Природознавство автор Гільберг Т.Г. Сак Т.В. Розділ «Природа материків і океанів». Тема – «Природа океанів. Тихий океан» с. 47-51
Урок засвоєння нових знань з розвитком творчих здібностей учнів при використанні інформаційно-комунікативних технологій
Структура
II.ПІДСУМКИ ФЕНОЛОГІЧНИХ СПОСТЕРЕЖЕНЬ «Черговий синоптик»
III.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.Гра «Впізнай материк»
2.Тестування - вікторина гіперпосилання на іншу презентацію
3.Робота у групах «Впізнай материки, розташуй у порядку збільшення
4.Робота у парах головоломка «П'ять –ий»
IV.ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
Гра «Прогнозування»
V.ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1.Розповідь учителя з демонстрацією та елементами бесіди
2.Порівняльна характеристика Світового океану і суходолу
Фізкультхвилинка «Наша планета» з титрами слів на екрані https://www.youtube.com/watch?v=L5tkvMiCnkA&t=11s гіперпосилання на власний канал на ютубі
3.Повідомлення з переглядом «Тихий океан»
VI.Робота за підручником (с. 47–51) гіперпосилання на підручник
VII. Робота за зошитом
Вправа «Мікрофон»
Фізкультхвилинка «Екопісня»(на музику «Хай завжди буде сонце») з титрами слів на екрані https://www.youtube.com/watch?v=LPzAM0eAk6o гіперпосилання на власний канал на ютубі
VIII.Баттл «Тварини Тихого океану» творчий звіт
гіперпосилання на іншу презентацію з по-десяти секундною зміною слайдів.
IX.УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
Вправа Сенкан
X.ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ
XI.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
(різнорівневе, творче завдання за інтересами, здібностями та напрямками)
Основні форми роботи
Методи навчання
Прийоми навчання