Досить широко використовую візуальні методи унаочнення: предмети, картинки, малюнки, імітація дій, спеціально створюю ситуаціїї, що демонструють взаємовідношення між об’єктами. Такі типи нетрадиційних уроків, як: урок - подорож, урок - гра; урок – конкурс ведуть до успіху у вивченні англійської мови.
Позаурочна діяльність Полягає в можливості кожної дитини проявити себе якнайкраще: продемонструвати свої творчі здібності, використовуючи при цьому набуті знання й навички з лексики, граматики, поділитися життєвим досвідом, розкрити в собі й своїх друзях нові таланти, позбутися багатьох комплексів, мати на все свій власний погляд і не боятися його відстояти, навчитися слухати думки інших і поважати їх.
Я як класний керівник приділяю багато уваги формуванню та розвитку колективу. Учні класу активні в суспільному житті класу та школи, деякі учні систематично приймають участь у районних виступах художньої самодіяльності, конкурсах. Також учні з великим задоволенням беруть участь у позакласних заходах. Дуже полюбляють екскурсії та подорожі, після яких залишаються незабутні враження.