Презентація уроку з математики "Одиниці маси. Розв*язування задачі за блок-схемою.Розв*язування рівнянь.

Про матеріал
Презентація уроку з математики "Одиниці маси. Розв*язування задачі за блок-схемою.Розв*язування рівнянь. Нова українська школа (розробки уроків за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок-подорож «Міньйони у Казковій країні»3 клас Федорівська гімназія. Підготувала: вчитель початкових класів. Біленька Олеся Миколаївна

Номер слайду 2

Одного разу Міньйони Джордж, Дейв та Крег потрапили у дуже красиву Казкову країну

Номер слайду 3

Дуже добрі та мудрі її жителі погодились допомогти Міньйонам , але після того, як вони вирішать всі завдання і отримають ключ від чарівних дверей, які повернуть їх додому.

Номер слайду 4

600+400800-120340-90470+50900-60800:8:160:60‧1200:10‧130 : 3‧050:5:10 Завдання від Простачка «Порахуйте швидко!»

Номер слайду 5

Завдання від феї «Порівняйте !»5 м 4 дм5 м 40 см=7 км 680 м7 км 068 м< 4 дм 8см5 дм< 

Номер слайду 6

25 лютого Класна робота Каліграфічна хвилинка Запишіть числа у порядку зростання від 457 до 464;

Номер слайду 7

Математичний диктант 1. Павук бачить муху на відстані 2 дм. Скільки це сантиметрів?2. Довжина п’явки 12см. Скільки це міліметрів?3. Корінь яблуні може вирости завширшки на 10м. Подайте в см.4. Довжина маляти анаконди 90см. Скільки це дециметрів?5. Висота дога 80см, а фокстер’єра – на 4дм менше. Чому дорівнює висота фокстер’єра?

Номер слайду 8

Перевір себе! 20см, 120 мм,1000 см,9 дм, 4 дм .

Номер слайду 9

Тема: Одиниці маси. Розв'язування задачі за блок-схемою. Розв'язування рівнянь. Цілі уроку: одиницями маси — грамом, тонною; встановити співвідношення між грамом і кілограмом, між кілограмом і тонною; формувати вміння розв’язувати задачі за блок – схемою; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, творчі здібності; вміння користуватися терезами, зважувати предмети, виховувати старанність.

Номер слайду 10

Вправа «Очікування від уроку» Я хочу дізнатися про… Я хочу навчитися…Я хочу побачити… Я хочу допомогти…Я хочу отримати…

Номер слайду 11

Маса якого предмета є найменшою? А якого найбільшою? 100 г 5 кг 1 г 2 г 50 г

Номер слайду 12

Масу великих вантажів вимірюють центнерами і тоннами. Масу невеликих предметів вимірюють грамами.1 кг = 1000г1 т = 1000 кг 1 ц = 100 кг1 т = 10 ц  1 кг = 𝟏𝟏𝟎𝟎𝟎 т 1 кг = 𝟏𝟏𝟎𝟎 ц 1 ц = 𝟏𝟏𝟎 т 

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Стародавні міри маси Золотник – 4 г Гривня – 400 г Пуд – 16 кг Фунт – 453 гstyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 15

Перші ваги (терези)Ваги у вигляді рівноплечового коромисла з підвішеними чашами використовувалися і Древньому Вавилоні та Єгипті. Близько 7000 років тому єгиптяни винайшли перші ваги.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Ваги для великих вантажів

Номер слайду 19

Спробуйте дізнайтеся вагу предметів

Номер слайду 20

Міньйони зустріли свого друга лікаря Грю. Допоможи їм вирішити задачу, яку дав їм Грю. Порівняйте! - 2 г На скільки більше?У скільки разів?

Номер слайду 21

Наші друзі Джорж та Крег втомилися, і вирішили показати жителям Казкової країни, що вони не лише добре вирішують завдання, а ще вміють розважатись.

Номер слайду 22

Задача Б. – 5 м. по 20 кг М. – 7 м. по ? кг 170 кг ? ?205170 7 ?

Номер слайду 23

Робота в парах. Х ‧ 20 = 600х + 460 = 750у : 1 = 100х–250 = 45025 + х = 25023 ‧ х = 230120 : у=12 х + 470 = 620у : 5 = 100580 – х = 330х : 170 = 0350 – х = 170

Номер слайду 24

Х ‧ 20 = 600х = 600:20х =3030‧20=600у : 1 = 100у = 100 ‧ 1у = 100100:1=100 580 – х = 330х =580-330х =250580-250=330у : 5 = 100у = 100‧5у =500500:5=100х+460 = 750х = 750-460х =290290+460=750х–250 = 450х =450+250х =700700- 250=45025+ х = 250х =250 - 25х = 22525+225=250х : 170 = 0х =0‧170х =00:170=0 Перевіряємо!120: у=12у = 120:12у = 10120:10=1223 ‧ х = 230х =230:23х =1023‧10=230х + 470 = 620х = 620-470х = 150150+470=620350 – х = 170х = 350-170х = 180350-180=170

Номер слайду 25

Робота в групах 𝟏𝟐 (половину) від 1 ц = 𝟏𝟒  ( чверть) від 1 ц = 𝟏𝟓 (п’яту частину) від 1 ц = 𝟏𝟏𝟎 (десяту частину) від 1 ц =   𝟏𝟐 (половину) від 1 дм = 𝟏𝟒  ( чверть) від 1дм = 𝟏𝟓 (п’яту частину) від 1 дм = 𝟏𝟏𝟎 (десяту частину) від 1 дм =   𝟏𝟐 (половину) від 1 м = 𝟏𝟒  ( чверть) від 1 м = 𝟏𝟓 (п’яту частину) від 1 м =  𝟏𝟏𝟎 (десяту частину) від 1 м =  

Номер слайду 26

Перевіряємо! 𝟏𝟐 (половину) від 1 ц = 50 кг 𝟏𝟒  ( чверть) від 1 ц = 25 кг 𝟏𝟓 (п’яту частину) від 1 ц = 20 кг 𝟏𝟏𝟎 (десяту частину) від 1 ц =10 кг   𝟏𝟐 (половину) від 1 дм = 5 см 𝟏𝟒  ( чверть) від 1дм = 25 мм 𝟏𝟓 (п’яту частину) від 1 дм = 2 см 𝟏𝟏𝟎 (десяту частину) від 1 дм = 1см   𝟏𝟐 (половину) від 1 м = 50 см 𝟏𝟒  ( чверть) від 1 м = 25 см 𝟏𝟓 (п’яту частину) від 1 м = 20 см 𝟏𝟏𝟎 (десяту частину) від 1 м = 10 см  

Номер слайду 27

Молодці! Супер!

Номер слайду 28

Добрі розумники і розумниці за наші старання жителі Казкової країни подарували нам чарівний ключ, який відкриє чарівні двері і поверне нас додому!А поки ми здійснюємо зворотний шлях, намалюйте вдома найцікавіший момент нашої подорожі!

Номер слайду 29

ЗМІГ (змогла)… ЗАПАМʼЯТАВ (ла)…ЗНАЮ…Я

Номер слайду 30

Я вважаєте, що було важко на уроці. Мені потрібно потрібно порацювати над темою додатково. Я вважаєю, що навчився(ла) розв'язувати приклади і задачі, але мені ще потрібна допомога. Я вважаю,що урок пройшов для мене плідно, з користю. Тепер я можу допомогти іншим. Рефлексія

Номер слайду 31

До нових зустрічей!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пасічник Галина
    Фантастична презентація та урок. Дякую Вам. Натхнення Вам!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
3 березня 2022
Переглядів
829
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку