Закріплення. До підручника «Українська мова. БУКВАР» К. Пономарьова. Велика буква С. Навчання грамоти 1 клас
Номер слайду 2
Мета: ознайомити учнів з великою друкованою буквою С, вчити друкувати її; закріплювати вміння друкувати вивчені літери; формувати навичку читання; удосконалювати вміння розпізнавати велику й малу букви «ес» у тексті; вчити сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом; розвивати вміння розповідати за малюнком; виховувати бажання вживати корисну їжу. Очікувані результати: здобувач освіти вміє друкувати та розпізнавати велику букву е. С, вивчені букви; писати слухові диктанти; вміє складати речення за малюнками. Формування ключових компетентностей:уміння вчитися: приймати мету, яку ставить вчитель; створити умови, що сприяють появі інтересу до навчальної книги — букваря, бажання вчитися; контролювати й оцінювати свої результати; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, аналізувати; розвивати критичне мислення, уміння висловлювати свою думку; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, виконувати завдання за зразком, співпрацювати в парі, виконувати розумові операції й практичні дії;комунікативної: розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);соціальної: розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, групі; виховувати толерантність, повагу до однокласників та членів родини;здоров’язберігаючої: формувати основи культури здоров’я під час читання;інформаційної: удосконалювати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника.
Номер слайду 3
синиця. Що за пташечка така. Все літа коло вікна?Жовтогруда, білолиця. Ну, звичайно, це …
Номер слайду 4
Сьогодні на урок до вас завітала
Номер слайду 5
Який звук часто повторюється?Чим відрізняється вимова звука [ с ] від [ с’]?Синиці сіно сушили, Сороки солому носили.
Номер слайду 6
Звуковий аналіз слівсирсік
Номер слайду 7
Звуковий аналіз слів
Номер слайду 8
САМАСАОСОУСУІСІИСИЕСЕСОМСУМСІМСИЛАСЕЛОПРОЧИТАЙ
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Кого ви бачите на малюнку? Чим займаються діти?Робота за підручником с. 64-65. Доберіть імена дівчинці і хлопчику, щоб починалися на букву «е. С». Пригадайте, з якої букви імена?
Номер слайду 11
Сьогодні на уроці читання ми познайомимося з великою друкованою буквою «е. С», будемо її друкувати, удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів, вчитися читати та будувати речення. Сс
Номер слайду 12
Надрукуйте букву С у себе в робочому зошиті
Номер слайду 13
Завдання від Читалочки: прочитай колонками, потім рядками
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Прочитай чистомовку від Щебетунчика: повільно, ланцюжком, хоромrrrrr
Номер слайду 16
Розгляньте малюнки. Назвіть, хто або що на них зображено. Надрукуйте ці слова в зошиті.
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Спускайся з гірки, читаючи речення.
Номер слайду 19
Робота з текстом. Прослухай або прочитай текст
Номер слайду 20
Вправа «Ромашка Блума»Дай відповіді на питання. Хто ?Що роблять?Який?Чому?Заголовок. Коли?
Номер слайду 21
Обведіть всі букви ес та е. С
Номер слайду 22
{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}‘Здогадайся, яке слово заховалось у схемі. Чим воно цікаве?
Номер слайду 23
Пригадай, яку букву вивчали на уроці?Для чого потрібно вміти друкувати велику букву?Доберіть слова, які пишуться з великої букви е. СВправа «Мікрофон»