Презентація "Уявлення про звичайні дроби"

Про матеріал

Презентація окрім теоритичних та практичних завдань, також містить інформацію, щодо історії виникнення звичайних дробів, та декілька історичних варіантів запису.

Мета: формувати поняття про дробові числа, звичайні дроби; навчити учнів розпізнавати звичайний дріб, дробове число, читати й записувати звичайні дроби, розв'язувати нестандартні задачі на знаходження дробу від числа. Розвивати логічне мислення, виховувати культуру математичних записів, підвищувати інтерес до вивчення математики та її історії.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вч. Математики: Лукичова Н. С.дроби. Уявленнязвичайніпро1

Номер слайду 2

Мета уроку:формувати поняття про дробові числа, звичайні дроби; навчити учнів розпізнавати звичайний дріб, дробове число, читати й записувати звичайні дроби, розв'язувати нестандартні задачі на знаходження дробу від числа. Розвивати логічне мислення, виховувати культуру математичних записів.2

Номер слайду 3

Які числа називаються натуральними?Скільки: а) в метрі - сантиметрів, б) в році - днів, в) в добі - годин, г) в годині - хвилин, д) в кілограмі - грамів?Пригадаємо:1м = 100см1рік = 365днів1доба = 24год.1год. = 60хв.1кг = 1000г3

Номер слайду 4

750311215693005 Назвіть числа, які ви бачите на екрані4

Номер слайду 5

Кавун𝟏𝟐 𝟏𝟐 5

Номер слайду 6

Яка частина квадрата замальована? 6

Номер слайду 7

Знаменник дробу Чисельник дробу1 2 3 1 1 12 4 4 4 3 6 На скiльки рiвних частин подiлили. Скiльки рiвних частин взяли7

Номер слайду 8

8 Ріжемо стрічку!

Номер слайду 9

Пригощаємо!9

Номер слайду 10

 12345 Яка частина фігури замальована?10

Номер слайду 11

Перевiр свої вiдповiдi: 1. 𝟒𝟏𝟐 ; 2. 𝟔𝟏𝟐; 3. 𝟖𝟏𝟐; 4. 𝟓𝟏𝟐; 5.𝟕𝟏𝟐; 11

Номер слайду 12

Фізкультхвилинка12

Номер слайду 13

Зображення дробів у Древньому Єгипті13

Номер слайду 14

У Древньому Китаї замість риски дробу використовували крапку: 14

Номер слайду 15

Італiйський математик Леонардо Пiзанський (Фiбоначчi)у 1202 роцi. Першим ввiв риску дробу 15

Номер слайду 16

В старих записах знайдено такi назви дробiв: Половина, полтина. Четь. Треть. Полчеть. Полтреть16

Номер слайду 17

9-24245 -Вороня спить 9 годин на добу, а вчиться 5 годин. Яку частину доби воно спить, а яку – вчиться?17

Номер слайду 18

17-6043-60 Вороня гуляло одну годину. 17 хвилин воно ловило метеликів, а 43 хвилини вчилося літати. Яку частину години вороня ловило метеликів, а яку – вчилося літати?18

Номер слайду 19

28-365 У році 365 днів, у лютому - 28 днів, у липні - 31 день. Яку частину року складає лютий, а яку – липень?31-36519

Номер слайду 20

Додаткове завдання20

Номер слайду 21

Прочитайте дроби:21

Номер слайду 22

Над рискою записуємо _______________, Під рискою записуємо ________________. Число, яке показує, на скільки рівних частин поділили щось ціле, називається Число, яке показує, скільки рівних частин взято, називається. Дріб називається Дробова риска це чисельник,знаменникзвичайним знаменникчисельникзнак ділення. Повторимо:22

Номер слайду 23

Вивчити Домашнє завдання23

Номер слайду 24

http://images.myshared.ru/17/1096702/slide_2.jpghttp://metodportal.com/node/34306http://www.myshared.ru/thumbs/17/1096700/big_thumb.jpg. Джерела:24

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Гелешко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Воловiк Оксана Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Линник Марина Олександрівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
22037
Оцінка розробки
4.8 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку