II. Актуалізація опорних знань учнів. А зараз давайте пригадаємо яку букву ми вивчали на минулому уроці? Розгляньте малюнки . Що на них зображено?— Підберіть до цих предметів слова-ознаки, які їм підходять: зелений, дитячий, впертий. (Зелений огірок, дитячий одяг, впертий осел)— Яким звуком починаються ці слова? Якою буквою позначається звук [о]?Тож яку букву ми вивчали?Так, правильно, букву О.
Номер слайду 4
III. Повідомлення теми і завдань уроку— Сьогодні на уроці ми будемо вивчати новий звук. Але який саме, ви дізнаєтесь, коли послухаєте віршик. И — ця літера цікава!Зліва дивиться направо.— Ич! — дивується сама,—Я у дружбі з усіма,—Гарно мовлюсь, голос маю,Але слів не починаю!
Номер слайду 5
IV. Вивчення нового матеріалу— Діти, до нас на урок завітала гостя — лисичка Лиска. Вона прийшла із проханням — допомогти їй. Лисичка зовсім не знає букву и. Давайте допоможемо їй, навчимо Лиску.
Номер слайду 6
1. Ознайомлення з буквою
Номер слайду 7
Фізкультхвилинкаrrrr
Номер слайду 8
Прослухайте скоромовку. Три лисички, три сестрички. Миють лапки, миють личка. Не виводить тато лисЇх немитими у ліс.— Про кого ця скоромовка?— Зробіть звуко-буквений аналіз слова лисички. Назвіть звук, який повторюється? Що це за звук?
Номер слайду 9
3. Узагальнення вивченого матеріалу— Допитлива Лиска приготувала для вас, діти, завдання. Вона хоче перевірити, чи добре ви вже знаєте букву И. І пропонує пограти в гру «Що зайве?»
Номер слайду 10
Гра «Що зайве?»1) Лисички, заєць, листок.
Номер слайду 11
2. Єнот, шишки, нитки.
Номер слайду 12
3)Кавун, вишні, лимони.
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Трішки пограли, а тепер наша гостя Лиска, хоче побачити як ви працюєте в зошитах.
Номер слайду 15
VI. Підсумок уроку— З якою буквою ви сьогодні познайомились?— Який звук вона позначає?— Лисичка дуже дякує вам, що навчили її читати цю літеру. І в знак подяки запрошує вас до себе в гості.