Шлях, який я обрала…Узагальнення та розповсюдження власного досвіду. Створення позитивного іміджу педагога та освітнього закладу. Використання можливості особистістного та професійного зростання. Розкриття творчої натури учня. Тема самоосвіти: «Впровадження інноваційних технологій у навчально – виховний процес»
Методична скринька Проблема, над якою працюю «Формування в учнів здатності і готовності до використання географічних знань і вмінь у повсякденному житті для соціально відповідальної поведінки у навколишньому середовищі, вміння вирішувати практичні завдання; виховання екологічної культури учнів»
Методична робота. Участь у роботі шкільного МО учителів природничого циклу. Участь у роботі районного МО. Доповідь «Методика підготовки учнів до шкільного та районного етапів предметної олімпіади» (жовтень 2017). Участь у творчій групі по розробці тестових завдань до курсу «Фізична географія України», 8 клас (2017 р).
Інтерактивні конкурси{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Рік. Захід. Прізвище Результат2017 Природоохоронна акція «Пташина хатка»участь2017 Всеукраїнська акція « Первоцвіт»Муравко Т1 місце2017 Конкурс «Колосок» весняний10/8 Золотих 8 10 срібних2016р. Олімпіада з географіїУчасть2017 Олімпіада з географіїУчасть
План професійного зростання1. Продовжувати вдосконалювати методику викладання предмету (Постійно)2. Брати участь у методичних заходах (Постійно)3. Надавати матеріали до журналів «Географія в школі» та «Учительський журнал оn-lain» (Протягом року)4. Сприяти участі учнів у районних та шкільних конкурсах, оглядах, олімпіадах (Постійно)5. Працювати над розвитком творчої компетентності учнів, їх обдарованості . (Постійно)6. З метою підвищення педагогічної майстерності продовжувати займатися самоосвітою. (Постійно)7. Взяти участь у фахових конкурсах (Постійно).