Котик- в дитячій творчості

Про матеріал
Інтегрований урок мистецтва, технології та української мови. Повторення пісень, розучування ігор, відгадування загадок, складання розповіді.
Перегляд файлу

Інтегрований урок мистецтва, технології та української мови ( 1 клас)

Тема.  Котик- в дитячій творчості 

Мистецтво. Повторення пісень «Ходить гарбуз по городу», «Невдаха-Черепаха»,  «Ой до нори, Мишко, до нори». Ознайомлення дітей із поняттям «Темп».

 

Технології. Виконання композиції «Кіт та Мишка». Робота з папером, клеєм.

 

Українська мова. Складання усної розповіді на основі серії малюнків «Кіт та мишенята».

 

Мета. 

Закріплення  вивчених пісень; ознайомлення дітей із поняттям «темп».

Вдосконалення уміння працювати із ножицями та клеєм. Розвивати уяву, фантазію та уміння компонувати.

Поповнити  словниковий запас учнів.

 

Обладнання. Набір елементів  для створення композиції «Кіт та Мишка». Ілюстрації  для складання розповіді «Пригода Котика». Ілюстрації повідомлення із життя польових мишей. Таблиці із назвами темпу музики. Музика для фону під час виконання роботи. Малюнки Кота та Мишки на дошці.

 

 Хід уроку:

І. Привітання

- Доброго ранку ! Доброго дня !

   Бажаєм сьогодні! Бажаєм щодня !

2. Активування знань. Українська мова

 Відгадайте загадку:

1. Вусатий, хвостатий, кігті і зуби гострі має, мишок полюбляє. (Котик) (відкрити зображення котика).

2. Маленька, сіренька, довгий хвостик має, зернятка поїдає. (Мишка) (відкрити зображення мишки).

 

 

Учитель.

- Сьогодні до нас завітали у  гості Котик і Мишка. Вони підготували нам низку цікавих завдань. Тож, діти, попрацюймо над ними ?

Для гарної роботи на уроці нам потрібно потренувати свої язички. Тож перше завдання наших гостей СКОРОМОВКА

«Тишком- нишком вийшла мишка із нори. В неї хвіст і вушка догори».

 (Опрацювати повільно, прискорюючи темп мовлення, промовляти тихіше, голосніше, по одному та у парах, порядово і всі разом).

- Молодці! Гарно працювали.  Мишка принесла нам повідомлення про себе. (Презентація лепбуків про польових мишок – де живуть, чим харчуються та як зимують.).

 Мистецтво.

- Котик знає, що ви любите співати і просить заспівати пісні, які ви нещодавно вивчили про  дружну овочеву сімейку «Ходить Гарбуз по городу» та Черепашку.

(Презентація про характер виконання пісень, темп, порівняння змісту, ладу.)

Виконання  пісень.

Українська мова

- Наш Котик нещодавно потрапив у пригоду. А що з ним трапилося він зобразив  на малюнках. Уважно  розгляньте їх, подумайте, у якому порядку відбувалися події та складіть розповідь.

Слова для використання (написані на дошці): одного разу, безтурботно весело гралися, знайшли, повітряна кулька, Мурко, зрадів, злякався, втік, зраділи, весело сміялися.

Слухання розповіді дітей.

Мистецтво.

- Згадаймо, яку пісню ми знаємо про майже таку пригоду Котика? – Так. «Ой до нори, Мишко, до нори». Проспіваймо  її.

( виконання пісні)

– А хто знає, чому у пісні нірку називають «золотою коморою» ? .

– Звичайно, бо там мишка зберігає золоті зернятка. Ними вона харчується взимку.

 

Фізкультхвилинка.

Сірий котик міцно спав,

Навіть пісню не співав.

Та нарешті він проснувся

І  довкола озирнувся.

Став смачненько потягатись

І чистенько умиватись.

Порозчісував він  вуса,

Довгі-довгі, русі-русі.

Зуби й кігті погострив

Й до комірчини побрів.

Буде мишку полювати

І добро оберігати.

Й ми, як котик, відпочили,

Щоб зміцніли наші сили.

 

Технології.

- А зараз Котик пропонує вам зобразити подію власноруч, створивши композицію, яка так і називається «Котик і Мишка» за допомогою уже готових до роботи складових частин.

1. Повторити правила безпечного користування ножицями, клеєм, серветками, використання для дизайну квіточок-наклейок.

2. Робота над створенням композиції. Вибір розташування    елементів за власним задумом.

3. Виконання роботи самостійно під музичний супровід.

Виставка та показ  виконаних робіт.

 

Мистецтво.

- Повторення. Котик і Мишка просять нас відповісти: з якою швидкістю Котик підкрадався до Мишки? Повільно, щоб не злякати її. ( на дошці відкриваю слово «повільно»). Як  Мишка втікала від нього? Швидко, щоб  Котик її не наздогнав. (на дошці відкриваю слово «Швидко»). А з якою швидкістю ви виконували роботу по створенню композиції? Помірно. Так, щоб робота була охайною і виконана вчасно. ( на дошці відкриваю слово «Помірно»).

- Діти, згадайте, яким одним словом можна об’єднати ці слова? Звичайно «Темп». У музиці «Темп» - це швидкість виконання музичного твору.  Темп присутній скрізь, треба тільки його побачити та відчути. Як летить літак? Як повзла наша Черепаха, яка була невдахою?  А як ходив по городу Гарбуз? Мабуть, ми не можемо собі уявити, щоб  він  бігав чи плентався? То ж запам’ятаймо, що темп у музиці – це швидкість виконання музичного твору. Повторимо основні  назви: швидко, помірно, повільно.

 

Вікторина «Назви темп».

- Послухайте музику і скажіть у якому темпі вона виконана (відповіді учнів).

( звучить музика )

 

Рухлива гра «Впіймай Мишку»

- Зараз нам Котик і Мишка пропонують пограти в гру «Впіймай Мишку».

- Тук-тук.

- Хто там?

- Сам Кіт.

- За ким прийшов?

- За Мишкою.

- Мишка спить.

- Розбудіть.

(повторення слів)

Умова гри. Вибирати Мишку і Котика за допомогою «Палочки-мирилочки», діти утворюють коло. Мишка посередині , а Котик- зовні кола просить вийти Мишку.

Проведення гри.

 

 

Рефлексія.

 -  Чи сподобався вам урок?

 -  Що саме сподобалося?

 - Що запам’ятали? 

 - Якою була Мишка?

 - Яким був Котик?

 - Які види темпу ви вивчили?

docx
Додав(-ла)
Торяник Ніна
Додано
31 жовтня 2023
Переглядів
147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку