Планування розроблено за підручником: Вашуленко М.С., Вашуленко О.В. Буквар: Підруч.для 1 кл. загальноосвіт. навч. закл. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2012; за зошитами: Зошит для письма №1,№2: навч. посіб. для 1 кл. / О.В.Вашуленко, О.Ю.Прищепа. - 2-ге вид . – К.: Видавничий дім
34 тижні по 7 год на тиждень - 238 год
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ:
читання, письмо, розвиток мовлення
(за підручником: Вашуленко М.С., Вашуленко О.В. Буквар: Підруч.для 1 кл. загальноосвіт. навч. закл. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2012; за зошитами: Зошит для письма №1,№2: навч. посіб. для 1 кл. / О.В.Вашуленко, О.Ю.Прищепа. - 2-ге вид . – К.: Видавничий дім
34 тижні по 7 год на тиждень - 238 год
ЧИТАННЯ-Ч |
ПИСЬМО-ІІ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
ДОБУКВАРНИИ ПЕРІОД
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ уроку |
Дата |
Тема |
||||||||||||||||||||||||||||||||
1-Ч С.3-5 |
|
«Із буквариком щодня здобуватимемо знання». Знайомство з букварем. Опрацювання правил поведінки на уроці, правилами сидіння за партою, користування шкільним приладдям. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
2 - П С. 1-3 |
|
Ознайомлення з письмовим приладдям, з умовними позначками зошита, правилами сидіння за партою під час письма. Вправляння в правильному триманні олівця, ручки під час письма, и умінні орієнтуватися на стрілку, яка вказує напрям письма. Обведений кисті руки дитини з називанням пальчиків. Розфарбовування малюнків. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
3-Ч С. 6-7 |
|
«Літо краснеє минуло...». Дитячі спогади про відпочинок улітку. Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Складання речень. Заучування вірша зі слів учителя. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
4-П С. 4-5 |
|
Проведення ліній у певному напрямку. Формування вміння Орієнтуватися на обмеженій площині (сторінці зошита: вгорі, внизу, ліворуч, праворуч). Розміщення малюнків (на вільну гему) посередині, вгорі, внизу, ліворуч, праворуч від малюнка, зображеного посередині. Закріплення правил користування письмовим приладдям. Наведення, домальовування, розфарбовування предметів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
5-Ч С. 8 |
|
«Ми - школярі». Закріплення знань про речення. Складання речень. Складання розповіді за серією малюнків. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
6-П С.6 |
|
Наведення, домальовування, розфарбовування малюнків. Відтворення колових і прямих рухів пальців. Чітке промовляння назв зображених предметів. Бесіда за малюнком. Виділення з мовлення слів, речень. Складання речень. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
7-Ч С.9 |
|
«У світі казки чарівної». Слухання й розповідь казки. Робота з дитячою книжкою. Книга – вікно у світ. (Бібліотечний урок). Роль книги в житті людини. Розмаїття книжок, жанрів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
8-П С.7 |
|
Ознайомлення з основним рядком сітки зошита (верхньою, нижньою рядковими лініями). Зображення предметів у рядку. Дати уявлення про поле сторінки. Складання речень за малюнками. Розфарбовування малюнків. Розвиток зв ’язного мовлення. Тематична група слів «Іграшки» |
||||||||||||||||||||||||||||||||
9-Ч С.10-11 |
|
«Працьовита в нас сім’я». Розширення уявлень дітей про слова та речення. Логічні вправи за питаннями хто це, що це? Розподіл предметів за семантичними групами (люди, тварини, овочі, фрукти, одяг, посуд, меблі тощо) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
10-П С. 8 |
|
Закріплення вміння писати у рядку. Написання прямих і похилих (ламаних) ліній у рядку. Розташуванні предметів ліво-правого спрямування. Розфарбовування малюнків. Складання речень за малюнками. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
11-Ч С. 12-13 |
|
«У кожного свій талант». Закріплення знань про слова та їх роль у реченні. Ознайомлення зі словами - ознаками предметів та словами, що означають дії. Слова протилежні за значенням. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
12-П С.9 |
|
Ознайомлення з міжрядковою (допоміжною) лінією сітки зошита. Виділення та наведення складових частин предметів, розміщених у рядку та поза ним. Розфарбовування малюнків штрихами відповідної форми (прямими, півовальними, овальними). Складання речень за малюнками. Класифікація предметів за семантичними групами. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
13- Ч С.14-15
|
|
«Домашні і дикі тварини». Ознайомлення учнів зі складовою будовою слів. Поділ слів на склади. Поняття про наголос як сильніше вимовлюваний склад.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
14- П С. 10
|
|
Похила лінія сітки зошита. Ознайомлення з похилим положенням зошита під час письма у рядках. Зображення прямих похилих ліній. Наведення контурів пташок. Поділ слів на склади. Розфарбовування малюнків. Виявлення пташок з однаковим узором на пір’ї. Розвиток зорового сприймання. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
15-Ч С. 16 |
|
«У світі звуків». Практичне уявлення про немовні звуки та звуки мовлення. Ознайомлення з основними мовленнєвими органами. Поділ слів на склади. Закріплення поняття про наголос. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
16-П С. 11 |
|
Зображення прямих похилих ліній, прямих із заокругленням вгорі і внизу. Поділ слів на склади. Наведення предметів, розфарбовування малюнків. Розташування предметів ліво-правого спрямування. Знаходження однакових предметів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
17-Ч С. 17 |
|
«У зоопарку». Уявлення про голосні й приголосні звуки. Позначення цих звуків умовними знаками (фішками). Звуковий аналіз найпростіших за будовою слів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
18-П С. 12 |
|
Закріплення вміння письма похилих ліній, заокруглених унизу й вгорі. Наведення, домальовування, розфарбовування малюнків. Робота за схемами. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
19-Ч С.18 |
|
«Дружити треба вміти». Уявлення про тверді й м’які приголосні, їх умовне позначення. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
20-П С. 13 |
|
Письмо півовалів й овалів у повній сітці зошита. Послідовність письма елементів. Звуковий аналіз слів. Наведення контурів іграшок. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
21-Ч С. 19 |
|
«Що вміють твої пальчики?» Повний звуковий аналіз мовлених слів. Аналітична робота з графічними звуковими моделями простих слів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
22-П С. 14 |
|
Повторення правил письма. Вправляння в письмі овалів окремо і в поєднанні в повній сітці зошита. Чергування графічних елементів. Розфарбовування малюнків. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
23-Ч |
|
«3 друзями граємо - себе розважаємо». Розучування лічилок, мирилок, потішок, українських народних ігор. Робота з дитячою книжкою. Хороша книга свято. Ю. Ярмиш. Зайчаткова казочка. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
24-П С. 15 |
|
Зображення петель з похилими лініями. Наведення окремих елементів малюнка. Зіставлення предметів з різними лініями. Складання речень за малюнком. Розвиток зв ’язного мовлення. Слова – назви шкільного приладдя. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
25-Ч С. 20 |
|
«Слово чемне, кожному приємне». Культура мовлення і культура спілкування. Узагальнення знань добукварного періоду. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
26-П С. 16 |
|
Письмо елементів плавним рухом знизу вгору. Порівняння елементів у рядку і на малюнку. Знаходження спільного. Розфарбовування малюнка. Знаходження однакових предметів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
27-Ч С. 21 |
|
«Розповідь складаємо — мову розвиваємо». Складання розповіді за серією малюнків. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
28-П С. 17 |
|
Повторення правил письма у зошиті. Письмо різних елементів у рядку. Розфарбовування малюнка. Знаходження силуетів предметів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
БУКВАРНИЙ ПЕРІОД |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
29-Ч С. 22-23 |
|
Звук [а]. Позначення його буквою Аа. Вправляння у звуковому аналізі простих слів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
30-П С. 18 |
|
Аналіз складових елементів малої букви а. Письмо малої букви а. Звуковий аналіз простих слів. Розфарбовування малюнків. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
31-Ч С. 24-25 |
|
Звук [у]. Буква Уу. Вправляння у звуковому аналізі слів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
32-П С. 19 |
|
Аналіз складових елементів малої букви у. Письмо малої букви у. Вправляння у звуковому аналізі простих слів. Складання речень за малюнком у зошиті. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
33-Ч С. 26-27 |
|
Звук [о]. Буква Оо. Вправляння у звуковому аналізі простих слів. Складання розповіді за малюнком на с. 27 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
34-П С. 20 |
|
Порівняння малих букв «о -а». Письмо малої та великої букви Оо. Порівняння групи букв. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
35-Ч С.28-29 |
|
Звук [и]. Буква и. Один предмет - багато предметів (однина й множина). Вправляння у звуковому аналізі простих слів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
36-П С.21 |
|
Аналіз складових елементів малої букви и. Порівняння малих букв и -у. Письмо малої букви и. Закріплення письма малих букв о, а, у. Вправляння у звуковому аналізі простих слів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
37-Ч С. 30-31 |
|
Звуки [м], [м1]. Буква Мм («ем»). Читання складів, слів і речень з вивченими буквами. Перехід до читання прямих складів типу злиття т. Вправи на доповнення незавершених речень. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
38-П С. 22 |
|
Звуковий аналіз слова «метелик». Поелементний аналіз малої букви м. Письмо малої букви м. Письмо прямих, обернених складів з малою буквою м, слова «мама». Встановлення відповідності між вивченими друкованими і рукописними буквами. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
39-Ч |
|
Закріплення звукового значення вивчених букв на текстах Букваря та Супутника букваря. Робота з дитячою книжкою. Де загадка, там відгадка (збірка). Поняття «збірка». Складання загадок |
||||||||||||||||||||||||||||||||
40-П С.23 |
|
Закріплення письма вивчених букв. Складання речень за малюнком у зошиті. Розвиток зв ’язного мовлення. Тематична група слів «Сім’я» |
||||||||||||||||||||||||||||||||
41-Ч С.32-33 |
|
Звук [і]. Буква і. Буква і в ролі окремого слова. Вправи на доповнення незавершених речень. Позначення буквою і м’якості попереднього приголосного. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
42-П С.24 |
|
Звуковий аналіз слова «олівці». Складання речень за малюнком у зошиті. Письмо малої і великої букви і. Письмо прямих, обернених складів з малою буквою і. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
43-Ч С.34-35 |
|
Звуки [н], [н']. Буква Нн («єн»). Читання складів, слів і речень. Вправи на доповнення незавершених речень. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
44-П С.25 |
|
Аналіз складових елементів малої букви н. Письмо малої букви н. Визначення складу зі звуками [н], [н1] у словах «слон», «поні», «носоріг». Звуковий аналіз цих слів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
45-Ч
|
|
Вчимося характеризувати героїв казок. Вчимося переказувати казки. Закріплення звукового значення вивчених букв, умінь читати з ними склади, слова і речення. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
46-П С.26-27 |
|
Закріплення письма вивчених букв. Звуковий аналіз простих слів. Списування з друкованих складів, слів. Встановлення відповідності між вивченими друкованими і рукописними буквами. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
47-Ч С.36-37 |
|
Звуки [л], [л']. Буква Лл(«ел»), Читання складів, слів і речень. Вправи на доповнення незавершених речень. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
48-П С.28 |
|
Аналіз складових елементів малої букви л. Зіставлення форми малих букв м і л. Письмо малої букви л, складів і слів з буквою л. Списування з друкованих складів. Розгадування ребуса. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
49-Ч С.38-39 |
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Лл. Наголос у словах. Читання слів із орієнтацією на знак наголосу. Інтонаційне читання речень. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
50-П С.29 |
|
Аналіз складових елементів великої букви Л. Письмо великої букви Л, складів і речень з великою та малою буквою Лл. Встановлення форми друкованих букв, написання їх. Порівняння груп рукописних букв. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
51-Ч С.40-41 |
|
Звуки [в], [в']. Буква Вв («ве»). Читання складів, слів, речень і тексту. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без вживання терміна). Практичне ознайомлення з анаграмами. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
52-П С.30 |
|
Аналіз складових елементів малої букви в. Письмо малої букви в. Письмо закритої і відкритої букви в, прямих, обернених складів з малою буквою в. Вилучення зайвої букви з групи букв.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
53-Ч С.42-43 |
|
Закріплення вміння читати букву Вв у складах, словах і текстах. Робота з дитячою книжкою. Барвистий світ навколо мене. Т. Коломієць. Наймиліше слово. Веселе місто алфавіт. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
54-П С.31 |
|
Закріплення письма малої букви в у складах і словах. Розвиток зв ’язного мовлення. Слова – назви одягу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
65-Ч С. 52-53 |
|
Звуки [р], [р']. Буква Рр («ер»). Читання складів, слів і речень. Слова однакові за звучанням і написанням, але різні зазначенням. Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів. Робота з анаграмами. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
66-П С. 39 |
|
Аналіз складових елементів малої букви р. Письмо малої букви р. Письмо складів, слів і речень з буквою р. Списування друкованих слів. Встановлення відповідності між вивченими великими і малими буквами. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
67-Ч С. 54-55 |
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Рр. Розповіді дітей за змістом опрацьованих текстів. Робота з дитячою книжкою. Що таке добре, а що погано. Веселі вірші (збірка). Н. Кир’ян. Миколка-першокласник. М. Щербак. Не відкладай |
||||||||||||||||||||||||||||||||
68-П С.40-41 |
|
Закріплення уміння писати вивчені букви. Складання слів зі складів. Записування цих слів. Розвиток зв ’язного мовлення. Слова – назви посуду. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
69-Ч С. 56-57 |
|
Звуки [п] [п'], буква Пп («пе»). Слова однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням. Робота з анаграмами. Бесіда про народне свято Івана Купала. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
70-П С.42 |
|
Аналіз складових елементів малої букви п. Порівняння букв п і р. Письмо малої букви п. Письмо складів і слів з буквою п. Звуковий аналіз слова «писанка». |
||||||||||||||||||||||||||||||||
71-Ч С. 58-59 |
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Пп. Розповіді дітей за змістом опрацьованих текстів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
72-П С. 43 |
|
Аналіз складових елементів великої букви П. Письмо великої букви П. Письмо слів і речень з буквою П. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
73-Ч
|
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Пп. Аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
74-П С. 44-45 |
|
Аналіз складових елементів великої букви Н. Письмо великої букви Я Письмо складів, слів, речень з великою буквою Н. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
75-Ч С. 60-61 |
|
Звуки [т], [т']. Буква Тт («те»). Слова однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням. Розвиток артикуляційно- вимовних умінь учнів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
76-П С. 46 |
|
Аналіз складових елементів малої букви т. Порівняння малих букв т, п і р. Письмо малої букви т. Письмо складів і слів з буквою т. Виділення зайвої букви з групи букв. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
77-Ч С. 62-63 |
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Тт. Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів. Розповіді дітей за змістом опрацьованих текстів.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
78-П С. 47 |
|
Аналіз складових елементів великої букви Т. Порівняння великих букв Т і П. Письмо великої букви Т. Ознайомлення з письмом знака оклику. Письмо слів і речень з буквою Т. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
79-Ч С. 64-65 |
|
Звук [е]. Буква Ее. Відпрацювання уміння читати слова з буквою е. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
80-П С. 48 |
|
Письмо малої букви е. Письмо слів і речення з буквою е. Впізнавання за частиною друкованої букви цілої, переведення її у рукописну, письмо букви. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
81-Ч С. 66-67 |
|
Закріплення вивченої букви Ее. Удосконалення навички читання. Розповіді дітей за змістом опрацьованих текстів. Робота з дитячою книгою. Казки мого народу. Пан Коцький. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
82-П С.49 |
|
Аналіз складових елементів великої букви Е. Письмо великої букви Е. Письмо складів, слів і речення з великою Е. Звуковий аналіз слова «лелеки». Виділення зайвої букви із групи букв. Розвиток зв’язного мовлення. Слова – назви меблів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
83-Ч С. 68-69 |
|
Звуки [д], [д']. Буква Дд («де»). Робота над літературною вимовою слів із дзвінкими приголосними [д], [д'] у зіставленні з [т], [т']. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
84-П С. 50 |
|
Аналіз складових елементів малої букви д. Письмо малої букви д. Письмо букви в складах і словах. Знаходження вказаної групи букв серед інших груп букв. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
85-Ч С. 70-71 |
|
Закріплення звуків [д], [д'], букви Дд. Розповіді дітей про свої спостереження та участь у садінні дерев. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
86-П С. 51 |
|
Аналіз складових елементів великої букви У. Письмо великої букви У. Письмо букви в складах. Закріплення уміння писати вивчені букви у словах. Розгадування ребусів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
87-Ч С.72-73 |
|
Звуки [з], [з']. Буква Зз («зе»). Відпрацювання літературної (дзвінкої) вимови слів із виучуваними звуками. Робота з омографами і фразеологізмами (без уживання терміна). Заучування скоромовки. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
88-П С. 52 |
|
Аналіз складових елементів малої букви з. Письмо малої букви з. Письмо складів і слів із буквою з. Складання речення за малюнком у зошиті. Запис складеного речення у зошиті. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
89-Ч С.74-75 |
|
Закріплення звуків [з], [з'], букви Зз. Удосконалення навички читання. Інтонаційне читання речень, різних за метою висловлювання. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
90-П С. 53 |
|
Аналіз складових елементів великої букви 3. Порівняння форми великих букв 3 і Е. Письмо великої букви 3. Письмо букви в складах і реченні. Складання слова із букв, запис. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
91-Ч С. 76 |
|
Буква ь («знак м’якшення»). Позначення цим знаком м’якості приголосних звуків. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
92-П С. 54 |
|
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими буквами. Письмо слів із буквою ь. Письмо речення зі словами, в яких є ь. Упізнавання букви за її елементами. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
93-Ч С. 77 |
|
Закріплення букви ь («знака м’якшення»). Вправляння у порівняльному звуко-буквеному аналізі слів із м’якими приголосними в кінці слова і складу. Розповіді дітей за змістом опрацьованих текстів. Робота з дитячою книжкою. Казки народів світу. Пшеничний колосок |
||||||||||||||||||||||||||||||||
94-П С. 55 |
|
Закріплення вміння писати вивчені букви, слова з вивченими буквами. Розгадування ребусів. Розвиток зв ’язного мовлення. Тематична група слів «Побутова техніка» |
||||||||||||||||||||||||||||||||
95-Ч С.78-79 |
|
Звуки [б] [б'], буква Бб («бе»). Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б]. Вправи на зіставлення вимови слів зі звуками [б], [п]. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
96-П С. 56 |
|
Аналіз складових елементів малої букви б. Письмо малої букви б. Письмо слів з буквою б. Добір слів для закінчення речення. Записування букв у вказаній послідовності. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
97-Ч С.80-81 |
|
Закріплення букви Бб. Робота над інтонацією питальних речень. Розповіді дітей за змістом опрацьованих текстів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
98-П С. 57 |
|
Аналіз складових елементів великої букви Б. Письмо великої букви Б. Письмо слів, речень з буквою Б. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
99-Ч |
|
Закріплення знань і вмінь, пов'язаних з вивченими буквами на текстах Букваря та Супутника букваря. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
100-П С. 58 |
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Самодиктант. Порівняння форм букв.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
101-Ч С.82-83 |
|
Звуки [г], [г'], буква Гг («ге»). Засвоєння дзвінкої вимови звука [г] в кінці слів і складів. Логічні вправи «Де живе?», «Де росте?» |
||||||||||||||||||||||||||||||||
102-П С. 59 |
|
Письмо малої букви г. Письмо букви в складах, словах і реченнях. Зображення букв у вказаній послідовності. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
103-Ч |
|
Вправи на читання та орфоепічні тренування за опрацьованими текстами Букваря та Супутника букваря. Розповіді дітей за змістом опрацьованих текстів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
104-П С. 60 |
|
Аналіз складових елементів великої букви Г. Письмо великої букви Г. Письмо слів та речень з великою буквою Г. Знаходження групи букв за вказаною групою. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
105-Ч С.84-85 |
|
Звуки [ґ], [ґ'], буква її («ґе»). Засвоєння українських слів, поданих у Букварі, зі звуком [її, буквою ґ (вимова, читання). |
||||||||||||||||||||||||||||||||
106-П С. 61 |
|
Аналіз складових елементів малої букви ґ. Письмо малої букви ґ, складів і слів з нею. Аналіз слів з буквою г. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
107-Ч С.86-87 |
|
Закріплення звуків [г], [ґ], букв Гг, Ґґ. Удосконалення навички читання. Побудова усних діалогів за змістом прочитаних текстів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
108-П С. 62 |
|
Аналіз складових елементів великої букви Ґ. Порівняння великої Ґ з великими П та Г. Письмо великої букви Ґ. Письмо складів, слів, речень. Порівняння форм букв. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
109-Ч
|
|
Закріплення знань і вмінь, пов'язаних з вивченими буквами на текстах Букваря та Супутника букваря. Робота з дитячою книгою. Казки зарубіжних письменників. Брати Грім. Мішок хитрощів |
||||||||||||||||||||||||||||||||
110-П С.63 |
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування з букваря речень. Розвиток зв ’язного мовлення. Назви овочів та фруктів |
||||||||||||||||||||||||||||||||
111-Ч
|
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами на текстах Букваря та Супутника букваря. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
112-П С. 64 |
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування з букваря речень.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
113-Ч |
|
Повторення й закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами на текстах Букваря та Супутника букваря.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
114-П С. 1-3 |
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Встановлення відповідності між вивченими великими і малими буквами. Порівняння великих букв 3, Е |
||||||||||||||||||||||||||||||||
115-Ч С.88-89 |
|
Звук [ч], буква Чч («че»). Робота над орфоепічно правильним (твердим) вимовлянням звука [ч] перед усіма голосними, крім [і]. Заучування скоромовки. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
116-П С.4-5 |
|
Аналіз складових елементів малої букви ч. Письмо малої букви ч. Письмо слів, речення з малою буквою ч. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
117-Ч С.90-91 |
|
Закріплення букви Чч. Бесіда про Українські Карпати. Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів. Заучування вірша «Карпати». |
||||||||||||||||||||||||||||||||
118-П С. 6-7 |
|
Поелементний аналіз великої букви Ч. Зіставлення великих букв Ч, У. Письмо великої букви Ч. Письмо слів, речень з великою буквою Ч. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
119-Ч
|
|
Закріплення вивчених букв на текстах Супутника букваря. Розповіді дітей за змістом опрацьованих текстів. Робота з дитячою книгою. У товаристві лад усяк тому радіє. Н. Забіла «Хатинка на ялинці» |
||||||||||||||||||||||||||||||||
120-П С.8-9 |
|
Порівняння друкованих і писаних, великих і малих букв. Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованих слів, речення. Самодиктант. Розвиток зв’язного мовлення. Слова – назви звірів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
121-Ч С.92-93 |
|
Звук [й], буква Йй («ій», «йот»). Ознайомлення з буквосполученням йо. Вправи з розвитку фонетичного слуху. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
122-П С. 10 |
|
Аналіз складових елементів малої букви й. Порівняння малих букв й і и. Письмо малої букви й. Письмо складів, слів і речень з малою буквою й. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
123-Ч С.94-95 |
|
Закріплення звука [й], букви Йй. Закріплення звука [й], букви Йй. Відпрацювання техніки читання текстів діалогічної форми. Читання в особах
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
124-П С. 11 |
|
Аналіз складових елементів великої букви Й. Порівняння великих букв Й і И. Письмо великих букв Й та И. Списування друкованого речення. Складання розповіді за малюнком у зошиті. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
125-Ч С.96-97 |
|
Звук [х], буква Хх («ха»). Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
126-П С.12 |
|
Поелементний аналіз малої букви х, порівняння з елементами інших букв. Письмо малої букви х. Письмо складів, слів і речень з малою буквою х Списування друкованого речення. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
128-Ч С.98-99 |
|
Закріплення звука [х], букви Хх. Заучування колискової пісні. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
128-П С.13 |
|
Поелементний аналіз великої букви X, порівняння з елементами інших букв. Письмо великої букви X. Письмо складів, слів і речень з великою буквою X. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
129-Ч
|
|
Повторення і закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами на текстах Букваря та Супутника букваря. Розповіді дітей за змістом опрацьованих текстів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
130-П С.14-15 |
|
Аналіз складових елементів великої букви Р. Порівняння великих букв Р, Г і П. Письмо великої букви Р. Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з цими буквами. Списування друкованих слів, речення. Самодиктант. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
131-Ч С. 100- 101 |
|
Буква Яя. Позначення буквою я звука [а] у сполученні з [й] та іншими м’якими приголосними.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
132-П С. 16 |
|
Аналіз складових елементів малої букви я. Порівняння малої букви я з малими буквами л, м, ґ. Письмо малої букви я. Письмо складів і слів з малою буквою я. Списування друкованих букв. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
133-Ч С. 102- 103 |
|
Читання слів, речень і текстів з буквою Яя в різних позиціях. Розвиток умінь чути сполучення [й], м’яких приголосних з наступним голосним [а].
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
134-П С.17-18 |
|
Аналіз складових елементів великої букви Я. Порівняння великої букви Я з великими буквами Л, М, Д. Письмо великої букви Я. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
135-Ч
|
|
Повторення і закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами на текстах Букваря та Супутника букваря. Вправляння у звуко-буквеному аналізі простих слів. Робота з дитячою книжкою. Батьківщина – то найкращий край. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
136-П С.19-20 |
|
Аналіз складових елементів великої букви В. Порівняння великої букви В з великою буквою 3. Письмо великої букви В. Списування друкованих букв. Розвиток зв ’язного мовлення. Назви птахів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
137-Ч С.104- 105 |
|
Звук [ж], буква Жж («же»). Вправляння у чіткій вимові звука [ж] у складах і словах. Заучування скоромовки. Робота з анаграмою. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
138-П С. 21 |
|
Поелементний аналіз малої букви ж. Порівняння з іншими буквами. Письмо малої букви ж. Письмо складів, слів і речень з малою буквою ж. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
139-Ч С.106- 107 |
|
Закріплення звука [ж], букви Жж. Опрацювання української народної казки «Лисиця і Журавель». Робота з прислів’ям. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
140-П С.22-23 |
|
Поелементний аналіз великої букви Ж. Порівняння великої букви Ж з великою буквою X. Письмо великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з великою буквою Ж. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
141-Ч
|
|
Повторення і закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами на текстах Букваря та Супутника букваря. Вправляння у звуко-буквеному аналізі простих слів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
142-П С.24-25 |
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Удосконалення уміння писати великі букви В, З. Списування друкованого речення. Самодиктант. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
143-Ч С. 108- 109 |
|
Звук [ш], буква Шш(«ша»). Зіставлення звуків [ш] - [ж] у складах і словах. Бесіда про дитячі ігри — спортивні та інтелектуальні.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
144-П С. 26 |
|
Аналіз складових елементів малої букви ш. Порівняння малої букви ш з малими буквами и, й. Письмо малої букви ш. Письмо складів, слів і речень з малою буквою ш. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
145-Ч С. 110 -111 |
|
Закріплення звука [ш], букви Шш. Робота над виразністю читання речень, різних за метою висловлювання. Розвиток артикуляційно- вимовних умінь учнів. Вивчення напам’ять вірша П.Воронька «Кожушок». |
||||||||||||||||||||||||||||||||
146-П С. 27 |
|
Аналіз складових елементів великої букви Ш. Порівняння великої букви Ш з великими буквами И, Й Письмо великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з великою буквою Ш. Списування друкованого речення. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
147-Ч С. 112- 113 |
|
Звуки [ц], [ц], літера Цц («це»). Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів. Заучування скоромовки. Опрацювання тексту «Циркова залізниця» |
||||||||||||||||||||||||||||||||
148-П С. 28 |
|
Поелементний аналіз малої букви ц. Порівняння малої букви ц з малими буквами и, й. Письмо малої букви ц. Письмо складів, слів і речень з малою буквою ц. Списування друкованого речення. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
149-Ч С.114- 115 |
|
Закріплення літери Цц. Опрацювання казки «Родичі» та вірша В.Лучука «Уставати рано треба». Виразне читання, читання в особах. Робота з дитячою книгою. Сім’я – школа добра. С.Жупанин «Мамині руки». |
||||||||||||||||||||||||||||||||
150-П С.29-30 |
|
Поелементний аналіз великої букви Ц. Порівняння великої букви Ц з великими буквами И, Й. Письмо великої букви Ц складів, слів і речень з нею. Закріплення уміння писати велику букву Ш. Розвиток зв’язного мовлення. Тематична група слів «Пори року» |
||||||||||||||||||||||||||||||||
151-Ч С. 116- 117 |
|
Буква Її, позначення нею звукосполучення [йі]. Бесіда про Київ - столицю України. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
152-П С.31-32 |
|
Аналіз складових елементів малої і великої букв Її Письмо малої і великої букв Її, складів, слів і речень з ними. Списування друкованого речення. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
153-Ч С.118 – 119 |
|
Закріплення букви Її. Опрацювання текстів «Гроші України» та «Міста України». |
||||||||||||||||||||||||||||||||
154-П С.33- 34 |
|
Поелементний аналіз великої букви К. Порівняння з великою рукописною Я. Письмо великої букви К, складів, слів і речень. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
155-Ч С.120- 121 |
|
Буква Юю, позначення нею звукосполучення [йу], звука [у] та м’якості приголосного. Заучування напам’ять вірша Лесі Українки «Пісенька весняної води». |
||||||||||||||||||||||||||||||||
156-П С.35 |
|
Аналіз складових елементів малої букви ю. Письмо малої букви ю, слів і речень. Списування друкованого речення. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
157-Ч С.122- 123 |
|
Читання слів, речень і текстів з буквою Юю в різних позиціях. Розповіді дітей за змістом опрацьованих текстів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
158-П С.36 |
|
Аналіз складових елементів великої букви Ю. Порівняння з великими рукописними буквами К, Н. Письмо великої букви Ю, слів і речень. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
159-Ч С. 124- 125 |
|
Буква Єє на позначення звукосполучення [йе], звука [є] та м’якості приголосного. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
160-П С. 37 |
|
Аналіз складових елементів малої букви є. Письмо малої букви є, слів і речень. Письмо знака питання. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
161-Ч С.126- 127 |
|
Закріплення букви Єє. Опрацювання тексту «Київське метро». |
||||||||||||||||||||||||||||||||
162-П С.38 |
|
Аналіз складових елементів великої букви Є. Порівняння великої букви Є з великими буквами, їх елементами 0, С, X Ж. Письмо великої букви Є, слів і речень. Самодиктант. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
163-Ч С.128- 129 |
|
Буква Щщ («ща»), позначення нею звукосполучення [шч]. Бесіда на тему «Наша Батьківщина». |
||||||||||||||||||||||||||||||||
164-П с. 39 |
|
Аналіз складових елементів малої букви щ. Порівняння малої букви щ з малими буквами ш, ц. Письмо малої букви щ, слів і речень. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
165-Ч С. 130 |
|
Закріплення букви Щщ. Вправи на звуко-буквений аналіз слів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
166-П С.40-41 |
|
Аналіз складових елементів великої букви Щ. Порівняння великої букви Д з великими буквами Ш, Ц. Письмо великої букви Щ. Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованих речень. Диктант. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
167-Ч С. 131 |
|
Повторення вивченого про вивчені букви. Опрацювання тексту І.Прокопенко «Про що шепотіли берізки». Робота з дитячою книжкою. Дивні подорожі. В. Симоненко «Подорож в країну навпаки» |
||||||||||||||||||||||||||||||||
168-П С.42-43 |
|
Письмо великої букви Д Порівняння форми великої і малої букви. Письмо буквосполучень з великою буквою Д, слів, речень. Списування друкованого речення. Розвиток зв ’язного мовлення. Слова – назви явищ природи |
||||||||||||||||||||||||||||||||
169-Ч С.132- 133 |
|
Звук [ф], буква Фф («еф»). Робота над правильним артикулюванням і вимовою звука [ф]. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
170-П С. 44 |
|
Аналіз складових елементів малої букви ф. Порівняння малої букви ф з малою буквою о. Письмо малої букви ф, буквосполучень, слів та речення. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
171-Ч С.134- 135 |
|
Закріплення звука [ф], букви Фф. Вправи на звуко-буквений аналіз простих слів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
172-П С. 45 |
|
Письмо великої букви Ф. Письмо буквосполучень, слів і речень 3 великою буквою Ф.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
173-Ч С.136- 137 |
|
Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз. Відпрацювання правильної вимови африкат [дз], [дз ]. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
174-П С.46-47 |
|
Письмо буквосполучення Дз, дз. Безвідривне поєднання малих букв д і з. Письмо буквосполучень, слів і речень. Самодиктант. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
175-Ч С.138- 139 |
|
Звук [дж], позначення його буквосполученням дж. Побудова запитань і відповідей на них за прослуханим чи прочитаним текстом, малюнком, діафільмом, навчальною ситуацією у класі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
176-П С.48-49 |
|
Письмо буквосполучення Дж, дж, слів і речень. Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з цими буквами. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
177- Ч С.140- 141 |
|
Апостроф. Спостереження за звуками, позначуваними буквами, між якими ставиться апостроф. Вимова і написання слів з апострофом. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
178-П С.50-51 50-51 |
|
Письмо слів з апострофом. Письмо апострофа на верхній рядковій лінії (початок з крапки). |
||||||||||||||||||||||||||||||||
179-Ч С.140- 141 |
|
Закріплення вимови слів з апострофом. Робота над лічилкою, скоромовкою. Побудова запитань і відповідей на них за прослуханим чи прочитаним текстом, малюнком, діафільмом, навчальною ситуацією у класі. Робота з дитячою книжкою. Зростай справжньою людиною. А. М’ястківський «Хлібчик» |
||||||||||||||||||||||||||||||||
180-П С.52-53 |
|
Письмо слів з апострофом. Коментоване письмо. Списування здрукованого тексту. Розвиток зв 'язного мовлення. Назви професій
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
ПІСЛЯБУКВАРНИЙ ПЕРІОД |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
181-Ч С. 142- 143 |
|
Тарас Григорович Шевченко - великий український поет. Читання вірша поета. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
182-П С.54- 55 |
|
Удосконалення вміння писати вивченцбукви, слова і речення з цими буквами. Повторення написання букв Шш, Гг, П п, Тт. Виконання творчих письмових завдань. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
183-Ч |
|
Іван Якович Франко - великий український письменник. Опрацювання казки Івана Франка «Лисичка і Рак». Відтворення в особах (з іншим учнем або вчителем) прослуханого діалогу |
||||||||||||||||||||||||||||||||
184-П С.56- 57 |
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з цими буквами. Повторення написання букв Ф, Я, Р, Д, К, Н. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
185-Ч С.146- 147 |
|
Леся Українка - велика українська поетеса. Інтонаційне читання вірша поетеси, читання в особах. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
186-П С. 58 |
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з цими буквами. Виконання творчих письмових завдань. Письмо в зошиті без друкованої основи. Списування з дошки рукописних складів з першого прочитання кожного: -ней, шай-, ков-, -ник, пер-, тре-, напі-, ство-. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
187-Ч С. 148 |
|
Михайло Коцюбинський. Казка «Про двох цапків». Відтворення в особах (з іншим учнем або вчителем) прослуханого діалогу |
||||||||||||||||||||||||||||||||
188-П С.59-60 |
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з цими буквами. Списування друкованих речень. Встановлення відповідності між друкованими і писаними буквами. Виконання творчих письмових завдань. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
189-Ч С. 149 |
|
Опрацювання тексту «Хороші звичаї». Вправи на звуко-буквений аналіз простих слів. Правильно вимовляй, наголошуй і пиши. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
190-П С. 61 |
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з цими буквами. Встановлення відповідності між друкованими і писаними буквами. Виконання творчих письмових завдань. Письмо в зошиті без друкованої основи. Списування з дошки двоскладових рукописних слів з першого прочитання кожного: «шахи», «тато», «сини», «сонце», «річка», «казка», «пишний», «смачний». Складання речень з цими словами (усно). |
||||||||||||||||||||||||||||||||
191-Ч С.150- 151 |
|
Робота над текстом «Мрія збулася». |
||||||||||||||||||||||||||||||||
192-П С.62 |
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з цими буквами. Списування друкованого речення. Письмо в зошиті без друкованої основи. Диктант односкладових слів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
193-Ч С. 151 |
|
Виразне читання вірша А.Костецького «Буде день веселий». Відтворення в особах (з іншим учнем або вчителем) прослуханого діалогу. Робота з дитячою книжкою. Пори року. Весна. Весна-чарівниця. Казка «Як Квітень до Березня в гості їздив».
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
194-П С.63- 64 |
|
Виконання творчих письмових завдань. Списування прислів’я з Післябукваря. Записування інформації про себе. Розвиток зв 'язного мовлення. Тематична група слів «Транспорт» |
||||||||||||||||||||||||||||||||
195-Ч С. 4-6
|
|
Щоб розумниками стати, треба більше книг читати! Л.Кир’яненко. «Розмова на книжковій полиці». Прислів’я і приказки. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
196-П С. 7 |
|
Речення. Поділ речення на слова. Визначення кількості слів у реченні. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
197-Ч С. 8-10 |
|
Сміх і гам дзвенить довкола, відчиняє двері школа. Л. Компанієць «Отак у нас щодня» |
||||||||||||||||||||||||||||||||
198-П С. 11 |
|
Вчимося відповідати на запитання. Спостереження за інтонацією питальних, розповідних, спонукальних речень (без уживання термінів), виконання з ними завдань, що потребують читання і письма. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
199-Ч С.12- 14 |
|
Рідна мова - барвінкова. Юлія Косинська «Рідна мова». |
||||||||||||||||||||||||||||||||
200-П С.15 |
|
Складаємо речення. Побудова і запис речень з окремих слів. Уживання великої літери на початку речення. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
201-Ч С.16-18 |
|
Україна - край мій рідний. Леонід Полтава «Наша Батьківщина», Олекса Кобець «Я люблю». |
||||||||||||||||||||||||||||||||
202-П С.19 |
|
Складаємо розповідь. Побудова зв’язного висловлювання за запитаннями та опорними словами. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
203-Ч |
|
Усміхнися всім навколо. Людмила Савчук «Здрастуйте», Б.Бірюкова «Добрі слова». Чарівні слова нашої мови. За добро добром платять. Петро Влодек «Як гукнеш, так і відгукнеться». |
||||||||||||||||||||||||||||||||
204-П |
|
Урок чемності. Вивчення найпростіших українських формул мовленнєвого етикету вітання, прощання, прохання. Звуки мовлення. Мовні та немовні звуки. Ознайомлення зі смислорозрізнювальною роллю звуків. Позначення звуків буквами. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
205-Ч С.28-30, 32-34 |
|
Надійшла весна прекрасна. Людмила Савчук «Принесли весну лелеки»,Анатолій Костецький «Починається весна». Великдень. Леонід Полтава «Великодні писанки», Яна Яковенко «Прописанки»
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
206-П С. 31-35 |
|
Голосні звуки. Ознайомлення зі смислорозрізнювальною роллю звуків. Склад. Поділ слів на склади. Наголос у словах. Визначення наголошеного складу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
207-Ч С.36-38 |
|
Кольорові віршики. Анатолій Костецький «Квіткові сни», Євгенія Горева «Кольоровий віршик». Робота з дитячою книгою. Гуляй та працю знай. У труді зростаємо (вірші, оповідання). В. Терен «Веселий малюнок». І. Блажкевич «Богданко»
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
208-П С. 39 |
|
Приголосні звуки. Практичне ознайомлення зі смислорозрізнювальною роллю звуків. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв 'язного мовлення. Слова-назви рослин
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
209-Ч С.31
|
|
Моя родина. Дмитро Чередниченко «Родовідне дерево», за Валентиною Осєєвою «Сім’я у нас одна» |
||||||||||||||||||||||||||||||||
210-П С.43
|
|
Звуковий аналіз слів. Встановлення послідовного ряду звуків у слові.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
211-Ч С.44-46
|
|
Бабусенько рідненька. За Василем Чухлібом «Радість», Наталка Поклад «Гість»
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
212-П С.47 |
|
Буква Я. Уживання букви я для позначення м’якості попереднього приголосного звука. Поділ слів на склади. Перенос слів з рядка на рядок.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
213-Ч С.48-50
|
|
Дідусева мудрість. Світлана Матвійчук «Де кому жити», Марійка Підгірянка «Мій дідусь»
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
214-П С. 51 |
|
Буква ю. Буква Юю на позначення звукосполучення (йу), звука (у) та м’якості приголосного.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
215-Ч С.52-54 |
|
Небилиці. Наталка Поклад «Небилиці».
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
216-П С. 55 |
|
Буква є. Буква Єє на позначення звукосполучення (йе), звука (е) та м’якості приголосного. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
217-Ч С.56-58 |
|
Сором бути неохайним і брудним. Леся Мовчун «Як очепурили їжачка».
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
218-П С. 59 |
|
Буква ї. Буква Її на позначення звукосполучення [йі].
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
219-Ч С. 60-62 |
|
Квітами барвистими луг цвіте. Анатолій Григорук «Чарівний ліхтарик», Анатолій Камінчук «Бабусині квіти». Робота з дитячою книгою. Брати наші менші. Тигр утік із зоопарку.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
220-П С.63 |
|
Поділ слів на склади. Перенос слів з рядка на рядок. Розвиток зв’язного мовлення. Назви квітів.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
221-Ч С. 64-66 |
|
Руки малі, та до роботи вдалі. За Євгеном Пермяком «Для чого потрібні руки?», Петро Ребро «Немає ледарів у нас»
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
222-П С.67 |
|
Буква «знак м’якшення», перенос слів з буквою «ь»
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
223-Ч С.68-70 |
|
Веселі пригоди пернатих. Петро Ребро «Гусакові панчішки», Ігор Січовик «Ґава». Підсумкова перевірна робота: читання вголос. Автор «Назва твору»
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
224-П С.71 |
|
Буква Ґґ. Зосвоєння українських слів зі звуком (ґ), буквою ґ (вимова,читання)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
225-Ч С. 72-74 |
|
Іди, іди, дощику. Василь чухліб «Голубий дощик», Грицько Бойко «Дощик, дощик». Підсумкова перевірна робота: читання вголос. Автор «Назва твору»
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
226-П С.75 |
|
Буква щ, позначення нею звукосполучення (шч). Вправи на звуко-буквений аналіз слів.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
227-Ч С. 76-78 |
|
Добре вірних друзів мати. Степан Жупанин «Бджілка і світлячок», за Валентиною Осєєвою «До першого дощу».
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
228-П
|
|
Підсумкова перевірна робота: списування
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
229-Ч С.80-82 |
|
Твори без кінця. Микола Василенко «Не вірите?», Леся Вознюк «Лічилка - безконечка». Підсумкова перевірна робота: читання вголос. Автор «Назва твору» |
||||||||||||||||||||||||||||||||
230-П
|
|
Аналіз перевірної роботи. Повторенні й узагальнення вивченого матеріалу
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
231-Ч С.84, 86-88 |
|
У неволі щастя не буває. Станіслав Шаповалов «Коли скриплять стрибунці». Де живе хмара? Оксана Кротюк «Наша хмара». Підсумкова перевірна робота: читання вголос. Автор «Назва твору» |
||||||||||||||||||||||||||||||||
232-П С. 83
|
|
Апостроф. Спостереження за звуками, позначуваними буквами, між якими ставиться апостроф. Вимова і написання слів з апострофом. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
233-Ч С. 90-92, 98-100 |
|
Що на городі росте? Віра Паронова «Сперечались овочі». Описуємо предмет. Костянтин Ушинський «Лисичка-сестричка»
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
234-П С. 79
|
|
Вимова і позначення звуків (дж), (дз), (дз’). Вправи на звуко-буквенний аналіз слів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
235-Ч С. 94-96 |
|
Для малят про звірят. Петро Ребро «Кладочка - загадочка», Ганна Мазур «Вигадливе слонення». Робота з дитячою книгою. Незвичайні пригоди. В нестайко «Незвичайні пригоди у лісовій школі» |
||||||||||||||||||||||||||||||||
236-П С. 105, 109 |
|
Слова - близнюки. Слова, протилежні за значенням.. Розвиток зв 'язного мовлення. Слова ввічливості
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
237-Ч С.102- 104,106 - 108 |
|
Сонечко. Андрій М’ястківський «Кому світить сонечко?». Літо - радості пора. Борис Вовк «Любе літечко» |
||||||||||||||||||||||||||||||||
238-П
|
|
Підсумок за рік |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|