Діагностувальна робота з математики № 8 2 клас
«Числа. Дії над числами. Таблиці множення і ділення»
П.І._______________________________________
3, 6, …, 12, …, …, 21, …, 27, …
3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 = 3 ∙ 6 8 ∙ 2 = 8 + 8
7 + 7 + 7 = ____________ 6 ∙ 3 =_________
4 + 4 + 4 + 4 + 4 = ____
________ 5 ∙ 4 = ______________
9 + 9 + 9 + 9 … 9 ∙ 2 3 ∙ 7 … 4 ∙ 5
2 ∙ 8 … 2 + 2 + 2 + 2 4 + 4 + 4 … 2 ∙ 6
5 ∙ 5 + 35 =____ 40 – 4 ∙ 8 = _____
28 : 4 +19= ____ 90 – 45 : 9=_____
3 ∙ 9 – 20 = _____ 2 ∙ 4 + 5 =_____
У вітальні стояв стіл і 6 стільців. Скільки всього ніжок було у стола
та стільців? (Розв’яжи задачу зручним для тебе способом)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
в 2 рази довший першого. Познач довжину кожного відрізка.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6, 7, 8, 10, 11, 12, 15, 18, 20, 21
40 : ___= 5 30 : ___= 6 36 :___=9 35 : ___= 7
Мій настрій: Завдання для мене були:
Дуже легкі
Легкі
Не знаю
Складні
Дуже складні
Оцінювання:
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги.
Діагностична робота № 8 з математики 2 клас
«Числа. Дії над числами. Таблиці множення і ділення»
П.І._______________________________________
5, 10, …, 20, …, …, 35, …, 45, …
4 + 4 + 4 + 4 + 4 = 4 ∙ 5 7 ∙ 3 = 7 + 7 + 7
9 + 9 + 9 = ____________ 6 ∙ 6 =_________
5 + 5 + 5 + 5 + 5 = ____________ 8 ∙ 4 = ___________
8 + 8 + 8 + 8 … 9 ∙ 2 5 ∙ 8 … 4 ∙ 9
2 ∙ 7 … 2 + 2 + 2 3 + 3 + 3 … 3 ∙ 6
5 ∙ 8 + 25 =____ 50 – 4 ∙ 5 = _____
36 : 4 + 19= ____ 100 – 50 : 10=_____
4 ∙ 9 – 20 = _____ 6 ∙ 4 + 15 =_____
У вітальні стояв стіл і 4 стільці. Скільки всього ніжок було у стола ? (Розв’яжи задачу зручним для тебе способом)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
в 2 рази довший першого. Познач довжину кожного відрізка.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6, 7, 8, 10, 11, 12, 15, 18, 20, 21
20 : ___= 5 48 : ___= 6 36 :___= 4 35 : ___= 5
Мій настрій: Завдання для мене були:
Дуже легкі
Легкі
Не знаю
Складні
Дуже складні
Оцінювання:
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги.