Підручник ст. 25, вправа 50І Запишіть, вилучивши «зайві» слова. Свій вибір обґрунтуйте.1. Слухати, слухач, слухняний, слухняно, слухання, слухачі, слухаю.2. Оцінювач, цінний, цінність, ціни, оцінити, ціна, оцінка.3. Третій, три, трійня, потроїти, трьома, третіх, утретє.4. Виборці, виборчий, брати, вибір, вибирати, виборний, вибору.ІІ Чим відрізняються форми слова від спільнокореневих слів?
Підручник ст. 26, вправа 51І Прочитайте текст. Перекажіть його так, як ви зрозуміли. Яка думка в ньому вас зацікавила? Чи є дискусійні міркування? Із чим ви погоджуєтеся? Не буває незначущої роботи, коли до неї беруться значні та надзвичайні люди. Політики люблять казати нам, що робота наділяє людину почуттям гідності. Погоджуюся. Мати роботу й можливість забезпечити себе та родину — це справді важливо. Та це лише половина рівняння. Значно менше нам кажуть про те, що робота стає гідною завдяки людям. Не буває незначущої роботи — бувають люди, які почуваються незначущими за своєю роботою. Берті Чарлз Форбс казав: «Краще вже бути першокласним водієм, ніж третьосортним директором». Бо твоє місце в житті ґрунтується на конкретних результатах, а не на намірах. Просто потрібно брати й робити те, про що інші зазвичай лише говорять (М. Сенборн).ІІ Випишіть із тексту слова, що є формами одного слова. Доберіть до цього слова спільнокореневі.ІІІ Випишіть складні слова, обґрунтуйте свій вибір.
Підручник ст. 26, вправа 52І Прочитайте текст. Сформулюйте одним реченням порушену в ньому проблему. Чи є у вас покликання? Чому для людини так важливо мати його й думати про це заздалегідь? Висловіть припущення про те, як почуваються люди, що обрали роботу не за покликанням. Хто ще від цього страждає? Дуже важливо — зрозуміти, у чому твоє покликання. Це насамперед братися за улюблену справу й насолоджуватися цим. Не менш важливо бути в гармонії із собою і світом навколо, не сумніватися в собі й сенсі свого життя. Покликання наповнює твоє життя сенсом, це справа, у якій ти реалізуєш себе, свої інтереси й таланти (з кн. «Чого не вчать у школі»).ІІ Випишіть із тексту слова, будова яких відповідає схемі: корінь + закінчення; префікс + корінь + суфікс + закінчення.
Домашнє завдання. Підручник ст. 27, вправа 54І Випишіть із художнього твору, який ви читаєте самостійно або вивчаєте на уроці української літератури, по 7 слів із префіксами й суфіксами, які вивчали в цьому розділі.ІІ Доберіть і запишіть по 3 приклади слів, що відповідають своєю будовою схемам, розміщеним у вправі 52.ІІІ Напишіть есе на одну з тем: «Справа, що дає мені радість і задоволення» «Мій ідеальний день».
https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D0%B7%D0%B0%D0%B7%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D1%96%D0%B4%D1%8 Chttps://naurok.com.ua/prezentaciya-uzagalnennya-vivchenogo-z-temi-budova-slova-orfografiya-302081.htmlhttps://ukrainskamova2018.blogspot.com/p/blog-page_53.htmlhttps://drive.google.com/file/d/1 I9pm. EEPr. J0 Ih. St. ZMz6z. T1 FDg. Km. NIYHYE/view. Використані джерела:https://learningapps.org/3537359https://learningapps.org/3537278 https://www.youtube.com/watch?v=9z4 KRqt7t4s. Українська мова: підручник для 6-го класу закл. загальн. середн. освіти/Н. Б. Голуб, О. М. Горошкіна - К.: Видавничий дім «Освіта», 2023. – 256 с.: іл.https://wordart.com/create