій ситуації. Ваші дії. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Прізвище, ім’я учня ____________________________________________

 

 

Тема: «Показники фізичного розвитку підлітків. Способи покращення фізичної форми»

  1. Назвіть суб’єктивні показники здоров’я  _________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Назвіть об’єктивні показники здоров’я __________________________

__________________________ ____________________________________

_______________________________________________________________

 

  1. Назвіть методи самоконтролю за станом  здоров’я   _______________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Назвіть способи покращення фізичної форми, зміцнення здоров’я  _______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

  1. Дайте відповідь «Так» чи «Ні» на такі твердження:
  • У підлітковому віці відбувається «стрибок росту» ____________
  • Незграбність підлітків пояснюється видовженням кісток долонь і стоп ніг ______________
  • У хлопців тоншає талія _____________
  • Статура дівчаток починає розвиватися за чоловічим типом __________
  • У хлопців грубішає голос ___________
  • Починає працювати дихальна система _________
  • Починає активно працювати ендокринна система ___________
  • Акселерація – це пришвидшений розвиток ___________

_______________________________________________________________

  1. Які показники фізичного розвитку підлітка можна відслідковувати для того щоб визначати, чи все гаразд у нього зі здоров’ям? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня _______________________________________І варіант

 

Тестові завдання до параграфа 12-13

Тема: «Функції шкіри. Особливості функціонування шкіри в підлітковому віці»

 

  1.  Наведіть приклади типів шкіри _______  _________________________

_______________________________________________________________

  1. Які функції виконує шкіра? ___________ __________________________

__________________________ ____________________________________

_______________________________________________________________

 

  1.  Як можна визначити власний тип шкіри? _______________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Як правильно підбирати косметичні засоби? ______________________  _______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

 

  1. Чи можуть косметичні засоби спричиняти появу вугрів? ________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________ ________________

 

  1. Чи слід засмучуватися, якщо у вас з’явилися вугри? Про що свідчить їхня поява?

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 

  1. Заповни табличку «Вибір косметичних засобів»

Мій вік і тип шкіри

Засоби для обличчя, які мені підходять

Засоби для волосся, які мені підходять

Засоби для тіла, які мені підходять

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня _________________________________________ІІ варіант

 

Тестові завдання до параграфа 12-13

Тема: «Функції шкіри. Особливості функціонування шкіри в підлітковому віці»

 

  1.  Наведіть приклади типів шкіри _______  _________________________

_______________________________________________________________

  1. Назвіть чинники, що впливають на здоров’я шкіри  _______________ _______________________________________________________________

__________________________ ____________________________________

_______________________________________________________________

 

  1.  Як можна визначити власний тип шкіри? _______________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Чим лікувальна косметика відрізняється від декоративної ? _______________________________________________________________  _______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

 

  1. Чи корисно вмиватися 5-6 разів на день?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Доведіть, що косметичні проблеми перехідного віку є тимчасовими.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 

  1. Заповни табличку «Вибір косметичних засобів»

Мій вік і тип шкіри

Засоби для обличчя, які мені підходять

Засоби для волосся, які мені підходять

Засоби для тіла, які мені підходять

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня _______________________________________І варіант

 

Тестові завдання до параграфа 14

Тема: «Особливості психічного і духовного розвитку підлітків. Розвиток потреб. Життєві цінності і здоров’я»

 

  1.  Закінчи речення:  «Потреба - це  _________________________________  _______________________________________________________________

_______________________________________________________________

  1. Викресли зайве: «Потреби можуть бути біологічні, позачергові, життєві, соціальні, необхідні, духовні»  

 

  1.  Наведіть приклади соціальних потреб    _______________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Коли людину можна вважати дорослою? ______________________  _______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

 

  1. Доведіть, що життєві цінності є індивідуальними___________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________ ________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня _______________________________________ІІ варіант

 

Тестові завдання до параграфа 14

Тема: «Особливості психічного і духовного розвитку підлітків. Розвиток потреб. Життєві цінності і здоров’я»

 

  1.  Закінчи речення:  «Потреба - це  _________________________________  _______________________________________________________________

_______________________________________________________________

  1. Викресли зайве: «Потреби можуть бути біологічні, позачергові, життєві, соціальні, необхідні, духовні»  

 

  1.  Наведіть приклади біологічних потреб    _______________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Доведіть, що особливе значення в підлітковому віці має спілкування з однолітками  ________________________________________________  _______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Доведіть, що однією з найголовніших цінностей людського життя є здоров’я

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________ ________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

   

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гладунець Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 лютого 2021
Переглядів
1330
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку