Підготувала: вчитель біологіїБабушківської філіїКЗ «Чуднівський ліцей»Нікітенко Л. О. Урок - подорож« Узагальнення знань з теми «Членистоногі»»
Номер слайду 2
КАРТА ПОДОРОЖІФІНІШСТАНЦІЯЛАБОРАТОРНА СТАНЦІЯМОРФОЛО-ГІЧНАСТАРТ СТАНЦІЯ ІГРОВАСТАНЦІЯ «ЧОРНИЙ ЯЩИК»СТАНЦІЯ «СИСТЕМАТИЧНА»СТАНЦІЯ «ЕКОЛОГІЧНА»
Номер слайду 3
СТАНЦІЯ №1 «ЛАБОРАТОРНА»
Номер слайду 4
СТАНЦІЯ №1 «ЛАБОРАТОРНА»Підпишіть зображення123456 ПЕРЕВІРКА
Номер слайду 5
123456муха. Краб Павук каракурт. Кліщ собачий. Білан капустянийрак. РУХАЄМОСЯ ДАЛІ ДО НАСТУПНОЇ СТАНЦІЇ
Номер слайду 6
СТАНЦІЯ №2«МОРФОЛОГІЧНА»
Номер слайду 7
СТАНЦІЯ №2 «МОРФОЛОГІЧНА»Підпишіть складові частини рака1.________________2.___________________3.___________________4.___________________5.___________________6.___________________7.____________________8.__________________ПЕРЕВІРКА
Номер слайду 8
СТАНЦІЯ №2 «МОРФОЛОГІЧНА»Підпишіть складові частини рака1.2.3.4.5.6.7.8. Довгі вусики Короткі вусики. Клешня. ОчіГоловогруди. Черевце. Хвостовий плавець. Ходильні ніжки. РУХАЄМОСЯ ДАЛІ ДО НАСТУПНОЇ СТАНЦІЇ
Номер слайду 9
СТАНЦІЯ №3«ІГРОВА»
Номер слайду 10
СТАНЦІЯ №3 «ІГРОВА»Гра «Хрестики-нулики»Відшукати по горизонталі, вертикалі чи діагоналі назви органів, які належать до однієї системи, та назвати цю систему
СТАНЦІЯ №3 «ІГРОВА» Глотка, кишечник, шлунок – органи травної системи Трахеї, зябра, легені – органи дихальної системи. РУХАЄМОСЯ ДАЛІ ДО НАСТУПНОЇ СТАНЦІЇ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}СЕЧОВІДГЛОТКАНИРКАМ’ЯЗИКИШЕЧНИКСКЕЛЕТСЕРЦЕШЛУНОКРОТОВИЙ ОТВІР{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ТРАХЕЇКИШЕЧНИКМОЗОКСКЕЛЕТЗЯБРАМ’ЯЗИГЛОТКАНИРКИЛЕГЕНІ
Номер слайду 13
СТАНЦІЯ №4«ЧОРНИЙ ЯЩИК»
Номер слайду 14
СТАНЦІЯ №4 «ЧОРНИЙ ЯЩИК»Впізнайте рослин за описом КОМАНДА №1 Живу я всього 40 днів і весь цей час безупинно працюю. Танці, які я дуже вправно виконую, - це теж частина роботи. Я дуже люблю все красиве навколо, розрізняю кольори всіх квітів, окрім червоних. Живу у великій сім’ї, де найголовніша – жінка. Особин чоловічої статі в сім’ї мало, вони зовсім не працюють, а після запліднення відлітають геть. Для захисту я маю зброю, оснащену отрутою. Моє тіло має жовті смуги, які відлякують ворогів. Моїми родичами є джмелі й оси. ПРАВИЛЬНА ВІДПОВІДЬ
Номер слайду 15
Бджола́ медоно́сна (Apis mellifera) — вид медоносних бджіл, що належить до класу комах (Insecta), ряду перетинчастокрилих (Hymenoptera), родини справжніх бджолиних (Apidae). ДАЛІ
Номер слайду 16
СТАНЦІЯ №4 «ЧОРНИЙ ЯЩИК»Впізнайте рослин за описом КОМАНДА №2 У цієї тварини є малюнок у вигляді хреста на спинній поверхні черевця. Покриви цього мають шар воскоподібної речовини, яка запобігає випаровуванню води. Головогруди вкриті товстим та міцним головогрудним щитом, у передній частині якого розташовані вісім простих очей. ПРАВИЛЬНА ВІДПОВІДЬ
Номер слайду 17
Домен: Еукаріоти. Надцарство: Опістоконти. Царство: Справжні тварини. Тип: ЧленистоногіКлас: ПавукоподібніРяд: Павуки. Родина: Павуки-колопряди. Рід: Хрестовики. Вид: павук-хрестовик звичайний (Araneus diadematus). РУХАЄМОСЯ ДАЛІ ДО НАСТУПНОЇ СТАНЦІЇ
Номер слайду 18
СТАНЦІЯ №5 «СИСТЕМАТИЧНА»
Номер слайду 19
СТАНЦІЯ №5 «СИСТЕМАТИЧНА»Систематизувати представників типу Членистоногі по класах
СТАНЦІЯ №6 «ДЖЕРЕЛО ЗНАНЬ»Перевірте свої знання з біологічної термінологіїДАЛІ 1. Симетрія тіла Членистоногих. Двобічна2. Кровоносна система3. Органи дихання Ракоподібних4. Видільна система Павукоподібних5. Відділи тіла Комах6. Доросла комаха Незамкнена Зябра. Мальпігієві судини. Голова,груди, черевцеІмаго
Номер слайду 23
СТАНЦІЯ №6 «ДЖЕРЕЛО ЗНАНЬ»Перевірте свої знання з біологічної термінології 7. Скорпіони відносяться до Павукоподібні8. Наука, що вивчає павуків9. Наука, що вивчає комах10. Перша пара-літальні крила, друга перетворилась на дзижчальця-це…-11. Скільки пар ходильних ніг у ракоподібних?12. Найчисленніша група Членистоногих. Арахнологія. Ентомологія Двокрилі 5 пар. Комахи РУХАЄМОСЯ ДАЛІ ДО НАСТУПНОЇ СТАНЦІЇ
Номер слайду 24
СТАНЦІЯ №7«ЕКОЛОГІЧНА»
Номер слайду 25
СТАНЦІЯ №7 «ЕКОЛОГІЧНА»Що спільного між даними зображеннями ? Поясніть їх значення для у житті рослин ПЕРЕВІРКА
Номер слайду 26
СТАНЦІЯ №6 «ЕКОЛОГІЧНА»Що спільного між даними зображеннями ? Поясніть їх значення для у житті рослин ПЕРЕВІРКАЦе комахи – запилювачі рослин.
Номер слайду 27
СТАНЦІЯ №7 «ЕКОЛОГІЧНА»Що спільного між даними зображеннями ? Поясніть їх значення для у житті рослин ПЕРЕВІРКА
Номер слайду 28
СТАНЦІЯ №6 «ЕКОЛОГІЧНА»Що спільного між даними зображеннями ? Поясніть їх значення для у житті людини ЦЕ ЧЛЕНИСТОНОГІ, ЯКІ Є ПЕРЕНОСНИКАМИ ЗБУДНИКІВ ЗАХВОРЮВАНЬ ЛЮДИНИ ФІНІШ
Номер слайду 29
Ви дуже гарно справилися із завданнями. Молодці !!!Дякую вам за вашу РОБОТУ. Бажаю всім вам міцного здоров’я, віри в свої сили, вірних друзів , МИРУ І ПЕРЕМОГИ!СЛАВА УКРАЇНІ! ГЕРОЯМ СЛАВА!