Презентація Ведення класного журналу. Початкові класи

Про матеріал
Ведення класного журналу. На допомогу вчителеві початкових класів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КЗ «ЦПРПП» Козівської селищної ради. Ведення класного журналу. Початкова школа.

Номер слайду 2

Зразок розвороту сторінок журналу №         Число, місяць Прізвище та ім’я      12345671 Авраменко Оксана V V V  V V V 2 Бондаренко Іван V  V V  V  3 Васильків Олег  V V V V V V 4 Григорук Інна V V V V V  V ...  V V  V V V   29 Журавель Соломія V V V  V V V Українська мова (За Шияном) 1-2 кл.№з/п Дата ЗМІСТХарактеристика результатів навчання. Завдання додому1 Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлення, запитує про незрозуміле 2 Читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно 3 Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного 4 Переказує усно прочитаний /прослуханий твір з дотриманням послідовності змісту 5 Зрозуміло висловлює свої думки, розповідає про події за спостереженням; будує діалоги на доступні теми, дотримується правил мовленнєвого етикету 6 Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки 7 Визначає й аналізує мовні одиниці й мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення. Підсумкова (річна)

Номер слайду 3

Українська мова (За Шияном) 3-4 кл.№з/п Дата ЗМІСТХарактеристика результатів навчання. Завдання додому1 Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно - наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання 2 Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки 3 Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки 4 Переказує усно і письмово прочитаний /прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням 5 Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування 6 Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане 7 Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення. Підсумкова (річна)№         Число, місяць Прізвище та ім’я      12345671 Авраменко Оксана V V V  V V V зв2 Бондаренко Іван V  V V  V  зв3 Васильків Олег  V V V V V V зв4 Григорук Інна V V V V V  V зв...  V V  V V V   29 Журавель Соломія V V V  V V V зв. Підсумкова (річна)ДПА

Номер слайду 4

№         Число, місяць Прізвище та ім’я    1231 Авраменко Оксана V V V  2 Бондаренко Іван V  V  3 Васильків Олег  V V  4 Григорук Інна V V V  ...  V V    29 Журавель Соломія V V V  №з/п Дата ЗМІСТХарактеристика результатів навчання. Завдання додому1 Зрозуміло висловлює свої думки, розповідає про події за спостереженням; будує діалоги на доступні теми, дотримується правил мовленнєвого етикету 2 Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки 3 Визначає й аналізує мовні одиниці й мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення. Українська мова (За Савченко) 2кл. Підсумкова (річна)

Номер слайду 5

Читання (За Савченко) 2кл№         Число, місяць Прізвище та ім’я    12341 Авраменко Оксана V V V  2 Бондаренко Іван V  V V 3 Васильків Олег  V V V 4 Григорук Інна V V V V ...  V V  V  29 Журавель Соломія V V V  №з/п Дата ЗМІСТХарактеристика результатів навчання. Завдання додому1 Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлення, запитує про незрозуміле 2 Читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно 3 Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного 4 Переказує усно прочитаний /прослуханий твір з дотриманням послідовності змісту Підсумкова (річна)

Номер слайду 6

Українська мова (За Савченко) 3-4 кл.№         Число, місяць Прізвище та ім’я     12341 Авраменко Оксана. ДВВДзв2 Бондаренко Іван. СДВДзв3 Васильків Олег. ПССДзв4 Григорук Інна. ВДДСзв... ССДС 29 Журавель Соломія. ВВВВзв№з/п Дата ЗМІСТХарактеристика результатів навчання. Завдання додому1 Переказує усно і письмово прочитаний /прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням 2 Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування 3 Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане 4 Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення. Підсумкова (річна)

Номер слайду 7

Літературне читання (За Савченко) 3-4 кл№         Число, місяць Прізвище та ім’я    1231 Авраменко Оксана. ДВВ2 Бондаренко Іван. СДВ3 Васильків Олег. ПСС4 Григорук Інна. ВДД... ССД 29 Журавель Соломія. ВВВ№з/п Дата ЗМІСТХарактеристика результатів навчання. Завдання додому1 Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно - наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання 2 Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки 3 Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки Підсумкова (річна)

Номер слайду 8

Мистецтво (За Шияном) 1-2кл.№         Число, місяць Прізвище та ім’я      12341 Авраменко Оксана V V V  2 Бондаренко Іван V  V V 3 Васильків Олег  V V V 4 Григорук Інна V V V V ...  V V  V  29 Журавель Соломія V V V  №з/п Дата ЗМІСТХарактеристика результатів навчання. Завдання додому1 Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твори мистецтва 2 Відтворює художні образи засобами образотворчого мистецтва за зразком, користується різними художніми матеріалами 3 Виявляє старанність у співі, відтворює за зразком запропоновані ритми 4 Презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум Підсумкова (річна)

Номер слайду 9

Музичне мистецтво (За Савченко) 1-2кл.№         Число, місяць Прізвище та ім’я  121 Авраменко Оксана V V2 Бондаренко Іван V 3 Васильків Олег  V4 Григорук Інна V V...  V V 29 Журавель Соломія V V№з/п Дата ЗМІСТХарактеристика результатів навчання. Завдання додому1 Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твори мистецтва 2 Виявляє старанність у співі, відтворює за зразком запропоновані ритми Підсумкова (річна)

Номер слайду 10

Образотворче мистецтво (За Савченко) 1-2 кл.№         Число, місяць Прізвище та ім’я   1231 Авраменко Оксана V V V2 Бондаренко Іван V  V3 Васильків Олег  V V4 Григорук Інна V V V...  V V  29 Журавель Соломія V V V№з/п Дата ЗМІСТХарактеристика результатів навчання. Завдання додому1 Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твори мистецтва 2 Відтворює художні образи засобами образотворчого мистецтва за зразком, користується різними художніми матеріалами 3 Презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум Підсумкова (річна)

Номер слайду 11

Зведений облік навчальних досягнень учнів. Переведено на наступний рік навчання. Протокол №… від 30.06.2023 Нагороджено….. Похвальним листом. Наказ МОНУ №726 від 14.07.2015 року(зі змінами)У класному журналі розділ “Зведений облік навчальних досягнень учнів” НЕ ЗАПОВНЮЄТЬСЯ.

Номер слайду 12

Якщо екскурсію передбачено змістом навчальної програми, то вона обліковується на відповідних сторінках навчальних предметів класного журналу. Усі інші навчальні екскурсії проводимо і записуємо у червні, якщо вони затверджені на серпневі педраді. Їх зміст і дата проведення обліковуються в класному журналі на спеціально відведених сторінках. Якщо тривалість навчальної екскурсії визначено більше однієї академічної години, то під час обліку в журналі поруч з тематикою екскурсії вказується в дужках відповідна кількість годин. В журналі сторінки щодо обліку проведення бесід, екскурсій, інструктажів, заходів з безпеки життєдіяльності ведуться ОБОВ’ЯЗКОВО.

Номер слайду 13

Журнал для учня на індивідуальному навчанні / з особливими освітніми потребами заповнюється аналогічно звичайному класному журналу з урахуванням особливостей обліку групових (індивідуальних), додаткових психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових занять (послуг).

Номер слайду 14

Електронні свідоцтва про здобуття початкової освіти не видаємо. Видаємо паперові копії на підставі заяви одного з батьків. БОЙКО КАТЕРИНА ІВАНІВНА Бабій Іван Іванович Як правильно видавати паперову копію свідоцтва про здобуття початкової освіти, можна прочитати в пункті 5 розділу ІІІ Порядку виготовлення, видачі та обліку документів про початкову освіту.

pptx
Додано
6 квітня 2023
Переглядів
7515
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку