Навчальна – набуття практичних навичок з виконання заключних операцій на ЕККА «Міні-600». Розвиваюча – розвивати в учнів логічне мислення, вміння аналізувати та порівнювати. Виховна – прищеплювати учням любов до обраної професії; сприяти підвищенню професійного рівня учнів, як майбутніх продавців, контролерів-касирів; виховувати почуття відповідальності за збереження матеріальних цінностей. МЕТА: Толерантність не варто плутати ні з пасивністю, ні зі згодою чи байдужістю. Це активне, позитивне і відповідальне ставлення до людського різноманіття. Кофі Аннан
Зразок покупюрного опису26.02.2016 р. Відділ взуттяІванова Л. Д.500 х 1 = 500,00200 х 2 = 400,00100 х 4 = 400,00 50 х 12 = 600,00 20 х 23 = 460,00 10 х 42 = 420,00 5 х 22 = 110,00 2 х 30 = 60,00 1 х 50 = 50,00__ 3000,00 Три тисячі грн. 00 коп. Здав ___________ Прийняв ___________Виробниче навчання
Виведення результатів роботи за день. Щоб вивести результати роботи за день потрібно до готівки додати залишок грошей і звірити суму з сумою «готівкою у сейфі» по звіту Х;Якщо є недостача касир вносить її у бухгалтерію по прихідному ордеру;Надлишок автоматично заноситься в прибуток бухгалтерії;Якщо є чеки на повернений товар, здати їх заявку разом з актом та поясненням у бухгалтерію. Виробниче навчання
Розв'язування ситуацій. Ситуація № 1 Контрольна стрічка закінчилася за годину до закриття магазину, касир замінила її на нову. Виберіть правильний варіант відповіді: А) Потрібно стрічку в кінці дня знову виймати та оформляти. Б) Залишити в принтері, а стрічку, що закінчилась оформити і здати ст. касиру. Виробниче навчання
Правильна відповідь- Якщо касир не встигла закінчити виконання командою 501: Клавішею С припиняємо обнуління;Виконуємо «службову видачу» ВД – сума – ОПЛ;Знову обнулюємо 501 – ПС – 12321 – ПС. Якщо вже обнулено, виводити гроші не можна. Касир повинен написати пояснювальну. Виробниче навчання