Презентация урока информатики для 6 класса на тему: "Решение задачи методом разделения на подзадачи. Практическая работа №11".

Про матеріал

Презентация урока информатики для 6 класса на тему: "Решение задачи методом разделения на подзадачи. Практическая работа №11" содержит задание-разминку с ребусами, которые наводят на размышления о теме урока, задания с повторением типов алгоритмических конструкций и их блок-схем, иллюстрация способов представления алгоритмов, разбор и анализ предыдущего проекта, указания по инструктажу по технике безопасности при проведении практических работ, конкретное задание на выполнение практической работы №11 разного уровня сложности. В Презентации есть упражнения для разгрузки глаз после работы за компьютером с музыкальным сопровождением, описание и демонстрация иллюстраций домашнего задания, вопросы рефлексии.

Презентация создана вместе с Конспектом урока информатики для 6 класса на тему: "Решение задачи методом разделения на подзадачи. Практическая работа №11", поэтому рекомендовано использовать эти продукты на уроке вместе, как дополняющие один другого.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців алгоритмів у середовищі програмування для дітей.4 клас урок 27. Підготувала вчитель інформатики Запорізького колегіуму «Елінт» Горбачова І. О.

Номер слайду 2

Мета уроку: Навчальна: вчити створювати та виконувати завдання з використанням вивчених алгоритмічних конструкцій; навчити користуватися та складати блок-схеми до завдань, відтворювати складені алгоритмічні конструкції за допомогою середовища програмування для дітей Scratch;Розвивальна: розвивати логічне мислення, уважність, вміння аналізувати свою діяльність, творчість, самостійність;Виховна: виховувати інтерес до предмета інформатика, бережливе відношення до комп’ютерної техніки, патріотичне ставлення до України, поважне ставлення до думки інших. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, роздатковий матеріал, презентація до урока, проектор, підручник. Програмне забезпечення: середовище програмування для дітей Scratch.

Номер слайду 3

Актуалізація опорних знань1. Алгоритми можна представити у формі: Словесній. Алгоритм приготування уроку з математики (навести приклад)Блок-схемою Зобразити алгоритм у вигляді блок-схеми (на дошці)

Номер слайду 4

2. Алгоритми бувають трьох типів:1) лінійні (слідування); 2) з розгалуженням (з умовою); 3) циклічні.

Номер слайду 5

Яке висловлення називають логічним слідуванням?Висловлення, яке утворюється з двох висловлювань за допомогою слів якщо й то, називають логічним слідуванням. Утворити приклад логічного слідування: йде дощ, сонце не світить. Якщо йде дощ, то сонце не світить.

Номер слайду 6

Які процеси називають циклічними?Циклічними називають процеси, в яких дії повторюються в одній і тій самій послідовності. Частина алгоритму, яка може повторюватися кілька разів, називається циклом. Наведіть приклади, де зустрічається поняття циклу.12 місяців в одному році, 7 днів тижня, 5 днів щотижневого навчання, шитво голкою, їжа борщу ложкою…

Номер слайду 7

Робота з підручником. С.122-123 С.126 Для кмітливих завдання 1.

Номер слайду 8

Для кмітливих С.134 Допоможи кухареві. Яке число має бути на кожному млинці? Використовуй знаки «+», «-» та цифри від 1 до 9. Цифри не повторюються. Результат дорівнює 12.2 3 8 4 917 69+8-5=12; 9+7-4=12; 7+6-1=12; …

Номер слайду 9

Фізкультхвилинка9 Відчинились двері – рип. З-за порогу зайчик – стриб! Хто тут є? Що тут є? Хто в будиночку живе? Із кімнати чути: „Цить. Тут хазяїном – ведмідь! Я на гостя не чекав!” Швидко зайчик пострибав.

Номер слайду 10

Робота з комп’ютером. Не забувайте про правила безпечної роботи з комп’ютером.

Номер слайду 11

Запустити на виконання програму Scratch. У графічному редакторі Scratch намалювати сцену – лабіринт. Скласти для Кота скрипти, за якими від може рухатися по лабіринту, але, якщо доторкнеться до стіни лабіринту, то «сховається» на 0,1 сек. і знову «з’явиться» (команда ПОКАЗАТИ). Рух Котом здійснювати кнопками керування курсором. Зберегти проект у власній папці з ім’ям ЛАБІРИНТ КОТА

Номер слайду 12

Скласти програму за зразком с.124, с.125

Номер слайду 13

Зберегти проект у своїй папці з ім’ям Лабіринт кота. Алгоритм збереження проекту:1. Файл Зберегти як2. Комп’ютер D: Початкова школа Практика 4 клас Своя папка 3. Набрати ім’я проекту Лабіринт кота 4. Натиснути клавішу Гаразд

Номер слайду 14

Додаткове завдання – проект «будиночки кота» (Розмір будинка 100х100, дах – 70, між будинками - 10)Вкладені цикли100701010цикл

Номер слайду 15

Проявіть творчість і проекспериментуйте1. Додати команду «Задати розмір олівця 3 (АБО 5) »2. «Змінити колір олівця»3. Зробити 3 будиночка4. Замінити Кота

Номер слайду 16

Номер слайду 17

рефлексія1. Які типи алгоритму ви запам’ятали?2. З якими типами алгоритмів ви сьогодні працювали в проекті?3. Які різновиди циклічних алгоритмів ми сьогодні спостерігали?4. Що було важко на уроці?5. Що сподобалося на уроці?

Номер слайду 18

Дякую за хорошу роботу на уроці. МОЛОДЦІ!РОЗУМНИЧКИ!

Номер слайду 19

Використані матеріали. Scratch. Підручник за 4 клас « Інформатика »Автор: Ломаковська, Проценко, Ривкінд, Нова програма 4 клас Рік: 2015

pptx
Додано
31 липня 2018
Переглядів
1194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку