ПОРТФОЛІО вчителя початкових класів Паламарчук Тетяни Миколаївни КЗ “Тернуватський ОЗЗСДО”Тернуватської селищної ради
Номер слайду 2
Загальні відомостіОсвіта: вища - Бердянський державний педагогічний університет. Спеціальність: вчитель початкових класів. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категоріїПедагогічний стаж роботи: 33 роки. Посада вчителя початкових класів – з 1987р. Курси підвищення кваліфікації: свідоцтво СПК№02136146/3186-19, 14.06.2019р. Учителі початкової школи
Номер слайду 3
Моє педагогічне кредо“До кожної дитини ключ знайти. У праці результат хороший мати,Упевнено і творчо до мети іти. З любов′ю серце дітям віддавати.”
Номер слайду 4
Педагогічне завдання: Зробити навчання цікавим. Відкрити в кожній дитині душу. Виростити дітей творця. Дати їй змогу пробудитися і розквітнути. Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – це факел,який треба запалити. Я вірю в своїх учнів!
Номер слайду 5
Правила педагогічної майстерності
Номер слайду 6
Педагогічна проблема, над якою працюю: “ Інноваційні технології в НУШ для здійснення компетентнісного підходу до інтерактивного навчання”
Номер слайду 7
Актуальність проблеми. Застосування інноваційних технологій має багато переваг та головна – у роботі задіяні всі учні.Інтерактивне навчання – це навчання діалогу,під час якого відбувається взаємодія учасників педагогічного процесу з метою взаєморозуміння, спільного розв′язання навчальних завдань, розвитку особистісних якостей учнів. Це дає змогу створенню комфортних умов навчання, де учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес.
Номер слайду 8
Класифікую інноваційні технології навчання. Технології кооперативного навчання. Технології ситуативного моделювання. Технології колективно – групового навчання. Технології опрацювання дискусійних питань
Номер слайду 9
Застосування інноваційних технологій дає змогу учням: Формувати власну думку. Навчитися слухати іншу дитину, поважати думку іншого. Аргументувати і дискутувати. Моделювати і розв’язувати пізнавальні та життєві ситуації. Вчитися працювати в групі, визначати своє місце в ній, уникати конфліктів, прагнути до діалогу, знаходити спільне рішення.
Номер слайду 10
Застосовую інтерактивні методи навчання. Складання і читання асоціативного куща. Щоденні 5 Щоденні 3“Фішбоун”. Лепбуки. Вправа “Мікрофон”.“Займи позицію”.“Зміни позицію“Авторське крісло”Мозкова атака.
Номер слайду 11
Досягнення учнів. Всеукраїнський природничий інтерактивний конкурс “Колосок”Осінній , 2018р. – 5 учнів, усі отримали сертифікат “Золотий колосок”Весняний, 2019р. – 4 учнів, з них 3 учні отримали сертифікат “Золотий колосок”, 1 учень отримав сертифікат “Срібний колосок”. Осінній, 2020р. – 9 учнів, з них 5 учнів отримали сертифікат “Золотий колосок”, 4 учні отримали сертифікат “Срібний колосок”. Міжнародний математичний конкурс “Кенгуру”2019р. – 3 учні, відмінний результат - 2 учні, добрий результат - 1 учень.2020р. - 7 учнів, відмінний результат - 3 учні, добрий результат - 4 учні. Всеукраїнська українознавча гра “Соняшник”2019р. – 7 учнів, диплом переможця отримало - 5 учнів, сертифікат учасника – 2 учні.2020р. – 5 учнів, , диплом переможця отримало – 3 учні, сертифікат учасника – 2 учні. Міжнародний конкурс з інформатики “Бебрас”2019р. – 9 учнів, сертифікати добрий результат – 9 учнів, 2020р. – 3 учніРайонний етап Всеукраїнського конкурсу імені Петра Яцика. 2017 -2018 н.р. – посіла 2 місце Фоміна Аріна.
Номер слайду 12
“ На Урок” Білик Олександра переможець VIII Всеукраїнської інтернет-олімпіади “ На Урок”:з математики –диплом І ступеня, 03.03.2021р.з української мови та літератури –диплом І ступеня,03.03.2021р.з інформатики –диплом ІІІ ступеня, 03.03.2021р.з предметів початкової школи - диплом І ступеня,03.03.2021р.
Номер слайду 13
Кращі з кращих…
Номер слайду 14
Участь у методичній роботіНавчальний рік. Участь в МОУчасть в педрадах, семінарах2017-2018 Відкритий урок з літературного читання “Шевченко в наших серцях.”Участь в тренінгах та семінарах з підготовки до НУШ.2018-2019 Урок-діалог з припущеннями з “Я досліджую світ” на тему: “Дикорослі та культурні рослини” Виступ на тему: “Особливості навчання в НУШ”.2019-2020 Відкритий урок з математики “Взаємозв′язок між діями множення і ділення” (гра-подорож)Виступ на шкільному МО на тему: “ Творчий підхід до реалізації навчальних програм в НУШ”2020-2021 Відкритий урок-фантазії з української мови “Рід іменників”. Майстер – клас “Я це роблю так. Щоденні 5.” (для вчителів 1-2кл). Виступ на педраді:”Оцінювання результатів навчання учнів 3 класу НУШ.”
Номер слайду 15
З досвідуІнноваційні технології: Дозволяють вирішити одразу кілька завдань. Розвивають комунікативні вміння та навички. Встановлюють емоційний контакт між учасниками. Забезпечують виховне завдання. Змушують працювати в команді. Прислухатися до думки кожного. Знімають нервове напруження. Переключати увагу на основні питання. Дають можливість змінювати форми діяльності.
Номер слайду 16
Педагогічні досягнення
Номер слайду 17
“Учитись важко, а учить ще важче,Але не мусиш зупинятись ти. Як учням віддаєш усе найкраще,То й сам сягнеш нової висоти”. Висновок