Презентація до уроку виробничого навчання з теми "Відпрацювання навичок менеджера з персоналу відділу кадрів" для учнів закладів професійно-технічної освіти спеціальності "Адміністратор"
Відпрацювання навичок менеджера з персоналу відділу кадрів. НАВЧАЛЬНИЙ МОДУЛЬ АДМ-3 за темою: «Планування та організація роботи з персоналом»Майстер в/н Боровик А. В.
Номер слайду 2
План. Ключові навички менеджера з персоналу. Функції менеджера з персоналу. Роль менеджера з персоналу в сучасній компаніїПрактичні рекомендації щодо розвитку навичок
Номер слайду 3
Ключові навички менеджера з персоналу. Комунікативні навички:вміння ефективно спілкуватися як з внутрішніми, так і з зовнішніми клієнтами;навички проведення співбесід, презентацій, переговорів;здатність вислуховувати та розуміти інших людей. Аналітичні навички:здатність збирати, аналізувати та інтерпретувати дані про персонал;виявлення тенденцій та розробка ефективних рішень. Організаційні навички:планування та управління часом;вміння працювати в багатозадачному режимі;делегування повноважень та контроль виконання завдань.
Номер слайду 4
Ключові навички менеджера з персоналу. Навички управління конфліктами:здатність запобігати та вирішувати конфлікти в колективі;пошук компромісних рішень. Знання трудового законодавства:глибоке розуміння трудового кодексу та інших нормативно- правових актів, що регулюють трудові відносини. Навички роботи з персоналом:підбір, адаптація, оцінка, розвиток та мотивація персоналу;управління кар'єрним зростанням співробітників. Навички роботи з кадровими документами:ведення кадрового обліку;оформлення трудових договорів, наказів та інших документів.
Номер слайду 5
Функції менеджера з персоналу1. Кадрове діловодство:документальне оформлення і облік контактів, призначень, звільнень, переміщень;облік і ведення особистих справ, оформлення трудових книжок;розробка, оформлення і облік договорів підряду з особами нештатного складу;формування і ведення зведеного табеля обліку робочого часу;підготовка матеріалів з персоніфікованого обліку для Пенсійного фонду;оформлення договорів про матеріальну відповідальність;оформлення і облік відряджень;ведення кадрової бази даних;формування штатного розкладу.
Номер слайду 6
Функції менеджера з персоналу2. Підбір персоналу:укладання договорів з рекрутинговими компаніями, відповідно до запитів підрозділів компанії;проведення співбесід і тестування кандидатів, що претендують на роботу в компанії;видача висновків професійної придатності;планування найму співробітників.
Номер слайду 7
Функції менеджера з персоналу3. Організація навчання і перепідготовки співробітників компанії:організація корпоративних тренінгів;залучення сторонніх організацій, що здійснюють навчання персоналу; з’ясування потреби в проведенні того чи іншого типу навчання;у разі потреби - сприяння навчанню співробітників за кордоном і обговорення даного питання з вищою посадовою особою;допомога у виборі стороннього учбового закладу й організації навчання співробітників.
Номер слайду 8
Функції менеджера з персоналурозробка методів нематеріальної мотивації співробітників;розробка критеріїв оцінки якості виконання співробітниками їх функціональних завдань;організація проведення атестацій співробітників;координація кар’єрних просувань і нових призначень всередині компанії.4. Нарахування заробітних плат і розробка компенсаційних схем:проведення аналізу ринку праці, систем компенсацій і бонусів;здійснення контролю і прийняття рішень з нарахування, змін, скорочення окладів співробітників;розробка схем додаткових виплат, бонусів;
Номер слайду 9
Функції менеджера з персоналу5. Оптимізація організаційної структури компанії:розробка оптимальної організаційної схеми;проведення реструктуризації компанії відносно кадрів;переміщення співробітників всередині структурних підрозділів компанії;ротація персоналу.6. Формування кадрової політики компанії:участь в формуванні корпоративної культури компанії;розробка місії компанії відносно кадрів.
Номер слайду 10
Роль менеджера з персоналу в сучасній компаніїПартнер бізнесу - має забезпечувати компанію необхідними кадрами та створювати сприятливі умови для їх роботи. Стратег - бере участь у розробці кадрової стратегії компанії та забезпечує її реалізацію. Консультант - надає консультації керівникам та співробітникам з питань трудового законодавства, розвитку кар'єри та вирішення конфліктів.
Номер слайду 11
Практичні рекомендації щодо розвитку навичок. Навчання:проходження спеціалізованих курсів та тренінгів;отримання вищої освіти за напрямом "Управління персоналом";самоосвіта за допомогою літератури, статей та вебінарів. Практика:активна участь у проектах з управління персоналом;спостереження за роботою досвідчених колег;аналіз власних помилок та пошук нових рішень. Менторство:співпраця з ментором, який допоможе у розвитку професійних навичок. Нетворкінг:спілкування з колегами з інших компаній;участь у професійних спільнотах.