Географія 6 клас
Урок-подорож
ТЕМА: ВЛАСТИВОСТІ ВОД СВІТОВОГО ОКЕАНУ
Мета: - поглибити та систематизувати знання учнів про Світовий океан, з`ясувати властивості вод океанів та від чого вони залежать;
Тип уроку: урок-гра
Основні поняття: солоність води, проміле, температура води.
Обладнання: фізична карта світу, підручники, атласи, завдання до конкурсів.
ХІД УРОКУ
І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Клас об’єднаємо в 2 команди, які поетапно виконують завдання кожного конкурсу, після кожного підводяться підсумки.
КОНКУРС № 1 «Розминка»
Вчитель зачитує, команда, яка знає відповідь, піднімає руку і відповідає. За кожну правильну відповідь, команда отримує 1 бал.
КОНКУРС № 2 «Потопи сусіда»
Команди по черзі тягнуть питання із скриньки, але відповідає сусідня команда. Якщо відповідь правильна, то команда отримує 1 бал. Якщо команда не знає відповіді, то може відповісти інша команда.
Дайте визначення понять:
ІІ ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
КОНКУРС № 3 «Дослідження»
Командам, які знаходяться у подорожі океаном потрібно дослідити властивості вод Світового океану: температуру та солоність. Команда, яка за результатами попередніх конкурсів лідирує обирає першою, яку властивість вона буде досліджувати. За допомогою підручника вони з`ясовують всі особливостіі. Час підготовки 3 хв. Команди повинні пояснити іншій команді властивісь, яку досліджували. Оцінюється конкурс в 5 балів.
ІІІ ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
КОНКУРС № 4 «Вірю не вірю»
Вчитель по черзі зачитує кожній команді фрази. Вони повинні відповісти так чи ні. За правильну відповідь команда отримує 1 бал.
Питання для команди № 1
Питання для команди № 2
Конкурс № 5 «Картографічний»
Кожний учасник команди тягне листочок, де вказано один з складових Світового океану (моря, затоки, протоки), які потрібно показати на карті. За кожну правильну відповідь команді зараховується 1 бал.
ІV ПІДСУМОК УРОКУ
Підводимо підсумок. Оголошуємо результати. Виставляються оцінки. Обговорюємо враження.
V ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Вивчити § 40, географічну номенклатуру.
Додаткове завдання до уроку (якщо є час), або індивідуальне домашнє завдання