Презентація "Величини. Змінні. Вказівка присвоєння"

Про матеріал
Презентація до уроку "Величини. Змінні. Вказівка присвоєння" для учнів 7 класів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Пригадуємо 1 2 3 4

Номер слайду 2

Знайди помилку 25*2+18:6 3^2+49/6 3**2+(49+6)6

Номер слайду 3

Величини. Змінні. Вказівка присвоєння. Інформатика 7 клас

Номер слайду 4

Величина Величина має ім’я та може набувати різних значень з деякої множини допустимих значень. Тип цих значень визначає тип самої величини. Величина, яка має одне і те ж значення в будь-які моменти часу, називається постійною, або константою. Величина, яка в різні моменти часу може набувати різних значень, називається змінною.

Номер слайду 5

Ім’я величини ім'я може містити англійські літери, цифри, символ підкреслення (_) ім'я не може починатись з цифри ім'я не може співпадати зі службовими командам імена чутливі до регістру Ff1_2 25h _rt2 print FDY1 A* Для посилань на величини у виразах під час створення програми використовують імена величин.

Номер слайду 6

Типи величин Тип величини Значення Цілий - int 2, 256, -1000 Дробовий - float 2.11, -0.125 Рядковий - str ‘Іван’, ‘Вівторок’ Логічний- bool True, False type() – визначення типу величини

Номер слайду 7

Типи величин

Номер слайду 8

Присвоєння значень змінній Щоб пов'язати дані з іменем використовують операцію присвоєння. = a = 12 b = 1.2 c = ‘nice’ v = True

Номер слайду 9

Задача Створіть змінні x, y, z. Змінній x присвоїти значення 22 Змінній y присвоїти значення 127 Змінній z присвоїти значення 98 Змінній sum присвоїти значення x + y + z Вивести результат на екран.

Номер слайду 10

Введення значення змінної Для введення значення змінної під час виконання програми використовують команду input(). Ця функція зчитує рядок з поля виконання програми, а щоб закінчити введення рядка, потрібно натиснути Enter. int() — перетворення в ціле число; float() — перетворення в дійсне число

Номер слайду 11

Задача Обчислити площу квадрата за заданою стороною.

Номер слайду 12

Домашнє завдання Прочитати параграф 8 2. Вивчити нові команди 3. Напишіть програму, яка імітує ваш діалог з комп’ютером (3-4 питання)

Номер слайду 13

Приклад

Номер слайду 14

Успіхів у навчанні!

ppt
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
2829
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку