Вправа «Гарний настрій»Хто буде працьовитим на уроці – піднесіть праву руку. Хто буде гарно читати на уроці – піднесіть ліву руку. Хто буде спостережливим на уроці – піднесіть дві руки. Хто буде із задоволенням працювати на уроці – усміхніться.
Номер слайду 3
ЧИСТОМОВКАЛі-лі-лі - ми вже діти не малі. Рі-рі-рі - ми веселі школярі. Ру-ру-ру - починаймо дружно гру!Ас-ас-ас – літечко чекає нас. Прочитай чистомовку з різною інтонацією.
Номер слайду 4
Прочитай слова за стрілочкамиа струна час ящо мчати вмить тидні таке відро сонхоча все горіхи сонцешкола на слухати сонечконіколи у канікули смугастик
Номер слайду 5
ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
Номер слайду 6
Хрестоматіяс. 28 - 31
Номер слайду 7
Щоденні 5. Слухаю і розумію.1. Як виглядає головний герой твору?2. Поміркуй, до якого жанру належить даний твір?3. Хто, на твою думку, головний герой?
Номер слайду 8
Щоденні 5. Читання для себе. Як звати головного героя?Гра « Знайди у тексті…»Як мама називала Смугастика, коли…- будила вранці;- надто забруднювався;- не хотів повертатися з прогулянки;- засинав.
Номер слайду 9
Чому, на твою думку, Смугастик замислювався про те, хто він?Міркуй так: Я думаю, що Смугастик замислювався про те, хто він, тому що …, отже … .
Номер слайду 10
Чи любив Смугастик гратися з тими, кого не розумів?Чи зміг би ти подружитися з тими, кого не розумієш, хто розмовляє на іншій мові?Міркуй так: Так, я би зміг подружитися з тим, кого не розумію, тому що… . Ні, я б не зміг подружитися з тим, кого не розумію, тому що… .
Номер слайду 11
Рефлексія. Найбільше мені на уроці сподобалось…Мені не сподобалось… Мене зацікавило… Я завершую урок з … настроєм.