Цілі (очікувані результати). Після уроку ви зможете: Давати визначення всіх вивчених понять теми;оцінювати власні знання;пояснювати правила розстановки розділових знаків при прямій мові та діалозі;переробляти речення з прямою мовою на речення з непрямою і навпаки ;доповнювати діалог власними репліками.
Загадка «Вона нічого не коштує, але створює багато чого. Вона збагачує тих, хто її одержує, не збіднює тих, хто її дарує. Вона триває мить, а у пам’яті лишається надовго. Немає багатіїв, хто міг би прожити без неї, і немає таких бідних, які не стали б багатші її милістю. Вона створює щастя в домі, атмосферу доброзичливості у справах і є паролем для друзів. Водночас її не можна ані купити , ані випросити, ані позичити, ані вкрасти, бо вона цінність, яка не принесе жодної користі, якщо не йтиме від чистого серця»
Зупинка «Перелітна» Речення з непрямою мовою переробіть на речення з прямою. Запишіть. Учитель сказав старшим учням, щоб вони залишились у таборі. Я хочу попросить, щоб хто мене сховав у сей недобрий час. Олег запитав, чому я у хаті тримаю лелек. Кіт Вовкові сказав, що він усім тут добре надоїв. Люди кажуть, що будь-яка квітка у віночку щось означає.
Зупинка «Твоя репліка» Учні вітаються.- Ти любиш проводити час в телефоні?……….- Чому ти стільки часу присвячуєш цьому заняттю? Тобі це щось дає?………..- Чи дивишся ти будь-які пізнавальні ігри (сайти), чиє в тебе улюблені?………..- Що тебе приваблює в цих іграх (сайтах)?……..- Телефон не заважає тобі вчитись, спілкуватися з друзями?……. Учні прощаються і бажають один одному успіхів.