Квест спрямований на дослідження та порівнювання історичних фактів,
формування читацької компетентності; вміння використовувати й аналізувати джерела інформації, в тому числі і мережу Інтернет;
формування критичного мислення.
Буката Наталя Петрівнавчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури. Прибутковий заклад освіти «Приватна гімназія «Стежинка»Вебквест-технології
Номер слайду 2
Візитка вебквесту. Назва вебквесту – Шолом-Алейхем (1859–1916). «Тев’є-молочар». Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі XIX–XX ст. Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва. Предмет – Зарубіжна література, Історія, Художня культура, Музика, Інформатика. Вікова категорія - 9 клас. Тривалість вебквесту - 2 тижніМета:формувати навички інформаційної діяльності;Досліджувати та порівнювати історичні факти;розвивати інтерес до літератури, історії, мистецтва, інформатики; формувати мотивацію до навчання;формувати читацьку компетентність; використовувати й аналізувати джерела інформації; залучати мережу Інтернет;формувати критичне мислення, вміння встановити логічні звязки між явищами.
Номер слайду 3
Пам'ятка для учасників вебквесту. Познайомтеся з темою і проблемою квесту. Виберіть одну із запропонованих ролей. Познайомтеся із завданнями своєї ролі. Вивчіть список ресурсів. Складіть план пошуку інформації згідно своєї ролі. Досліджуйте інформаційні ресурси згідно своєї ролі. Оформіть звіт у вигляді мультимедійної презентації, буктрейлеру, слайд-шоу, тощо. Познайомтеся з критеріями оцінки вашого звіту. Обговоріть результати роботи в мікрогрупі. Підготуйтеся до захисту вебквесту.
Номер слайду 4
Розподіл ролей. Для виконання завдання ви повинні обрати одну із запропонованих ролей і обєднатися в групи: Біографи. МистецтвознавціЛітературознавці – ЧитачіІсторики. Адміністратор
Номер слайду 5
Біографи. Знайдіть матеріали про життя і діяльність Шолома-Алейхема, його творчість. Зверніться до цікавих фактів з його біографії .https://www.youtube.com/watch?v=Vaje. O8 JWe. CIhttps://www.youtube.com/watch?v=OI0z. U2 QJn8 Yhttp://lib.idgu.edu.ua/sholom-aleykhem-2019/
Номер слайду 6
Історики. Завдання: Дослідити історію єврейських погромів в Ізмаїлі; Дослідити становище єврейського народу в Україні на межі ХІХ-ХХ століття.http://myshtetl.org/odesskaja/izmail.htmlhttps://ru.wikipedia.org/wiki/Еврейский_погромhttp://izmail.es/article/27196/http://odessa-biz.info/evrei-izmaila/
Номер слайду 7
Мистецтвознавці Задача : дослідити творчість Шолома-Алейхема в кінематографії.Інтернет-ресурси: https://moyaosvita.com.ua/literatura/opis-i-analiz-povisti-tevye-molochnik-sholom-alejxema/https://vseosvita.ua/library/sucasni-interpretacii-tvoru-solom-alejhema-teve-molocar-v-teatri-ta-kino-4942.htmlhttps://www.hurtom.com/portal/23602/тевє-йде-в-кіноhttp://rara-rara.ru/menu-texts/sholom_alejhem_i_rannee_evrejskoe_kino
Номер слайду 8
ЛітературознавціЧитачіЗавдання:1. Опрацювати зміст повісті.2. Проаналізувати твір «Тев’є-молочар».3. Пояснити, в чому полягає особливість перекладу повісті на українську мову.https://dovidka.biz.ua/tev-ye-molochnik-analiz-tvoru/http://judaicacenter.kiev.ua/tevye-molochnyk-pereklad/https://www.youtube.com/watch?v=OI0z. U2 QJn8 Y
Номер слайду 9
Адміністратор. Завдання адміністратора - створити сайт проекту та розмістити на його сторінках зібраний групами матеріал. Для успішного виконання ролі адміністратора учень має володіти навичками роботи в Інтернеті, а також уміти створювати веб-сторінку або сайт, групу за допомогою сервісів Google.Інтернет-ресурси:http://www.google.com.ua/intl/ru/about/products/
Номер слайду 10
Середній. Достатній. Високий Розуміннязавдання. Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не оцінюється. Включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел. Робота демонструє точне розуміння завдання Виконання завдання. Випадкова підбірка матеріалів; інформація неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію. Не уся інформація узята з достовірних джерел; частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми. Оцінюються роботи різних періодів; висновки аргументовані; усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел. Критерії оцінки робіт учнів
Номер слайду 11
Критерії оцінки робіт учнів Результат роботи. Матеріал логічно не побудований і поданий зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені завдання. Точність і структурованість інформації; привабливе оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на інші учнівські роботи. Чітке і логічне представлення інформації; уся інформації має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції Творчий підхід. Студент просто копіює інформацію із запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему; робота мало пов'язана з темою веб-квеста. Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться виведень. Представлені різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає точку зору мікрогрупи
Номер слайду 12
Результат роботипрезентаціїтести кросвордибуктрейлервеб - квестскраббукслайд- шоувідео - проект створення сценаріюопорна схемакластер wiki – газета