Презентація уроку математики (2 клас)

Про матеріал
Додавання виду 46 + 5. Додавання суми до числа. Розв'язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника. Мета: Ознайомити учнів з особливостями додавання виду 46+5, вчити додавати числа частинами, розвивати вміння розв'язувати задачі,розпізнавати геометричні фігури, вдосконалювати навички знаходити периметр трикутника; розвивати математичні навички, пам'ять мислення, увагу; виховувати пізнавальний інтерес до математики.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики в 2 класіПідготувала вчитель початкових класів. Геращенкова Ірина Анатоліївна

Номер слайду 2

Тема уроку: « Додавання виду 46 + 5. додавання суми до числа. Розв'язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника»

Номер слайду 3

Організація класу. Ось дзвінок сигнал подав —До роботи час настав. Ось і ми часу не гаймо,А урок свій починаймо.

Номер слайду 4

Виконайте завдання з цеглинками LEGO

Номер слайду 5

3дес.801дес.108дес.30 Знайди пару

Номер слайду 6

3дес.801дес.108дес.30 Перевір

Номер слайду 7

5дес.+3дес.30+403дес.+4дес.50+301дес.+8дес.10+80 Знайди пару

Номер слайду 8

Перевір

Номер слайду 9

9дес.- 5дес.60-303дес.- 2дес.90-506дес.- 3дес.30 - 20 Знайди пару

Номер слайду 10

9д.-5д.60-303д.-2д.90-506д.-3д.30-20 Перевір

Номер слайду 11

35 + 24 =515355575958 Обчисли

Номер слайду 12

35 + 24 =59 Перевір

Номер слайду 13

42 + 43 =848688858287 Обчисли

Номер слайду 14

42 + 43 =85 Перевір

Номер слайду 15

24 + 53 =757879767773 Обчисли

Номер слайду 16

24 + 53 =77 Перевір

Номер слайду 17

51 + 34 =868287858384 Обчисли

Номер слайду 18

51 + 34 =85 Перевір

Номер слайду 19

Повторення вивченого. Усний рахунок.+ 35 + 7 =30530 + (5 + 7 ) =42

Номер слайду 20

Вивчення нової теми+47 + 6 = 3 3(47 + 3)+ 3= 53

Номер слайду 21

Правило додавання чисел виду 46+51. Розклади одноцифрове число на розрядні доданки.2. Доповни двоцифрове число до наступного круглого.3. До отриманого результату додай одиниці, що залишились.

Номер слайду 22

Закріплення вивченого матеріалу

Номер слайду 23

Задача № 383 Було – 14 п.І – 7 п.ІІ – 8 п.?1) 7 + 8 =15 (п.)-зайшло разом;2) 14 + 15 = 29 (п.)Відповідь: 29 пасажирів стало в автобусі.14+7+8=29 (п.)

Номер слайду 24

робота над задачею № 3841) 12 + 3 = 15 (ябл.) – стало у кошику;2) 15 + 6 = 21 (ябл.)Відповідь: 21 яблуко стало у кошику.(12 + 3) + 6 = 21 (ябл.)12 + (3 + 6) = 21 (ябл.)

Номер слайду 25

Р = 2см + 2см + 3см = 7см. Відповідь: 7 см периметр трикутника.

Номер слайду 26

Рефлексія. Оберіть відповідну цеглинку лего.

Номер слайду 27

Створимо пірамідку нашого настрою.

pptx
Додано
27 січня 2022
Переглядів
627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку