Пригадаймо ознаки життя !!!Усі живі організми - біологічні системи, яким пританні Живлення - поглинанняі перетворення поживних речовин. Дихання - поглинання кисню і виділення вуглекислого газу. Виділення - позбавлення шкідливих речовин. Ріст - кількісні зміни маси і розміру. Розвиток - якісні зміни ( дозрівання, старіння)Розмноження - відтворення собі подібних. Подразнення - відповідь на подразник.
ВИСНОВКИ ( запиши в зошит !!!) 1. Біорізноманіття - сукупність живих організмів на Землі.2. Флора - біорізноманіття рослин: водорості, мохи, папороті, голонасінні, квіткові.3. Фауна - біорізноманіття тварин: черви, комахи, риби, земноводні, плазуни, птахи, ссавці.4. Тварини поширені в 4 океанах ( Тихому, Атлантичному, Індійському і Північно Льодовитому) і 6 материках ( Євразії, Африці, Північній і Південній Америці, Австралії, Антарктиді), та утворюють природні зони.5. Природні зони - екваторіальні ліси, савани, пустелі, степ, мішані і широколисті ліси, тайга, тундра, арктична пустеля.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯПовтори параграфи підручника § 1,2,3 Б вивчити терміни, підготуватися до тесту. Виконай Проєкт «Я природодослідник”. План 1. Мета дослідження: навчитися досліджувати обєкти природи, зясувати їх належність до живої чи неживої природи.2. Обєкт дослідження ____ ( назва рослини чи тварини)3. Зовнішній вигляд ____ (розміри, колір, частини тіла, вік, стать...+ фото) 4. Ознаки живого _____ ( рух органами ( активний/пасивний), живлення ( що полюбляє і як реагує на їжу), дихання ( скільки вдихів за хвилину), спосіб життя ( денний чи нічний), тривалість сну/ тривалість цвітіння, як реагує на відсутність їжі, як привертає до себе увагу, інші спостереження)5. Висновок: Я досліджував ознаки живого на прикладі ____. Зясував, що вона _____ ( що вдалося зясувати), тому що ____ (поясни чому)