Діагностувальна робота з математики № 8 2 клас «Числа. Дії над числами. Таблиці множення і ділення»

Про матеріал
Діагностувальна робота з математики № 8 2 клас «Числа. Дії над числами. Таблиці множення і ділення» Нова українська школа (розробки уроків за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ)
Перегляд файлу

Діагностувальна робота  з математики № 8  2 клас

 «Числа. Дії над числами. Таблиці множення і ділення» 

П.І._______________________________________

 

  1. Встанови послідовність та встав пропущені числа:

3, 6, …, 12, …, …, 21, …, 27, …

 

  1. Заміни дію додавання дією множення та навпаки за зразком:

3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 = 3 ∙ 6                    8 ∙ 2 = 8 + 8

7 + 7 + 7 = ____________                      6 ∙ 3 =_________

4 + 4 + 4 + 4 + 4 = ____

 

 

________         5 ∙ 4 = ______________      

 

  1. Порівняй вирази ( > , < , = )

9 + 9 + 9 + 9 … 9 ∙ 2                   3 ∙ 7 … 4 ∙ 5

2 ∙ 8 … 2 + 2 + 2 + 2                   4 + 4 + 4 … 2 ∙ 6

 

  1. Знайди значення виразів:

5 ∙ 5 + 35 =____                             40 – 4 ∙ 8 = _____

28 : 4 +19= ____                            90 – 45 : 9=_____

3 ∙ 9 – 20 = _____                           2 ∙ 4 + 5 =_____

 

 

  1. Розв’яжи задачу: 

F:\стіл.jpg

 

   У вітальні стояв стіл і 6 стільців. Скільки всього ніжок було у стола

та стільців? (Розв’яжи задачу зручним для тебе способом)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Накресли два відрізки: перший – довжиною 6 см, а другий

в 2 рази довший першого. Познач довжину кожного відрізка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Іринка множила числа , зображені на картках. Підкресли числа, які вона отримала у добутках.

 

                                                                                             

 

 

6, 7, 8, 10, 11, 12, 15, 18, 20, 21

 

  1. Знайди пропущені числа:

 

40 : ___= 5      30 : ___= 6         36  :___=9      35 : ___= 7

 

 

      Мій настрій:                                                                      Завдання для мене були:

C:\Users\Таня\Desktop\1532766628.jpg     

                                                                                      Дуже легкі                     

                                                                                                   Легкі

                                                                                                   Не знаю 

                                                                                                   Складні

                                                                                                                                     Дуже складні        

 

 

 Оцінювання:

++   має значні успіхи;

+     демонструє помітний прогрес;

V    досягає результату з допомогою вчителя;                    

!     ще потребує уваги і допомоги.                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота  № 8 з математики  2 клас

 «Числа. Дії над числами. Таблиці множення і ділення» 

П.І._______________________________________

 

  1. Встанови послідовність та встав пропущені числа:

5, 10, …, 20, …, …, 35, …, 45, …

 

  1. Заміни дію додавання дією множення та навпаки за зразком:

4 + 4 + 4 + 4 + 4  = 4 ∙ 5                           7 ∙ 3 = 7 + 7 + 7

9 + 9 + 9 = ____________                       6 ∙ 6 =_________

5 + 5 + 5 + 5 + 5 = ____________           8 ∙ 4 = ___________     

 

  1. Порівняй вирази ( > , < , = )

8 + 8 + 8 + 8 … 9 ∙ 2                   5 ∙ 8 … 4 ∙ 9

2 ∙ 7 …  2 + 2 + 2                        3 + 3 + 3 … 3 ∙ 6

 

  1. Знайди значення виразів:

5 ∙ 8 + 25 =____                             50 – 4 ∙ 5 = _____

36 : 4 + 19= ____                           100 – 50 : 10=_____

4 ∙ 9 – 20 = _____                           6 ∙ 4 + 15 =_____

 

 

  1. Розв’яжи задачу: 

F:\стіл.jpg

 

   У вітальні стояв стіл і 4 стільці. Скільки всього ніжок було у стола ? (Розв’яжи задачу зручним для тебе способом)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Накресли два відрізки: перший – довжиною 5 см, а другий

в 2 рази довший першого. Познач довжину кожного відрізка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Іринка множила числа , зображені на картках. Підкресли числа, які вона отримала у добутках.

 

                                                                                             

 

 

6, 7, 8, 10, 11, 12, 15, 18, 20, 21

 

  1. Знайди пропущені числа:

 

20  : ___= 5      48  : ___= 6         36  :___= 4      35 : ___= 5

 

 

      Мій настрій:                                                                      Завдання для мене були:

C:\Users\Таня\Desktop\1532766628.jpg     

                                                                                      Дуже легкі                     

                                                                                                   Легкі

                                                                                                   Не знаю 

                                                                                                   Складні

                                                                                                                                     Дуже складні        

 

 

 Оцінювання:

++   має значні успіхи;

+     демонструє помітний прогрес;

V    досягає результату з допомогою вчителя;                    

!     ще потребує уваги і допомоги.                                              

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
3 березня 2022
Переглядів
5057
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку