Презентація "Узагальнення і систематизація знань"

Про матеріал
Презентація до уроку математики 5 класу НУШ з теми "Узагальнення і систематизація знань". Використані різні форми роботи: індивідуальна, групова, робота в парах. Презентація складається з матеріалів на патріотичну тематику. Використані методи критичного мислення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

. I

Номер слайду 2

Чи готові ви до праці на уроці? Давайте привітаємось один до одного і побажаємо, щоб ми з нашого уроку вийшли задоволеними. Якщо усміхнутися перехожому – він посміхнеться у відповідь. Якщо посміхнутися небу та сонцю – розійдуться хмари. Давайте посміхнемося та подаруємо один одному найкращих побажань. Ці побажання нехай приносять вам успіх протягом уроку.

Номер слайду 3

Узагальнення і систематизація знань. Тема уроку:

Номер слайду 4

Дев’ятнадцяте грудня Класна робота. Мета:формування предметних компетентностей: закріплення набутих знань учнів з теми «Натуральні числа та дії з ними», уміння застосовувати математичні знання до вирішення нестандартних практичних завдань;формування ключових компетентностей: розвивати їх творчі здібності шляхом розв 'язування задач підвищеної складності; формувати вміння переносити отримані знання в нові ситуації; розвивати вміння робити висновки; виховувати культуру математичного мислення; повагу до національних традицій; вміння працювати в команді задля спільної мети. Тип уроку: узагальнення й систематизації знань.

Номер слайду 5

Девіз уроку: Міркувати – швидко!Відповідати – правильно!Лічити – точно!Писати – гарно!

Номер слайду 6

Встановити відповідність1. Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок2. Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від’ємник. Щоб знайти невідомий від’ємник, требавід зменшуваного відняти різницю. Щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник. Щоб знайти невідоме ділене, требачастку помножити на дільник6. Щоб знайти невідомий дільник, треба ділене поділити на частку{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}К) х – 12 = 37;х = 37 + 12;х = 49. У) 14 + x = 58;x = 58 –14;x = 44. Р) х – 12 = 37;х = 37 + 12;х = 49.Ї) 36 : х = 9;х = 36 : 9;х = 4 Н) х : 5 = 9;х = 9 ∙ 5;х = 45 А) 7 ∙ х = 56;х = 56 : 7;х = 87. Щоб знайти невідомий другий множник,

Номер слайду 7

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}УКРАЇНАвідповідність1-У;2-К;3-Р;4-А;5-Ї;6-Н;7-А

Номер слайду 8

Державний Прапор України затверджений Верховною Радою України 28 січня 1992 р. Це стяг із двохрівновеликих горизонтальних смуг синього і жовтого кольорів, із співвідношенням ширини прапора до його довжини 2:3.

Номер слайду 9

«Сила в єднанні» (робота в групах)9

Номер слайду 10

Знайдіть периметр і площу прямокутника зі сторонами а і b, якщо а=15 см і b=25 см. Задача № 1 АВСD-прямокутника=15 см, b=25 см1) 𝑺𝑨𝑩𝑪𝑫=а∙𝒃=𝟏𝟓∙𝟐𝟓= 𝟏𝟓  𝟐𝟓  Дано: Знайти: 𝑷𝑨𝑩𝑪𝑫, 𝑺𝑨𝑩𝑪𝑫 Відповідь: 𝑷𝑨𝑩𝑪𝑫=𝟖𝟎см , 𝑺𝑨𝑩𝑪𝑫 = 375 см𝟐. Розв’язання.𝟑𝟕𝟓 см𝟐 2) 𝑷𝑨𝑩𝑪𝑫=𝟐∙(𝒂+𝒃)=𝟐∙(𝟏𝟓+𝟐𝟓)= 𝟖𝟎 см 

Номер слайду 11

Задача№2.  У сім’ї Ясинських, яка складається 4 осіб, склалася така фінансова ситуація за місяць: щомісячний дохід батька Анатолія –12 000 грн, щомісячний дохід матері Наталії – 8 000 грн. Обов’язкові щомісячні витрати є такі:платіж за комунальні платежі – 900 грн, витрати на харчування – 3400 грн,витрати на одяг та взуття – 4 500 грн,витрати на особисті потреби (кожному) – 400 грн, медичні витрати – 800 грн. Потрібно визначити суму, яка залишиться в сім’ї після всіх витрат. Визначте чи зможуть Ясинські в кінці місяця придбати телефон сину Павлу за вартістю 8850 гривень?

Номер слайду 12

Розв’язання:1.12000+8000=20000(грн) –доходи родини за місяць;2.4х400=1600(грн) –витрати на особисті потреби.3.900+3400+4500+1600+800=11200(грн) –витрати за місяць;4.20000-11200=8800(грн)-залишок коштів після витрат.5.8800 < 8850 ( Але якщо, зменшити витрати , то можна придбати телефон)  Відповідь: 8800 грн залишиться в сім’ї після всіх витрат. 

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Розв’язання 12 : 4 = 3 ( м2 ) – площа коридора2) 12 + 3 = 15 ( м2 ) – площа дитячої кімнати3) 68 – ( 12 + 3 + 15 ) = 38( м2 ) Відповідь : площа решти кімнат 38 м2.

Номер слайду 15

Державний герб України. Зображення Державного герба України поміщується на печатках органів державної влади і державногоуправління, на паспорті, свідоцтві при народженні, грошових знаках , службових посвідченнях, штампах, бланках державних установ .

Номер слайду 16

Вишиванки

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Віночок знань

Номер слайду 19

https://learningapps.org/watch?v=pm8wn2qb321

Номер слайду 20

https://learningapps.org/watch?v=pi5dak4oc21

Номер слайду 21

Калина – це наша Україна. Цеопоетизований образ матері, батька, родини. Вона уособлює той наймиліший серцю куточок землі, де ми народилися.

Номер слайду 22

Є із сиром, із грибами, Із чорницею, вишнями. Можна цукром посмачити, Чи сметаною полити. Задачаhttps://docs.google.com/document/d/1 PM7 Bg. Lw. HVu6 X9c. Oh5 TAPEt. WRe. RXd9b. RIar. EJrt. V-jg8/edit?usp=sharing

Номер слайду 23

1) Сьогодні на уроці я повторив …Сьогодні на уроці я дізнався …На уроці мені сподобалось…Найважчим для мене було …Що нового ви дізналисяпро державні та народні символи України?

Номер слайду 24

Підсумок уроку: Мудрець сказав: «Дві людини, які обмінялися золотими монетами, не стали багатшими. Але якщо вони мінялися думками, то кожний з них стає в двоє багатшим. Ця істина – проста, але зміст її – глибокий. »

Номер слайду 25

Домашня робота. Повторити § 12. Вправа № 513, №514*.

Номер слайду 26

Красивий, щедрий рідний край І мова наша солов’їна. Люби, шануй, оберігай Усе, що зветься Україна.Ігор Січовик

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Міленіна Тетяна Петрівна
    Дякую за гарну презентацію)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
19 грудня 2022
Переглядів
1505
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку