Конспект першого уроку для 1-го класу на тему: "Я люблю свою Україну"

Про матеріал

Проведення першого уроку - це дуже відповідальний та хвилюючий момент. Варіантів проведення багато, але лише один із них стане головним, той який народився у твоїй душі, який допоможе маленькому першокласнику відчути себе комфортно вже у перший день у школі. Вірші про клас склала сама, не забувши про кожну дитину.

Перегляд файлу

 

Тема: Я люблю свою Україну

Мета:  вчити учнів шанувати Батьківщину; прищеплювати любов до державних символів України; розширити знання дітей про цінності українців і України взагалі; виховувати почуття патріотизму національної гордості та любові до Батьківщини.

Обладнання: політична карта України, аудіо записи пісень, Державні символи та Державний гімн України, мультимедійна техніка, виставка малюнків «Моя Україна – єдина країна», казковий герой Буратіно.

Форма проведення: урок-подорож.

Хід уроку

І. Знайомство з дітьми

1. Слухання пісні «Перший раз у перший клас»

- Про що розповідається у цій пісні?

- Так, діти, ви сьогодні вперше переступили поріг нашої школи. І від сьогодні ви не просто учні, а школярі. Ви зайшли у красиву школу, у чудовий світлий клас, який відремонтували ваші батьки і тому ми їм щиро дякуємо (гучно плескають в долоні). А для того, щоб нам з вами подорожувати у Країну Знань, ми спочатку познайомимося. Мене звати Марія Михайлівна.

- Скажіть,  будь ласка, навіщо ви прийшли до школи?

2. Подорож у Країну Знань

- Молодці! Для успішного навчання, потрібно знати букви. Наша абетка починається із букви А, тому до мене підійдуть школярі, чиє імя починається із букви А (діти вітають своїх однокласників оплесками):

Антон Березюк

Анастасія Бабич

Аріна Брайчук

Арсеній Некрутенко

Артем Даниленко

Артем Загороднюк

Артем Свідерський

  • Друга буква в алфавіті – буква Б

Богдан Павленко

  • Третя буква в алфавіті – буква В

Виходять діти:

Вікторія Шевяк

Владислав Процай

Владислав Шуба

Вадим Семидочний

  • Четверта буква в алфавіті – буква Г

Глєб Маханьков

  • Пята буква – буква Д

Даря Білоус

  • Наступна буква, на яку  починаються імена школярів із нашого класу – буква Є

Єгор Віннічук

Євгеній Головач

  • Наступна наша класна буква І. Запрошуємо нашого іменниника
  • Іллю Костевського

Звучить пісня Крокодила Гени. Ми щиро вітаємо тебе, Ілля, з днем народження і зичимо стати справжнім школярем – вихованим, охайним, старанним.

  • Далі у нашій абетці – буква М.

Марія Сіліна

Марта Липницька

Михайло Савченко

Матвій Чередніченко

Милана Рошак

  • Подорожуємо далі з буквою Н

Надія Бородюк

Назар Величко

  • Потім - буква О

Олексій Жуковський

Олексій Вовчок

Олександр Ярощук

  • Далі подорожуємо з буквою С

Софія Халімжанова

Степан Букін

  • Отже,  в нашім класі є:

Девять гарненьких дівчаток

І девятнадцять струнких хлопяток –

Три Артеми, два Олексії

Усіх вас добром засію (сію жито)!

Два Владислави принесіть нам славу.

Антон і Настя принесуть щастя.

Даринка, Надія, Степан і Назар

Навчать нас жити щасливо, без чвар.

Аріна, Олександр і Єгор –

Друзі справжні з давніх пір.

Ілля і Марта, Глєб та Арсеній

Впіймали сонця повную жменю.

Богдан і Милана, Михайло й Марія –

Це мамина радість зоріє.

Вадим, Софія, Матвій і Віка –

Сонячні промені, справді, без ліку.

А Владислав – наш хлопець гарний

В школу ходитиме,  точно, немарно.

Я, ти, він, вона –

Разом ми одна сімя.

Разом ми шкільна родина,

Бо прийшов 1-А клас

У школу перший раз.

Висновок

Кожна літера має своє місце. І коли усі літери стоять на місцях, то вони утворюють алфавіт – дружну родину букв, які допоможуть вам навчитись читати і писати.

  • Кожен із вас, діти, є частинка шкільної родини, тому усі повинні підтримувати один одного і допомагати. А  особливо треба ставитися до дівчаток, бо вони – майбутні мами. Я впевнена, що наші хлопчики ввічливі та уважні, спритні та кмітливі.

ІІ. Фізкультхвилинка про Україну (під музичний супровід діти виконують танцювальні рухи)

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.

  • До нас сьогодні у гості завітав Буратіно. І запрошує нас усіх у мандрівку  у  Країну Знань. Давайте, діти допоможемо Буратіно прочитати тему уроку.

Я люблю свою Батьківщину

  •  Ми на уроці  розповімо, як і за що ми любимо нашу Батьківщину, дізнаємось про державні та народні символи.
  1. Слухання пісні «Україно моя, ти найкраща у світі»
  • Про що розповідається у цій пісні?
  • Так, діти, про Україну – нашу Батьківщину, яка починається із кожного з нас, з нашої родини.

Батьківщина – це місце, де ви народилися. Його не можна поміняти, тому Батьківщина у нас одна. ЇЇ треба оберігати, любити, розмовляти українською мовою. Сьогодні наші діти підготували вірші і зараз їх прочитають.

ІV. Читання віршів «Я – українка» ( Сіліна Марія), «Я – дитина українська» (Березюк Антон, Процай Владислав)

V. Робота над змістом віршів.

- За ЩО ми любимо нашу Батьківщину?

- Так за поля широкі, за квітучі ниви, за ліси дрімучі, за життя щасливе.

VI. Державні та народні символи України.

  1. Читання віршів «Наш прапор» (Свідерський Артем, Халімжанова Софія, Семидочний Вадим), «Тризуб» Жуковський Олексій.
  2. Слухання легенди про національні символи України.
  3. Формування патріотизму, любові до рідної Батьківщини (діти навколо мапи України прикріплюють сердечка, промовляючи «Я люблю свою Батьківщину»)
  4. Розповідь про народні символи України.
  • Відгадайте загадку

У вінку золотолистім,

У червоному намисті,

Видивляється у воду

На свою хорошу вроду (Калина)

  1. Поясніть, як ви розумієте прислів’я: «Без верби і калини нема України»

VІІ. Закріплення вивченого

  • Як називається наша Батьківщина?
  • Які державні та національні символи ви знаєте?

VIII. Підсумок уроку

Батьківщина – це рідний край!

Батьківщина – це ліс і гай!

Батьківщина – це рідна земля!

Батьківщина – це школа моя!

  • Любіть свою Батьківщину, діти, бо вона, як і мати у нас, одна.

 

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Борейко Марія Михайлівна
    Виховання патріотичних почуттів - це одне із завдань учителя початкових класів. Починаю це робити із перших днів навчання у школі.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Борейко Марія Михайлівна
    Виховання патріотичних почуттів - це одне із завдань учителя початкових класів. Починаю це робити із перших днів навчання у школі.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
17 грудня 2017
Переглядів
246
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку