Типи та види навчальних занять з історії. Підготувала вчитель історії Сопронюк Н.В.
Номер слайду 2
Форми, типи та види навчальних занять з історії Урок Вивчення нового матеріалу Повторювально-узагальнюваний Урок перевірки та обліку знань Комбінований Лекція Оглядова Тематична Лабораторне заняття За підручником За документом
Номер слайду 3
Семінарське заняття Тематичне Узагальнюване Узагальнюване та систематизуюче Практичне заняття З розвитку пізнавальних вмінь З рішення пізнавальних задач З перевірки творчих робіт Диспут Екскурсія Тематична Оглядова
Номер слайду 4
співвідношення окремих ланок процесу навчання, обумовлене дидактичною метою заняття та реалізоване в конкретному типі уроку. Структура уроку
Номер слайду 5
Організаційний момент. Підготовка учнів до сприйняття нової теми. Вивчення нового матеріалу. Первинне повторення і закріплення нових знань і вмінь на репродуктивному рівні. Систематизація і узагальнення нових знань і вмінь на конструктивному і творчому рівнях. Організація домашнього завдання. Перевірка знань і вмінь. Структурні компоненти уроку
Номер слайду 6
Типи уроків Їх структура Урок вивчення нового матеріалу Повторювально-узагальнюючий урок Урок перевірки та обліку знань Комбінований 1-2-3-4-5-6
1-4-5-6
1-7-5-6
1-7-2-3-4-5-6 Типи уроків історії та їх структура
Номер слайду 7
Типи уроків Види уроків Принцип створення 1. Урок вивчення нового матеріалу “Концерт”, “Спектакль”, “Літературний салон”, “Подорож”, “Уявна екскурсія”, “Турнір”, “Асамблеї” Форма проведення уроків обумовлена самою темою та історичною епохою, в її основі – відтворення зовнішніх атрибутів найбільш типових для того часу заходів або – ефектні способи подання нової теми “Брифінг”, “Прес-конференція”, “Симпозіум” Імітація ділових зустрічей Модульний урок Специфічна структура заняття і чіткість зворотного зв’язку Кіно-, теле-, відеоуроки Спосіб подання навчальної інформації Типи і види уроків історії
Номер слайду 8
2. Повторювально-узагальнюванийурок Уроки самовизначення, самореалізації Домінанта виховної та розвивальної мети, спрямованої на внутрішній світ учня “Історичний портрет”, “Інтерв’ю”, “Урок-суд” Способи навчальної роботи зосереджені на аналізі діяльності історичних осіб і створюють ефект їх особистої присутності Урок-дискусія, урок проблемних пошуків, інтелектуальних роздумів Комплекс проблемних задач, переважно історико-морального змісту
Номер слайду 9
3. Урок перевірки та обліку знань КВК, олімпіада, вікторина, конкурс знавців, “аукціон” Ігрові способи перевірки знань і вмінь