Розробка уроку з математики для учнів 1 –го класу
із теми: Утворення і назви чисел від 40 до 100. Лічба в межах 100. Задачі на знаходження остачі.
Урок з математики вчителя початкових класів Глевахівської ЗОШ I-IIIступенів Литвин Галина Володимирівна
Пролунав дзвінок, починаємо урок. Пролунав дзвінок, починаємо урок.
Ролі Літератори Історики Науковці
11 14 17 15 10 13 16 19 2 6 8 10 12 13 15 16 17 16 14 13 12 11 14 15 17 18 20 1 3 4 5 7
Вправа “Світлофор” 8+7=14 12-4=7 9+4=13 13-2-3=10 15 8 13 8
Каліграфічна хвилинка 1+2=…+1=…+2=…+3=
Математичний диктант 23, 25,29,30,18,39,35
Утворення десятка 10
Лічба десятками
Лічба десятками 1 десяток 2 десятки 3 десятки 4 десятки 5 десятків 6 десятків 7 десятків 8 десятків 9 десятків 10 десятків 1 сотня
Працюємо за підручником
Працюємо за підручником Задача Умова Запитання Вираз Відповідь
Творча робота над задачею Склади задачу і розв` яжи: Було- Від`їхало- Залишилося- ? Відповідь: Ім` я твоє
В гостях у равлика
Полічи кружечки. Скільки великих кружечків? А малих? Яких кружечків більше – червоних чи синіх?
Продовж ряд, вибравши фігуру внизу. …
Чим різняться групи фігур?
Автори
Продзвенів дзвінок Та й закінчився урок. За який спасибі всім: і дорослим, і малим!
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект