20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Урок "Особливості стану шкіри в підлітковому віці. Типи шкіри. Особливості догляду за шкірою."

Про матеріал

План - конспект уроку для учнів 7 класу з основ здоров`я, що містить різноманітні інтерактивні вправи. Підручник 7 клас основи здоров`я Бойченко та інш.

Перегляд файлу

Урок № 4

Тема: Особливості стану шкіри в підлітковому віці. Типи шкіри. Особливості догляду за шкірою.

Мета:

  1. сформувати в школярів поняття про типи шкіри, косметичні проблеми підлітків;
  2. розвивати в учнів логічне мислення, пам`ять¸ увагу, дбайливе ставлення до власного здоров`я;
  3. виховувати правила здорового способу життя.

Основні поняття: косметичні проблеми, типи шкіри.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: підручник, зошит, фотографії, плакати, що демонструють косметичні проблеми підлітків.

Перебіг уроку.

І. Організаційний етап.

ІІ. Актуалізація знань учнів.

  1.        Вправа «Диктант».

Найбільшим органом тіла є…..  Шкіра має такі властивості, як….. Основними  функціями шкіри є……..  На стан шкіри впливає…… Основними проблемами зі шкірою у підлітковому віці є…… Для вирішення косметичних проблем підлітку необхідно звернутися до….

  1.        Вправа «Хто зайвий». Вибрати зайве слово і пояснити причину свого вибору.
  1. Гіподинамія, ожиріння, шкідливі звички, небезпечні компанії, надмірне фізичне навантаження.
  2.  Відсутність інтересу до навчання; конфлікти, порушення розпорядку дня, стреси, брехливість і агресивність.
  3. Самотність, замкнутість у собі, відсутність друзів, зниження інтелекту.
    1.        Вправа «Встанови відповідність». Встановити відповідність між функцією шкіри і його характеристикою.
  1. Терморегуляційна    А. Злущення верхнього шару
  2. Рецепторна                Б. Тепловий обмін
  3. Захисна                      В. Затримка крові
  4. Дихальна                   Г. Містить рецептори
  5. Видільна                   Д. Служить бар`єром
  6. Обмінна                   Є. Синтез вітаміну Д
  7. Синтетична              Е. Відбувається газообмін
  8. Депо крові               Ж. Регулює обмінні процеси
  9. Самоочищення       З. Виводиться сечовина

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учня.

Обговорення проблемної ситуації.

«Семикласниця побачила в себе на лобі маленький прищик і дуже засмутилась. Вона сіла перед дзеркалом і видавила його. Надвечір в неї утворився великий гнійник і  матуся, не зволікаючи, відвезла доньку до лікарні. Лікуватись довелось довго.»

Чому виникла така ситуація?

Як правильно треба було вчинити дівчинці?

У підлітковому віці більшість із дівчат особливо не задоволені власною зовнішністю. Але поняття краси для кожного є своїм. Є гарний вислів «На смак і колір – товаришів не має»

Кожна людина хоче бути привабливою, але інколи їй здається, що власна зовнішність далека від ідеалу і хоче щось зробити для поліпшення власного вигляду. В результаті це може призвести до ускладнень або ще більшого погіршення зовнішності.

Сьогодні ми з вами поговоримо про те, які проблеми виникають в підлітковому віці у зовнішності людини, як їх позбутися, але при цьому не нанести ще більшої шкоди.

 

  1. Повідомлення теми, мети, плану уроку.

План уроку.

  1. Особливості стану шкіри в підлітковому віці.
  2. Захворювання шкіри.
  3. Типи шкіри і їх характеристика.
  4. Особливості догляду за шкірою.

 

  1. Вивчення нового матеріалу.

Робота учнів з підручником.

Особливості стану шкіри в підлітковому віці – виникнення вугрів, висипів, що виникають в результаті;

  • особливостей віку;
  • порушення способу життя;
  • неправильного харчування;
  • стресу.

Над другим запитанням учні працюють по групам з підручником таблиця с.50.

Робота учнів по рядам над характеристикою типів шкіри с.51 підручника і презентують свою роботу за допомогою презентацій, оформлених вдома.

Типи шкіри:

  1. нормальна – чиста, гладенька, рожева. Матова, містить достатню кількість вологи і жирової змазки, подразнення на ній з`являються рідко;
  2. суха – ніжна, тонка, на ній майже не видно пор, однак при неправильному догляді вона починає лущитись, з`являються зморшки;
  3. жирна – товста, груба, бліда, має блиск, на ній часто з`являються чорні цяточки, білі утворення, вугрі;
  4. комбінована – нерівне розподілення жирової змазки: лоб, ніс, підборіддя – жирні, а щоки, повіки, шия – суха.

Індивідуальна робота учнів над пам`яткою про особливостями догляду за шкірою.

Особливості догляду за шкірою:

  • умиватися двічі на день;
  • в разі необхідності користуватися косметичними засобами по догляду за шкірою;
  • відвідувати косметолога;
  • правильно харчуватись;
  • мати міцний сон;
  • вміти долати стреси і керувати емоціями.

 

  1. Узагальнення і систематизація знань учнів.
    1.        Робота учнів по групам «Розбір життєвої ситуації» с.53 – підручник.
    2.        Практичне завдання «Моделюй – набувай життєвих навичок». Учні працюють самостійно над завданнями 1 – 6 с.53 підручник.
    3.        Вправа «Вгадай мене». За описом учні повинні згадати типи шкіри з трьох спроб.
  1. Я маю нерівне розподілення жирової змазки. У мене  лоб, ніс, підборіддя – жирні, а щоки, повіки, шия – суха.
  2. Я чиста, гладенька, рожева. Маю достатню кількість вологи і жирової змазки. На мені  подразнення з`являються рідко.
  3. Я товста, груба, бліда. Маю блиск.  На мені часто з`являються чорні цяточки, білі утворення, вугрі.
  4. Я  ніжна, тонка.  На мені майже не видно пор. Однак при неправильному догляді я починаю лущитись і на мені  з`являються зморшки.

 

  1. Підсумок уроку.

Виставлення оцінок. Доповнити речення: «Знання про шкіру необхідні мені для……….»

 

  1. Домашнє завдання: опрацювати параграф 12, завдання 1 – 8 с.53

усно, * розробити проект с.53 підручник.

 

 

docx
До підручника
Основи здоров`я 7 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
27 січня 2018
Переглядів
1391
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку