Прзентація до уроку № 4 " Методи наукових досліджень" створена відповаідно до модельної програми Природничі науки 5 клас ( Засєкіна) і підручника Природничі науки 5 клас ( Засєкіна, Білик)
Природничі науки. Основні методи досліджень. Урок №4
Номер слайду 2
Природознавство – це комплексна наука про природу. НАУИКНазви науки за піктограмами і склади з літер ключеве слово
Номер слайду 3
Фізика Космічні обєкти ( планети, метеорити, зірки)Хімія Планета Земля (материки, океани)Біологія Речовини (будову, склад перетворення) Географія Природні явища (світло, рух, звук, електрика)Астрономія Живі організми (рослини, тварини, гриби) Розпізнай обєкт вивчення природничих наук( добери пару до науки)НАУКОВЦІ - люди, які виконують наукові дослідження.
Номер слайду 4
Етапи наукового дослідженняфакт. Деякі ознаки передаються від батьків дітям, а деякі - нігіпотеза(припущення)Ознака – це наслідок перемішування спадкових задатків батьківновіфакти?Досліди Менделя. Відкрито ДНКі хромосоми. Розташування генівтеорія. Хромосомнатеоріяспадковостідослідження
Номер слайду 5
Методи дослідження - система правил, принципів і прийомів, для досягнення мети дослідження. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Метод Суть. Якій науці належить Спостереження. Вимірювання. Експеримент. Моніторинг. Моделювання. Картографічний. Статистичний метод
Номер слайду 6
Перглянути відео, заповнити таблицю
Номер слайду 7
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Метод Суть Які науці належить. Спостереженнядослідження 1 обєкту без втручання біологічний, георгафічний. Вимірюваннявизначення величини з допомогою приладівфізичний, біологічний, географічний, астрономічний. Експериментдослідження із зміною параметрівфізичний. хімічний. біологічний. Моніторингдослідження за екосистемою, тривалий час біологічний, фізичний. географічний, астрономічний. Моделюваннядослідження обєкту на прикладі моделібіологічний. астрономічний. географічний, фізичний. Картографічнийдослідження за допомогою картигеографічний. астрономічний. Статистичний метод математичні обрахунки, робота з числами.фізичний, хімічний, біологічний,географічний. астрономічний. Перевіряємо
Номер слайду 8
Допоможи маленьким досліднику і дослідницівиконати дії в правильній послідовності. Л Визначити завдання дослідження. Ь Добрати методи й спланувати дослідження. П Виявити проблему. А Сформулювати мету дослідження. В Визначити об’єкт дослідження. Р Опрацювати інформацію з теми дослідження. И Сформулювати гіпотезу дослідження. О Спростувати або підтвердити гіпотезу.! Зробити висновки, презентувати результати. Н Виміряти, зафіксувати й проаналізувати дані.
Номер слайду 9
Природознавство – це комплексна наука про природу ( біологія, георгафія, фізика, хімія, астрономія) .Єтапи наукового дослідження : факт – гіпотеза – дослідження - нові факти – теорія ( висновки) Методи наукових досліджень: спостереження, вимірювання, експеримент, моніторинг, моделювання, картографічний, статистичний. Підведемо підсумки!
Номер слайду 10
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯОпрацювати § 4 (с.18-21) Завдання №4, 5(с.21) - письмово.