КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «НОВОВОДОЛАЗЬКА САНАТОРНА ШКОЛА» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ТЕСТИ ДЛЯ УЧНІВ 7-ГО КЛАСУ
З ПРЕДМЕТА «ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я»
Автор: Ірина ЧЕРНИШ
вчитель предмета «Основи здоров’я»
2021
Завдання для контролю знань та засвоєння вивченого матеріалу з тем:
Тестові завдання складені у відповідності до підручника «Основи здоров’я» для 7-го класу (О.В.Тагліна)
ПІБ учня (учениці) ______________________________ Дата _______ Варіант 1
Тема: «Інфекційні та неінфекційні захворювання. Захисні реакції організму. Заходи профілактики»
1. Профілактика – це ________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Які дії підвищують стійкість організму до різних захворювань?____________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Від яких хвороб захищають профілактичні щеплення?_____________________________
________________________________________ _______________________________________
4. Захворювання, які не передаються від людини до людини називаються ____________
________________________________________________________________________________
5. Захворювання, які різними шляхами можуть передаватися від хворої людини до здорової називаються ___________________________________________________________
6. Ознаки інфекційної хвороби ___________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 7. Розставте наведені слова в таблицю
Туберкульоз, поліомієліт, сколіоз, малярія, діабет, холера, чума, грип, гіпертонія, інфаркт, лихоманка Ебола, діабет, натуральна віспа, плоскоступість
Інфекційні захворювання
|
Неінфекційні захворювання |
|
|
8. Доповніть схему
Захисні бар’єри на шляху проникнення інфекції в організм людини
|
|
|
|
||
Слизові оболонки органів травлення |
9.Чим відрізняється вроджений імунітет від набутого? ____________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ПІБ учня (учениці) ______________________________ Дата _______ Варіант 2
Тема: «Інфекційні та неінфекційні захворювання. Захисні реакції організму. Заходи профілактики»
1. Для чого потрібна профілактика захворювань? __________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Імунітет – це _________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
3.Від яких хвороб захищають профілактичні щеплення?_____________________________
________________________________________ _______________________________________
4. Захворювання, які не передаються від людини до людини називаються ____________
________________________________________________________________________________
5. Захворювання, які різними шляхами можуть передаватися від хворої людини до здорової називаються ___________________________________________________________
6. Ознаки інфекційної хвороби ___________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 7. Розставте наведені слова в таблицю
Туберкульоз, поліомієліт, сколіоз, малярія, діабет, холера, чума, грип, гіпертонія, інфаркт, лихоманка Ебола, діабет, натуральна віспа, плоскоступість
Інфекційні захворювання |
Неінфекційні захворювання |
|
|
8. Доповніть схему
Захисні бар’єри на шляху проникнення інфекції в організм людини
|
|
|
Слизові оболонки верхніх дихальних шляхів
|
||
|
9.Коли в школі оголосили карантин, один з учнів зателефонував однокласникам і запропонував усім разом сходити в кіно. Чи правильно він учинив? Чому? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Варіант 1
Тема: «Безпека пасажира легкового і вантажного автомобіля. Небезпечні вантажі»
1. Чому дорожньо-транспортні пригоди називають «убивцею номер один?» ________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. До якого віку дітей не можна перевозити в кузові вантажного автомобіля?__________
3. До засобів безпеки автомобіля належать: _______________________________________ ________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
4. Чому пасажиру автомобіля не слід пити гарячі напої з відкритого посуду?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Які засоби безпеки починають працювати в момент аварії? _______________________ ________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Які вантажі можуть бути небезпечними? ________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 7. Намалюй знаки, якими позначають речовини й вироби, що містять небезпеку
|
|
|
Займисті гази |
Речовини і вироби, що містять небезпеку вибуху |
Токсичні гази |
8. Чому в більшості цивілізованих країн застосування пасків безпеки є обов’язковим?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Варіант 2
Тема: «Безпека пасажира легкового і вантажного автомобіля. Небезпечні вантажі»
1. Чому саме діти найчастіше потрапляють під колеса транспорту? _______________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. До якого віку дітей не можна перевозити в кузові вантажного автомобіля?__________
3. До засобів безпеки автомобіля належать: _______________________________________ ________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
4. Чому пасажиру автомобіля не слід пити гарячі напої з відкритого посуду?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Які засоби безпеки починають працювати в момент аварії? _______________________ ________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Які вантажі можуть бути небезпечними? ________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 7. Намалюй знаки, якими позначають речовини й вироби, що містять небезпеку
|
|
|
Токсичні гази |
Речовини і вироби, що містять небезпеку вибуху |
Займисті гази |
8. Доведіть, що дорога потребує уваги
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Прізвище, ім’я ______________________________ Дата _____________
Тема: «Безпека оселі. Правила безпеки при користуванні засобами побутової хімії, газовими приладами та пічним опаленням»
1. Чому оселя може стати небезпечною? __________________________________ ________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Чому в разі витікання газу не можна користуватись електроприладами? ___________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Які правила безпечного користування газовими приладами ви знаєте? _______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. На які три групи діляться небезпечні речовини? Наведи приклади цих речовин.
1.__________________________________________________________________________
2.___________________________________________________________________________
3.__________________________________________________________________________
5. Що слід робити щоб не потрапити в небезпечну ситуацію у себе вдома, користуючись електричними приладами та обладнанням? ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Ви зібралися розігріти на плиті залишений для вас обід. Коли ви підійшли до газової плити, то почули тихе шипіння. Оцініть ризики, з якими ви можете зіткнутися в такій ситуації. Ваші дії. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Прізвище, ім’я учня ____________________________________________
Тема: «Показники фізичного розвитку підлітків. Способи покращення фізичної форми»
______________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________ ____________________________________
_______________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
Прізвище, ім’я учня _______________________________________І варіант
Тестові завдання до параграфа 12-13
Тема: «Функції шкіри. Особливості функціонування шкіри в підлітковому віці»
_______________________________________________________________
__________________________ ____________________________________
_______________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________ ________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мій вік і тип шкіри |
Засоби для обличчя, які мені підходять |
Засоби для волосся, які мені підходять |
Засоби для тіла, які мені підходять |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Прізвище, ім’я учня _________________________________________ІІ варіант
Тестові завдання до параграфа 12-13
Тема: «Функції шкіри. Особливості функціонування шкіри в підлітковому віці»
_______________________________________________________________
__________________________ ____________________________________
_______________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мій вік і тип шкіри |
Засоби для обличчя, які мені підходять |
Засоби для волосся, які мені підходять |
Засоби для тіла, які мені підходять |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Прізвище, ім’я учня _______________________________________І варіант
Тестові завдання до параграфа 14
Тема: «Особливості психічного і духовного розвитку підлітків. Розвиток потреб. Життєві цінності і здоров’я»
_______________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________ ________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Прізвище, ім’я учня _______________________________________ІІ варіант
Тестові завдання до параграфа 14
Тема: «Особливості психічного і духовного розвитку підлітків. Розвиток потреб. Життєві цінності і здоров’я»
_______________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________ ________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________