Математичний диктант 1. Павук бачить муху на відстані 2 дм. Скільки це сантиметрів?2. Довжина п’явки 12см. Скільки це міліметрів?3. Корінь яблуні може вирости завширшки на 10м. Подайте в см.4. Довжина маляти анаконди 90см. Скільки це дециметрів?5. Висота дога 80см, а фокстер’єра – на 4дм менше. Чому дорівнює висота фокстер’єра?
Тема: Одиниці маси. Розв'язування задачі за блок-схемою. Розв'язування рівнянь. Цілі уроку: одиницями маси — грамом, тонною; встановити співвідношення між грамом і кілограмом, між кілограмом і тонною; формувати вміння розв’язувати задачі за блок – схемою; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, творчі здібності; вміння користуватися терезами, зважувати предмети, виховувати старанність.
Х ‧ 20 = 600х = 600:20х =3030‧20=600у : 1 = 100у = 100 ‧ 1у = 100100:1=100 580 – х = 330х =580-330х =250580-250=330у : 5 = 100у = 100‧5у =500500:5=100х+460 = 750х = 750-460х =290290+460=750х–250 = 450х =450+250х =700700- 250=45025+ х = 250х =250 - 25х = 22525+225=250х : 170 = 0х =0‧170х =00:170=0 Перевіряємо!120: у=12у = 120:12у = 10120:10=1223 ‧ х = 230х =230:23х =1023‧10=230х + 470 = 620х = 620-470х = 150150+470=620350 – х = 170х = 350-170х = 180350-180=170
Робота в групах 𝟏𝟐 (половину) від 1 ц = 𝟏𝟒 ( чверть) від 1 ц = 𝟏𝟓 (п’яту частину) від 1 ц = 𝟏𝟏𝟎 (десяту частину) від 1 ц = 𝟏𝟐 (половину) від 1 дм = 𝟏𝟒 ( чверть) від 1дм = 𝟏𝟓 (п’яту частину) від 1 дм = 𝟏𝟏𝟎 (десяту частину) від 1 дм = 𝟏𝟐 (половину) від 1 м = 𝟏𝟒 ( чверть) від 1 м = 𝟏𝟓 (п’яту частину) від 1 м = 𝟏𝟏𝟎 (десяту частину) від 1 м =
Перевіряємо! 𝟏𝟐 (половину) від 1 ц = 50 кг 𝟏𝟒 ( чверть) від 1 ц = 25 кг 𝟏𝟓 (п’яту частину) від 1 ц = 20 кг 𝟏𝟏𝟎 (десяту частину) від 1 ц =10 кг 𝟏𝟐 (половину) від 1 дм = 5 см 𝟏𝟒 ( чверть) від 1дм = 25 мм 𝟏𝟓 (п’яту частину) від 1 дм = 2 см 𝟏𝟏𝟎 (десяту частину) від 1 дм = 1см 𝟏𝟐 (половину) від 1 м = 50 см 𝟏𝟒 ( чверть) від 1 м = 25 см 𝟏𝟓 (п’яту частину) від 1 м = 20 см 𝟏𝟏𝟎 (десяту частину) від 1 м = 10 см