Управління освіти Соледарської міської ради Донецької області
Соледарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13
з поглибленим вивченням англійської мови Соледарської міської ради
РОЗРОБКА
уроку з української мови
за темою «Узагальнюю знання
про будову слова»
(для 4 класу)
вчителя початкових класів
Соледарської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів №13
з поглибленим вивченням англійської мови
Соледарської міської ради
Донецької області
Куплевацької Світлани Вікторівни
2021р.
Тема уроку: Узагальнюю знання про будову слова.
Мета уроку: узагальнити знання школярів про будову слова, досліджувати словотворчу роль суфікса та префікса; удосконалювати вміння розбирати слова за будовою, навички правопису префіксів та однозвучних прийменників, апострофа після префіксів; формувати компетентність спілкування рідною мовою, соціальну, громадянську, інформаційно-цифрову компетентностi; розвивати зв’язне мовлення учнів, увагу, пам’ять, вміння співставляти, аналізувати, робити висновки, збагачувати словниковий запас, вміння працювати у парі, групі; виховувати любов до рідної мови, повагу до народних традицій, культури свого народу, старанність, самостійність, куль-туру спілкування.
Обладнання: мультимедійні засоби (проектор, ноутбук, презентація), відеотренажер «Будова слова», онлайнове інтерактивне завдання (сайт https://learningapps.org/view6710207), тестові завдання (сайт «На урок» https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7266742), цеглинки Лего, ляльки-рукавички Вінні-Пуха, Тигрика, ілюстрації, картки, бейджики, кубик нескінченності.
Тип уроку: закріплення та удосконалення вмінь і навичок.
Очікувані результати: за результатами роботи на уроці учні повинні вміти визначати та розрізняти частини слова (будову слова).
Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна, здоров’язбережувальна, природнича, мистецька.
Хід уроку
Станьте, діти, всі у коло,
Посміхніться нам чудово,
Цеглинками один одного вітаємо,
За парти тихенько сiдаємо.
Настрій на урок взяли?
Працювати почали!
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.
ІII. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА ЗАВДАНЬ УРОКУ.
МОТИВАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
- Діти, сьогодні урок буде незвичайний. Ми проведемо його у кафе.
Але кафе у нас буде не звичайне, а «мовне». Ми будемо замовляти і куштувати всi страви, які стосуються української мови. Офіціантами будуть наші друзі ведмежатко Вінні-Пух та Тигрик, а ми — відвідувачами. Отже, сьогодні в меню:
Меню |
Вартість |
1 Мовний світлофор |
* |
2 Реклама «Кубик нескінченності» |
* |
3 «Лего-коктейль» |
* |
4 Замовлення -хвилинка відпочинку |
* |
5 «Мовний салат» - робота у групах |
* |
6 «Мовний борщ» - робота у парах |
* |
7 Динамічна хвилинка |
* |
8 «Мовні голубці» - працюємо самостійно (інтерактивне завдання) |
* |
9 Десерт «Бліц-тест» (тестові завдання) |
* |
10 Рахунок |
|
11 Бонус-подарунок (Акція) |
|
Гроші:
Уважність
Допомога
Дисципліна
Це — гроші, за які ви можете придбати будь-яку страву iз нашого меню.
IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ТА УДОСКОНАЛЕННЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК
а) 1 група. У поданих словах позначте корені.
б) Спільне завдання. Подумайте, які слова є спорiдненими.
Позначте корінь.
в) Спільне творче завдання
-З’єднайте поняття з визначенням. Самоперевірка
V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ
• Було цікаво…
Дякуємо за роботу! Гарного настрою та успіхів у навчанні!