Приготуйте без мороки
Все, що треба до уроку!
Автор: Ткаченко Тетяна Віталіївна
Слова, якої частини мови ви записали?
Доберіть до цих іменників прикметники.
На які питання вони відповідають?
З якою частиною мови вони пов’язані?
Я ознаки називаю:
Гарний, впевнена, швидкі… Та завжди відповідаю Я: Яка? Яке? Які?
Ти назви предмет швиденько,
Ну, наприклад, слово кіт,
Враз і я з’явлюсь близенько,
Лиш спитай – но: «Кіт який?» Чорно – білий і пухнастий… Завжди там я, де іменник.
Зв’язуюсь із ним я часто
А зовуть мене…
Я ознаки називаю:
Гарний, впевнена, швидкі… Та завжди відповідаю Я: Яка? Яке? Які?
Ти назви предмет швиденько,
Ну, наприклад, слово кіт,
Враз і я з’явлюсь близенько,
Лиш спитай – но: «Кіт який?» Чорно – білий і пухнастий… Завжди там я, де іменник.
Зв’язуюсь із ним я часто
А зовуть мене…
- Ми вивчаємо частину мови........
- Прекметник - це частина мови, яка називає....…тавідповідає на питання...…
- У реченні прикметник зв’язаний з ......…
- Прикметник стоїть завжди у тому ж роді, числі тавідмінку, що ......…
- Ми вивчаємо частину мови ПРИКМЕТНИК
- Прекметник - це частина мови, яка називає....…тавідповідає на питання...…
- У реченні прикметник зв’язаний з ......…
- Прикметник стоїть завжди у тому ж роді, числі тавідмінку, що ......…
- Ми вивчаємо частину мови ПРИКМЕТНИК
- Прекметник - це частина мови, яка називає ОЗНАКУ
ПРЕДМЕТА та відповідає на питання ЯКИЙ? ЯКА? ЯКЕ? ЯКІ?
- У реченні прикметник зв’язаний з ......…
- Прикметник стоїть завжди у тому ж роді, числі тавідмінку, що ......…
- Ми вивчаємо частину мови ПРИКМЕТНИК
- Прекметник - це частина мови, яка називає ОЗНАКУ ПРЕДМЕТА та відповідає на питання ЯКИЙ? ЯКА? ЯКЕ? ЯКІ?
- У реченні прикметник зв’язаний з ІМЕННИКОМ
- Прикметник стоїть завжди у тому ж роді, числі тавідмінку, що ......…
- Ми вивчаємо частину мови ПРИКМЕТНИК
- Прекметник - це частина мови, яка називає ОЗНАКУ ПРЕДМЕТА та відповідає на питання ЯКИЙ? ЯКА? ЯКЕ? ЯКІ?
- У реченні прикметник зв’язаний з ІМЕННИКОМ
- Прикметник стоїть завжди у тому ж роді, числі тавідмінку, що ІМЕННИК
- Початкова форма іменника - це .....
- Ми вивчаємо частину мови ПРИКМЕТНИК
- Прекметник - це частина мови, яка називає ОЗНАКУ ПРЕДМЕТА та відповідає на питання ЯКИЙ? ЯКА? ЯКЕ? ЯКІ?
- У реченні прикметник зв’язаний з ІМЕННИКОМ
- Прикметник стоїть завжди у тому ж роді, числі тавідмінку, що ІМЕННИК
- Початкова форма іменника - це НАЗИВНИЙ ВІДМІНОК
Як ви думаєте, що будемо вчити сьогодні?
Що ви очікуєте від уроку?
Що треба робити, щоб ваші очікування здійснилися?
Чи готові плідно працювати?
Прикметник.
Відмінювання прикметників жіночого роду.
гарна жінка - повнолиц я жінка
гарна жінка - повнолиц я жінка весела компанія - дружня компанія
гарна жінка - повнолиц я жінка весела компанія - дружня компанія темна печера -давня печера
ЗВЕРНЕМОСЯ ДО ТАБЛИЦІ І ДАМО ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТАННЯ:
Діти з’ясовували, у яких відмінках відрізняються
закінчення прикметників жіночого роду з
основою на твердий і м’який приголосні.
Хто найточніше відповів на запитання?
У рідній стороні…
Від рідної землі віє теплом, а…
від чужої – холодом
і камінець знайомий в рідній хаті
У рідній стороні
Від рідної землі віє теплом, а…
від чужої – холодом
ВІДНОВІТЬ ПРИСЛІВ'Я В ПАРАХ |
У рідній стороні
Від рідної землі віє теплом, а…
від чужої – холодом
ВІДНОВІТЬ ПРИСЛІВ'Я В ПАРАХ |
У рідній стороні
Від рідної землі віє теплом, а
від чужої – холодом
і камінець знайомий в рідній хаті
У рідній стороні
Від рідної землі віє теплом, а
Всюди добре, а
від чужої – холодом
Родовий Орудний
(немає якої?) (орудую якою?)
Давньої мелодії, Давньою мелодією, художньої лінії, художньою лінією,
порожньої площі, порожньою площею, осінньої пісні, осінньою піснею,
домашньої яєчні, домашньою яєчнею, хатньої миші, хатньою мишею,
ранньої тиші, ранньою тишею,
пізньої вечері, пізньою вечерею, вечірньої зорі, вечірньою зорею, дружньої зустрічі. дружньою зустріччю.
Слухати ми перестали I тепер вci дружно встали.
Будемо відпочивати, Нумо вправу починати.
Руки вгору, руки вниз, I легесенько прогнись.
Покрутились, повертілись, На хвилинку зупинились.
Пострибали, пострибали, Раз — присіли, другий — встали.
Хто ж там, хто вже так стомився? І наліво нахилився.
Треба дружно всім нам встати, Фізкультпаузу почати.
Руки вгору, руки вниз, Вгору трішки подивись.
Руки склали, як вітряк, І покрутимося так.
Вище руки підійміть І спокійно опустіть.
Потім дружно всі сідаймо І до праці приступаймо.
На (море) березі
На (школа) зустрічі
Від (осінь) квітки
У(жито) хлібі
Від (сусід) села
На морському березі
На шкільній зустрічі
Від осінньої квітки
У житньому хлібі
Від сусідського села
•Чому мишам не сподобалася їжа?
•Чому миші не сказали про те, що їжа їм не смакує?
•Чому в житті виникають такі ситуації? Що потрібно говорити в таких випадках?
•Чому мишам не сподобалася їжа?
•Чому миші не сказали про те, що їжа їм не смакує?
•Чому в житті виникають такі ситуації? Що потрібно говорити в таких випадках?
Яка тема?
Мета?
Основна думка?
Важливо поважати смак один одного і бути відвертими один з одним
Дуже ви були старанні!
Отже, всі ви – учні гарні.
І за труд ваш на уроці
Вам подякувати хочу!
THX FOR ATTENTION♥