Презентація уроку алгебри "Лінійна функція, її властивості і графік"

Про матеріал
Презентація уроку алгебри з теми Лінійна функція, підійде для дистанційного уроку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Лінійна функція, її властивості та графік

Номер слайду 2

КОМПЕТЕНТНІСТЬОБДАРОВАНІСТЬРАДІСТЬУСПІХУРОК

Номер слайду 3

Немає жодної галузі людських знань, куди б не входило поняття функції, її графічного зображення. Епіграф уроку:

Номер слайду 4

“… Покажи мені - і я запам'ятаю, дай мені діяти самому - і я навчусь…”Девіз уроку:

Номер слайду 5

Повторення Відповідність між змінними у та х, за якої кожному значенню змінної х відповідає єдине значення змінної у — це. Функція. Змінна х —Аргумент. Змінна у. Функція, значення функціїУсі значення, яких набуває аргумент, утворюють... Область визна­чення функціїУсі значення, яких набуває функція при аргументах, взятих з облас­ті визначення функції, утворюють... Область значень функціїМножина усіх точок координатної площини, абсциси яких дорів­нюють значенню аргументу, а ординати — відповідним значенням функ­ції, називається... Графіком функції

Номер слайду 6

x1234567-1-2-3-4-5-6-7y1234567-1-2-3-4-5-6-70 Повторення. Вісь ординат (ОY)Вісь абсцис (ОХ)А (3;2)Ордината. Абсциса. Прямокутна система координат( Декартова система )А (X;Y)

Номер слайду 7

Повторення Користуючись графіком функції (див. рисунок), заповніть таблицю{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}x-5-4-3-2-1023458y-3040-2-3-2-10-1-2

Номер слайду 8

Повторення. На рисунку зображено графік деякої функціїКористуючись графіком, знайдіть:1) Область визначення і область значень функції;2) Значення функції, якщо значення аргумента дорівнює -4, -2, 0, 3;3) Значення аргументу, при якому значення функції дорівнює -1, -4;4) Нулі функції.

Номер слайду 9

Актуалізація опорних знань. Які величини називають прямо пропорційними?2. Чи є прямо пропорційними величинами:а) периметр квадрата і довжина його сторони;б) відстань, яку подолав автомобіль зі швидкістю 70 км/год;в) час, протягом якого він подолав цю відстань?3. Скільки прямих можна провести через одну точку; дві точки; три точки?

Номер слайду 10

Вивчення нового матеріалу. Лінійна функція та її графік. Функція, яку можна задати формулюю у = kx + b, дe k i b числа, — лінійна функція.x1234567-1-2-3-4-5-6-7y1234567-1-2-3-4-5-6-70(k = 2; b = -3)Приклад №1: (k = 3; b = 2) у = 2х + 2 у = 2х – 3 у = - х + 5(k= -1; b = 5)(k = 0; b = 3)у = 3

Номер слайду 11

Вивчення нового матеріалу. Властивості лінійної функції1) Область визначення — будь-яке число.2) Область значень — будь-яке число3) Графік функції — пряма. 4) Властивості графіка лінійної функціїЯкщо k > 0, то графік утворює з додатною піввіссю Ох гострий кут, проходить через І і ІІІ чверті зростаюча. Якщо k < 0, то графік утворює з додатною піввіссю Ох тупий, проходить через ІІ і ІV чверті, спадна. Число b показує ординату точки перетину графіка з віссю Оуk — кутовий коефіцієнт.b = 0, проходить через точку (0;0)

Номер слайду 12

Побудувати графік функції.х01у55х01у-4-4 Розв’язування вправу = -4у = 5 x1234567-1-2-3-4-5-6-7y1234567-1-2-3-4-5-6-70 Пряма вигляду y=l,є паралельна осі x

Номер слайду 13

Розв’язування вправ. Побудувати графік функції.х55у-33х-4-4у-13x = -4x = 5 x1234567-1-2-3-4-5-6-7y1234567-1-2-3-4-5-6-70 Пряма вигляду x=a,є паралельна осі y

Номер слайду 14

Щоб побудувати графік прямою, достатньо всього лише дві точки. Властивості лінійної функції Вивчення нового матеріалу. Приклад №2 Побудувати графік функції у = х – 1 — лінійна, отже, графіком є пряма{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}x02y-10y1234567-1-2-3-4-5-6-70x1234567-1-2-3-4-5-6-7

Номер слайду 15

Розв’язування вправ. Виконання усних вправ1. Чи є лінійною функція, яку задано формулою:а) 𝑦=9𝑥−1; б) 𝑦=−2𝑥+7,5; в) 𝑦=13−4𝑥;  г) 𝑦=0,5𝑥;  д) 𝑦=3𝑥2;  е) 𝑦=8? У разі стверджувальної відповіді, назвіть коефіцієнти k і b.2. Графік яких з наведених функцій проходить через початок координат:е) 𝑦=0,2𝑥? а) 𝑦=5−5𝑥;  б) 𝑦=𝑥+1;  в) 𝑦=23𝑥; г) 𝑦=−12𝑥;  д) 𝑦=3;  

Номер слайду 16

y1234567-1-2-3-4-5-6-70x1234567-1-2-3-4-5-6-7(х;0) перетин з ОХA (2;0)(0;у) перетин з ОУВ (0;-4)Розв’язування вправ. Перетин з осями ОХ і ОУу = 2х - 4х02у-40

Номер слайду 17

Розв’язування вправ. Виконання вправ. Заповніть таблицю і побудуйте графік лінійної функції:а) 𝑦=−𝑥+4; {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}x02y42б) 𝑦=2𝑥+6.  {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}x0-3y60г) 𝑦=−2𝑥 в) 𝑦=23𝑥; {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}x03y02{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}x01y0-2

Номер слайду 18

Побудуйте графік функції: Розв’язування вправ. Виконання вправа) 𝑦=2𝑥+3;  б) 𝑦=0,4𝑥+2; в) 𝑦=12𝑥;  г) 𝑦=−4.   2) Побудуйте графік функції 𝒚=𝒙−𝟐. Позначте на графіку точку, у якої абсциса дорівнює ординаті, і запишіть її коорди­нати.  3) Побудуйте графік функції 𝒚=−𝒙+𝟐. Позначте на графіку точку, у якої абсциса дорівнює ординаті, і запишіть її координати. 

Номер слайду 19

Підсумок уроку.1. Під час проведення уроку мені сподобалося…2. Свої знання япоповнив …3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…

Номер слайду 20

Потребую допомоги. РЕФЛЕКСІЯ

Номер слайду 21

Домашнє завдання. Повторити §§ 19-20 Вивчити § 21, вивчити означення,Виконати тестування

pptx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
14 лютого 2023
Переглядів
1245
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку