Мета: ознайомити учнів з великою друкованою буквою С, вчити друкувати її; закріплювати вміння друкувати вивчені літери; формувати навичку читання; удосконалювати вміння розпізнавати велику й малу букви «ес» у тексті; вчити сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом; розвивати вміння розповідати за малюнком; виховувати бажання вживати корисну їжу. Очікувані результати: здобувач освіти вміє друкувати та розпізнавати велику букву е. С, вивчені букви; писати слухові диктанти; вміє складати речення за малюнками. Формування ключових компетентностей:уміння вчитися: приймати мету, яку ставить вчитель; створити умови, що сприяють появі інтересу до навчальної книги — букваря, бажання вчитися; контролювати й оцінювати свої результати; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, аналізувати; розвивати критичне мислення, уміння висловлювати свою думку; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, виконувати завдання за зразком, співпрацювати в парі, виконувати розумові операції й практичні дії;комунікативної: розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);соціальної: розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, групі; виховувати толерантність, повагу до однокласників та членів родини;здоров’язберігаючої: формувати основи культури здоров’я під час читання;інформаційної: удосконалювати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника.