Презентація уроку "Повторення опорних фактів курсу планіметрії."

Про матеріал
Мета уроку: Провести логічне узагальнення і систематизацію по вивченню і упорядкуванню навчального матеріалу з теми „Система опорних фактів курсу планіметрії”, що дозволить учням повторити матеріал теми у цілому та підготуватися до вивчення стеріометрії Формування навичок, застосування набутих знань до розв’язування вправ. Ознайомити учнів з різними способами розв’язування задач. Розвивати логічне мислення, вміння систематизувати, робити висновки, виховання свідомого навчання. Виховувати інтерес до навчання, дбати про активне сприймання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

* * 7 вересня Класна робота

Номер слайду 2

Система опорних фактів курсу планіметрії.

Номер слайду 3

Мета уроку: Провести логічне узагальнення і систематизацію по вивченню і упорядкуванню навчального матеріалу з теми „Система опорних фактів курсу планіметрії”, що дозволить учням повторити матеріал теми у цілому та підготуватися до вивчення стеріометрії Формування навичок, застосування набутих знань до розв’язування вправ. Ознайомити учнів з різними способами розв’язування задач. Розвивати логічне мислення, вміння систематизувати, робити висновки, виховання свідомого навчання. Виховувати інтерес до навчання, дбати про активне сприймання.

Номер слайду 4

Геометрія – це наука про властивість геометричних фігур. Фігури: точка, пряма А a D Z O C

Номер слайду 5

Через будь-які дві точки можна провести пряму, і до того ж тільки одну. Яка б не була пряма , існують точки, що належать цій прямій , і точки, що не належать цій прямій. D А b С В З трьох точок на прямій одна, і тільки одна, лежить між двома іншими. А К О

Номер слайду 6

F N А C Довжина відрізка дорівнює сумі довжин частин, на які його розбиває будь-яка його внутрішня точка FN = FO + ON Кожний відрізок має певну довжину, більшу від нуля. А C O Два відрізки рівні, якщо рівні їх довжини АD = ОС O D

Номер слайду 7

Суміжні кути – два кути, на які розбивається розгорнутий кут внутрішнім променем о А В С <1 Вертикальні кути - це два кути, сторони одного є доповняльними променями сторін другого <1 <2 <3 <4 Вертикальні кути рівні. Сума суміжних кутів дорівнює 180°.

Номер слайду 8

С А В Д Знайти: О Задача 1

Номер слайду 9

С D К М А В О Знайти: Задача 2 1 2 3 5 4 6

Номер слайду 10

А В С Порівняти та Задача 3

Номер слайду 11

Якщо при перетині двох прями січною то ці прямі параллельні. Внутрішні різносторонні кути рівні Відповідні кути рівні оосОднторонні Односторонні в сумі 180°

Номер слайду 12

с 1 а 3 2 b 4 5 6 7 <2 = 130є (вертикальний з даним); <1 = 50є (суміжний з даним); <3 = 50є (суміжний з даним); <4 = 130є (як відповідні кути); <7 = <4 = 130є (вертикальні); <5 = <3 = 50є (внутрішні різносторонні); <5 = <6 = 50є (вертикальні)

Номер слайду 13

а b х 1 < 1 – суміжний з кутом 50є. < 1 = 130є. Якщо внутрішні різносторонні кути рівні, то а||b. < 2 = 70є (внутрішні різносторонні). < х =110є (суміжний з < 2) 2

Номер слайду 14

Трикутники (опорні факти)

Номер слайду 15

Трикутник – це окремий вид многокутника С А В М СМ - медіана С L А B CL –бісектриса С А В Н СН - висота

Номер слайду 16

За кутами За сторонами гострокут­ ний прямокут­ ний тупокутний різносто-ронній рівнобедрений рівносто-ронній

Номер слайду 17

1.Сума кутів трикутника дорівнює 180˚ ∠ А+ ∠ B+ ∠ C=180˚ 2. Зовнішній кут трикутника дорівнює сумі двох внутрішніх кутів трикутника, не суміжних з ним. ∠ BAK= ∠ ACB + ∠ ABC B C A K Медіана прямокутного трикутника, проведена до гіпотенузи, дорівнює половині гіпотенузи. A C M B

Номер слайду 18

А 1. В С ? А С В ? 2. 3. С А В ? ? 4. 5. 6. 7. ? ? ? ? х х 2х ? ? ? А А А А В В В В С С С С

Номер слайду 19

Усі три медіани трикутника перетинаються в одній точці, яка ділить кожну з них у відношенні 2:1 рахуючи від вершини трикутника. BN/NK=2/1 B M K A N C Середня лінія трикутника, яка сполучає середини двох його сторін, паралельна третій стороні і дорівнює її половині. KL=ЅAB

Номер слайду 20

Формулювання теореми Піфагора (алгебраїчне формулювання) a2 + b2 = c2 В прямокутному трикутнику квадрат гіпотенузи дорівнює сумі квадратів катетів. a b c

Номер слайду 21

В прямокутному трикутнику квадрат катетата дорівнює квадрат гіпотенузи мінус квадрат другого катета. с в а А В С a2 = c2 - b2 b2 = c2 - a2

Номер слайду 22

У прямокутній трапеції АВСД з основами АД і ВС, кут А – прямий, АВ = 4дм. З вершини С до основи АД проведений перпендикуляр СК, КД = 3дм, Знайдіть СД. Дано: АВСД – трапеция, <А =900 АВ = 4 дм. СК АД , КД = 3 дм. Знайти: СД.

Номер слайду 23

Оскільки АВСД трапеція: АД//ВС, АВ//СК, АВ = СК = 4дм. Розглянемо ∆СДК, <К = 90°. CD2=KD2=KD2+CK2 За теоремою Піфагора: CD2= ; CD= =√25=5 (дм)

Номер слайду 24

a2 = B a A C c b Квадрат будь-якої сторони трикутника дорівнює сумі квадратів двох інших його сторін без подвоєного добутку цих сторін на косинус кута між ними. b2 + c2 – 2bc cosα. b2 = a2 + c2 – 2 a c cos  c2 = a2 + b2 – 2 a b cos  =

Номер слайду 25

A C B a b c

Номер слайду 26

1.ВИЗНАЧТЕ ВИД ТРИКУТНИКА ІЗ СТОРОНАМИ 5, 6 ,7 см. > 2. ВИЗНАЧТЕ ВИД ТРИКУТНИКА ІЗ СТОРОНАМИ 2, 3, 4 см. > aІ> bІ+cІ трикутник тупокутний. aІ= bІ+cІ трикутник прямокутний aІ< bІ+cІ трикутник гострокутний трикутник гострокутний трикутник тупокутний.

Номер слайду 27

Знайдіть довжину сторони ВС. А С В 3

Номер слайду 28

4 С А В ? Знайти кут В 2 2 3

Номер слайду 29

C В A a sinA b sinB = = c sinC a b c Теорема синусів. Сторони трикутника пропорційні синусам протилежних кутів.

Номер слайду 30

де R – радіус кола, описаного навколо ∆ АВС

Номер слайду 31

AB sinC BC sinA = C A B 600 600 ? 2 3 3 2 Таблица

Номер слайду 32

домашнє завдання: Переглянути презентацію і записати приклади в зошити. Виконати завдання з презентації

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тимченко Олена Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додав(-ла)
Паніна Ірина
До підручника
Геометрія (академічний рівень) 10 клас (Біляніна О.Я., Біляніна Г.І., Швець В.О.)
Додано
31 жовтня 2022
Переглядів
896
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку