Презентація Уроку" Полліанна-"дівчинка-радість, дівчинка-веселка"

Про матеріал
Дана презентація містить цікаві завдання для учнів 5 класу. Вони спонукають школярів до самостійного висловлення особистих думок щодо вчинків героїв твору.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вчитель зарубіжної літератури Луцук Марія Миколаївна. Полліанна – « дівчинка – радість», « дівчинка - веселка»Туменський навчально-виховний комплекс

Номер слайду 2

Тема: Полліанна – « дівчинка – радість», « дівчинка - веселка» Мета: Характеризувати образ Полліанни; дати оцінку моральним якостям, вчинкам головної героїні; розвивати творчу уяву, навички зв’язного мовлення, спілкування, уміння висловлювати свою думку та обґрунтовувати її; сприяти вихованню кращих моральних якостей, життєвого оптимізму Обладнання: підручники, дидактичний матеріал, музика Бетховена Тип уроку: урок узагальнення знань

Номер слайду 3

« Найбільш яскраві спалахи радості у насзазвичай виникають від несподіваної іскри » Семюель Джонс. Хід і структура урокуІ. Організаційний момент. Оголошення теми і мети уроку. Звучить музика Людвіга ван Бетховена « Ода до радості». Вчитель: Пропоную послухати музику і поміркувати, який настрій вона створює і до яких дій спонукає?Надіюся, що сьогоднішній урок принесе вам задоволення і радість. Тож давайте запишемо тему і епіграф нашого уроку. Чому саме ці слова стали епіграфом нашого уроку?

Номер слайду 4

ІІ. Мотивація навчальної діяльності Сьогодні ми завершуємо роботу над романом Елеанор Портер « Полліанна». Ви розпорощаєтеся з Полліанною на уроці, але в житті, я впевнена, будете згадувати її дуже часто, адже ця дівчинка володіє дивовижним талантом – нести світло і радість усім довкола. Давайте продовжимо радіти життю разом зі Полліанною.

Номер слайду 5

ІІ. Актуалізація опорних знань. Вчитель: Я знаю, що вам завжди піднімає настрій завдання із цієї «бочечки». І так «заморочки із бочки». Чому спілкування з Полліанною дивує всіх, хто її оточує?Що спонукає жителів Белдінгсвіля стати прихильними до Полліанни, полюбити її?Як із появою Полліанни змінюється життя в маленькому містечку?Хто винайшов « гру в радість»?Хто перший зголосився грати з Полліанною в « гру в радість»?Як назвав Полліанну один з персонажів книжки Джон Пендлтон? Чому?Що дарує Полліанна всім, кого зустрічає?

Номер слайду 6

ІІІ. Сприйняття і засвоєння учнями навчального матеріалу1. Робота з кольорописом «Дівчинка – веселка». Вчитель: Один із персонажів книги – Джон Пендлтон називає Полліанну «любителькою веселок», «райдужною дівчинкою». Не тільки тому, що за сюжетом, бажаючи відвернути його від думок про хворобу, Полліанна за допомогою знятих із підсвічників кришталевих підвісок перетворює його сумну кімнату на подобу казкового палацу, що сяє всіма кольорами веселки. У Біблії після Всесвітнього потопу веселка стає знаменням вічного заповіту між Богом і землею. Навіть люди, далекі від віри, сприймають веселку як природне диво, яке торжествує над грозою, дарує тим, хто її бачить, радість і надію. Так вселяє у людей ці надзвичайні почуття і Полліанна.

Номер слайду 7

2. Колективна робота « Веселкове дерево»Спробуйте зробити веселкове дерево характеру Полліанни, обґрунтуйте свій вибір.( розповіді учнів з доповненням вчителя)Червоний: енергійність, активність, рішучість, тому що це колір життєдайної енергії. Жовтогарячий: радість, бо колір символізує тепло і радість. Жовтий: людяність і доброта, оскільки це колір сонця і тепла. Зелений: сподівання на краще, колір символізує надію. Блакитний: душевність, тому що блакитний колір символізує душу. Синій: впевненість, віра, бо це колір довіри. Фіолетовий: багата фантазія та уява, тому що це колір мудрості, вічності.

Номер слайду 8

3. Гра в «Радість». Робота в групах. Вчитель: Колись батько навчив Полліанну « грати в радість», і тепер вона намагається не сумувати і завжди, навіть у найважчій ситуації, знаходити те, чому можна порадіти. Дівчинка підкорила серця слуг, які працювали в будинку, а потім сусідів, а згодом і всіх городян. Усіх вона навчила грати в свою гру, і кожному ця гра допомагала впоратися з хворобами, негараздами і образами. Полліанна, таким чином, знайшла багато друзів і серед дорослих, і серед однолітків, змінила на краще не лише характер тітоньки, а й її долю. Ясним сонечком входить Полліанна в похмурі будинки, і їй вдається пом’якшити, здавалося б, зовсім скам’янілі серця. Люди ж, переймаючи цю гру, стають добрішими, людянішими, починають усвідомлювати мету свого існування. Багато хто з вас говорив, що теж хоче навчитися грати в цю гру. Давайте спробуємо. Пропоную попрацювати в групах: придумати нерадісну ситуацію, озвучити її, а решта груп знайдуть, чому в такій ситуації можна порадіти.

Номер слайду 9

4. Творча робота «SMS» Полліанні»Вчитель: Роман закінчується листом Полліанни тітці Поллі та дядькові Тому про те, що вона може ходити. « Я така рада! Я так усьому рада!» - пише вона рідним і близьким. Ви всі вправно умієте користуватися мобільним зв’язком. Це дуже швидко можна зробити. Скористайтеся макетом мобільного телефона і напишіть SMS Полліанні про те, що було радісного у вас цього дня.

Номер слайду 10

5. Усний твір. Як змінилося б наше село, якби в ньому жила Полліанна?6. Рефлексія. Вчитель: пропоную не менш цікаві завдання за вибором: написати сенкан або девіз життя Полліанни ( у парі, в групі чи індивідуально) Сенкан Полліанна Мудра, весела Живе, радіє, допомагає Навчила всіх у радість грати Оптиміст!Девіз: « Живи і радуйся життю!», « Намагайся теплом своїм всіх зігріти!», «Будь оптимістом і ніколи не сумуй!».

Номер слайду 11

ІV. Домашнє завдання Розповісти про гру в радість своїм близьким і записати їх думку про це. V. Підбиття підсумків урокуІнтерактивна вправа « Займи позицію»Вважаю, що гра в радість дівчинки Полліанни може щось змінити в нашому сучасному житті. ТАК МОЖЛИВО НІ + + _

pptx
Додано
17 лютого 2019
Переглядів
2412
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку