Тема. Як заощадити електроенергію. Метанавчати застосовувати в житті знання про збереження тепла й електроенергії в побуті; дослідити, як можна зменшити втрати тепла та електроенергії в оселях; активізувати пізнавальну діяльність дітей; розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу критичне мислення ; виховувати пізнавальний інтерес, бережливе ставлення до навколишнього середовища, естетичний смак. 4 клас. Я досліджую світ(до підручника Гільберг)
Щороку на планеті Земля зменшуються запаси корисних копалин. Тому треба не збільшувати виробництво енергії, а економно її використовувати, а також шукати інші джерела енергії. На уроці продовжимо з’ясовувати, що ми можемо зробити, щоб зменшити витрати палива та економно використовувати енергію.
У кожному будинку, квартирі люди використовують для власних потреб побутову електричну техніку: телевізор, праску, пральну машину, комп’ютер та іншу. З кожним роком кількість таких приладів зростає. Для роботи кожного із цих приладів витрачається багато електроенергії. Робота з таблицею «Пам'ятайте» - ст. 96 підручник
Робота в парах. Познач " + " , що треба робити для збереження електроенергії. Підтримувати чистоту віконного скла. Використовувати енергозберігаючі лампочки. Залишати комп'ютер увімкненим протягом цілого дня. Дверцята холодильника не відчиняти надовго. Ставити в холодильник гарячі страви. Холодильник розміщувати біля батареї. Використовувати пилосос з чистими фільтрами.
Діти у вас на партах лежать маленькі записочки. На них вказано що можна виготовити на 1 КВт зекономленої електроенергії . Прочитайте.-50 зошитів по 24 аркуші;-18 підручників;-1 пару шкільного взуття;-30000 ручок;-40000 олівців;-50000 пластмасових лінійок.-36 кг хліба. -17 кг цукру.- 23 кг борошна. -6 кг олії. Прийом «Дивуй»
Перевіряємо себе1. Як електроенергія надходить у ваш дім?2. Розкажіть, як заощадити електроенергію в побуті?3. Чим небезпечні несправні електроприлади?4. Які способи економії електроенергія ви хочете випробувати в себе вдома?5. Продовж речення ( за вибором):«Сьогодні я дізнався/дізналася…»«Було цікаво…»«Я спробую…»