Презентація уроку №3 "Повторення опорних фактів курсу планіметрії."

Про матеріал
Мета уроку: Провести логічне узагальнення і систематизацію по вивченню і упорядкуванню навчального матеріалу з теми „Система опорних фактів курсу планіметрії”, що дозволить учням повторити матеріал теми у цілому та підготуватися до вивчення стеріометрії Формування навичок, застосування набутих знань до розв’язування вправ. Ознайомити учнів з різними способами розв’язування задач. Розвивати логічне мислення, вміння систематизувати, робити висновки, виховання свідомого навчання. Виховувати інтерес до навчання, дбати про активне сприймання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Система опорних фактів курсу планіметрії.

Номер слайду 2

Мета уроку: Провести логічне узагальнення і систематизацію по вивченню і упорядкуванню навчального матеріалу з теми „Система опорних фактів курсу планіметрії”, що дозволить учням повторити матеріал теми у цілому та підготуватися до вивчення стеріометрії Формування навичок, застосування набутих знань до розв’язування вправ. Ознайомити учнів з різними способами розв’язування задач. Розвивати логічне мислення, вміння систематизувати, робити висновки, виховання свідомого навчання. Виховувати інтерес до навчання, дбати про активне сприймання.

Номер слайду 3

Формули для обчислення площ

Номер слайду 4

Прямокутний трикутник Рівносторонній трикутник Довільний трикутник

Номер слайду 5

Площа прямокутника Площа паралелограма Ромб Квадрат Трапеція

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

6.Периметр квадрата 32 см. Чому дорівнює площа цього квадрата? а=Р:4=32:4 = 8 см. S = 82 = 64 см2. №6

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Знайти площу трапеції рівнобічної, що її основи дорівнюють 13см і 37см, а бічна сторона 13см. Знайти площу фігури.

Номер слайду 11

Приклади задач: 2). Периметр трикутника АВС дорівнює 32 см., а радіус вписаного кола – 1,5см. Знайдіть площу трикутника. Розв'язання: За теоремою ми маємо: S = рr. Звідси: р = Р : 2; тоді р = 32 : 2 = 16 см. S = 16 • 1,5 = 24 см2. Відповідь: S = 24 см2. №9

Номер слайду 12

Бічні сторони трикутника дорівнюють а = 30 см і в = 25 см. Знайдіть висоту трикутника, опущену на основу, що дорівнює: с = 11 см. , S = ∙ 11 ∙ h 132 = ∙ 11 ∙ h h = = 24 (см). (см2). S = hc а ∙ ∙ №10

Номер слайду 13

Знайдіть радіуси описаного та вписаного кіл для трикутника зі сторонами 13, 14, 15 р =  S = = = = 84 = = = 8 r = = 4. №11

Номер слайду 14

Задача Дано: ABCD – трапеція, BC=24см, CD=20см, AD=36см Знайти: Sтрапец. Розв’язання: 1)Так,як сума кутів трапеції при бічній строні дорівнює 180 , а то: 2) Для За властивістю катета що лежить навпроти кута в ,маємо: №12

Номер слайду 15

3) Відповідь: 300смІ № 13

Номер слайду 16

домашнє завдання: Знайдіть площу: 1. Трикутника а=4см, b=15см, α=60° 2. Паралелограма зі сторонами 4 см і 6 3 см та кутом 60°; 3. Прямокутника з діагоналлю 22 см і кутом між діагоналями 30°. 4. Ромба з периметром 8 2 см і кутом 135°; 5. Квадрата з діагоналлю 7 см 6. Прямкутника зі сторонами 4 см і 6 см 7. Рівностороннього трикутника зі стороною 9см. 8. Трикутника зі стороною 18 см та висотою, яка опущена до цієї сторони, 10 см. 9. Прямокутного трикутника, у якого один катет дорівнює 18 см, а другий 20 см 10. Трикутника з радіусом вписаного кола 8 см та периметром 42см 11. Трикутника зі сторонами 7см, 8 см, 9см. Знайти радіуси вписанного і описаного кола .

ppt
Додав(-ла)
Паніна Ірина
До підручника
Геометрія (академічний рівень) 10 клас (Біляніна О.Я., Біляніна Г.І., Швець В.О.)
Додано
31 жовтня 2022
Переглядів
302
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку