“Щоб дійти до мети , треба перш за все йти” Оноре де Бальзак
Номер слайду 3
Мета уроку Систематизувати знання вміння та навики учнів використовувати формули квадрата двочлена і різниці квадратів при розв’язуванні вправ; Розвивати пам’ять, логічне мислення, математично грамотну мову; Виховувати інтерес до математики, наполегливість
Станція «Пізнавальна» Софізм(від грецького “видумка”) – доведення хибного твердження, причому помилка в доведенні майстерно замаскована. Візьмемо два числа a і b, що дорівнюють одне одному: a=b. Обидві частини рівності помножимо на a і потім віднімемо від обох частин b2 . Отримаємо: a 2 = ab; a 2 - b2 = ab- b2 ; (a+b)(a-b)=b(a-b). Звідси a+b=b . З одержаної рівності, врахувавши, що a=b матимемо: b+ b=b; 2 b=b; b=b:2.
Номер слайду 9
Нарешті приїхали! Яка станція вам найбільше запам’яталась? Як ви вважаєте чи досягли ви мети, яка була поставлена на початку уроку? А тепер я хочу поділившись з вами рецептом успіху: Успіх – це тільки 10% таланту і ще 90% щоденної наполегливої праці.
Номер слайду 10
Домашнє завдання Повторити §5.16 - 5.18. Виконати №745, 749(а,б),750(а),624*