2 червня о 18:00Вебінар: Як розвивати дослідницьку компетентність учнів: створюємо прилади для шкільної лабораторії власними силами

Презентація" Відрізок та його довжина", урок 1

Про матеріал
Презентація містить 19 слайдів. Вона містить елементи анімації. В доступному вигляді учні закріплюють знання про відрізок, його довжину, одиниці вимірювання довжини та інструментами для її вимірювання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок №1 Відрізок. Довжина відрізка. Урок математики в 5 класі, вчитель математики та фізики. Сербівської ЗШ І-ІІІст Попик Г. Л.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Якщо загостреним олівцем доторкнутися до аркушу паперу, то залишиться слід, який дає уявлення про точку. Точка найпростіша геометрична фігура. Всі фігури складаються з точок. АВЕ

Номер слайду 4

ABПозначимо точки А і В. за допомогою лінійки з’єднаємо ці точки. Отримана геометрична фігура називається відрізком.

Номер слайду 5

Запишіть, всі відрізки, зображені на малюнках а і б.

Номер слайду 6

Точки А і В можна сполучити всілякими лініями. Але найкоротшою лінією, якою можна сполучити точки А і В є відрізок.

Номер слайду 7

На рисунку зображено три відрізки. Довжина відрізка АВ дорівнює 1 см. Він уміщується у відрізку MN рівно три рази, а у відрізку EF – рівно чотири рази.

Номер слайду 8

Будемо говорити, що довжина відрізка MN дорівнює З см, а довжина відрізка EF – 4 см. Також прийнято говорити: “відрізок MN дорівнює 3 см”, “відрізок EF дорівнює 4 см”. Пишуть: MN = 3 см, EF = 4 см.

Номер слайду 9

Довжини відрізків MN і EF ми вимірювали одиничним відрізком, довжина якого дорівнює 1 см. Для вимірювання відрізків можна обрати й інші одиниці довжини, наприклад 1 мм, 1 дм, 1 км.

Номер слайду 10

Інструменти для вимірюваннядовжини

Номер слайду 11

Споконвіку люди користувалися такою природною мірою довжини, як крок. Багато народів застосовували як міру довжини дальність польоту стріли. Великі відстані вимірювали денними переходами. Також використовували “вимірювальні прилади”, які були напохваті: п’ядь, лікоть, долоня, фут, дюйм, косовий сажень

Номер слайду 12

У 1790 р. до Національних зборів Франції надійшла пропозиція про створення нової системи мір, і в 1791 р. було введено одиницю довжини – метр. Слово “метр” походить від грецького слова “метрон”, що означає “міра”. У 1799 р. виготовлено еталон метра у вигляді платинового стержня. Але тільки через 100 років метрична система мір зайняла в Європі міцні позиції. Зберігається у Франції в бюро Міжнародних мір і ваг. Сплав: 90% платини, 10% іридію

Номер слайду 13

ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ Метр частини паризького мередіану30 березня 1791 року

Номер слайду 14

Накресліть відрізок CD = 8 см 6 мм. Позначте на ньому точку А так, щоб АС = 5 см 2 мм. Чому дорівнює довжина відрізка АD?СDAAD = CD - ACAD = 8см6мм – 5см2мм=3см4мм. Якщо на відрізку CD позначити точку A, то довжина відрізка CD дорівнює сумі довжин відрізків СA і AD

Номер слайду 15

Два відрізки називають рівними, якщо вони суміщаються при накладанні. Якщо відрізки АВ і CD рівні, топишуть: АВ = CD. Знайдіть на малюнку рівні відрізки і запишіть їх рівність.

Номер слайду 16

Виконання письмовихвправ№562, №564, 566, стр.124

Номер слайду 17

Домашнє завдання№563, №565, №567, стр.124

Номер слайду 18

Я не міг/не могла, не хотів/не хотіла це робити. Я хотів/хотіла це зробити, але не вдалося. Я це робив/робила з допомогою. Я це робив/робила, хоча були помилки. Я це зробив/зробила, але не відразу. Я це зробив/зробила!Це було дуже просто!РЕФЛЕКСІЯ

Номер слайду 19

pptx
Додано
14 листопада 2020
Переглядів
251
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку